Темата е повече за велосипеди, но е свързана с навика идващ от мотоциклетите (основен при мен), затова си позволявам да я постна. Срещам трудности с манипулирането на спирачките на велосипеда, понеже на дясната ръчка, където на мотоциклета е предната спирачка, на колелото е задната. От друга страна, силно се изненадвам всеки път, понеже навика ме кара, при спиране, да стисна рязко лявата ръчка (съединител при мотора), която всъщност на велосипеда е предната, по-силно хващаща спирачка. Та вече няколко пъти аха да прескоча кормилото.
Върти ми се в главата да разменя жилата на колелото за да си дойдат нещата "на място" - дясна ръчка-предна спирачка, лява ръчка-задна спирачка.
В тая връзка и преди да правя потенциални глупости имам няколко въпроса към колегите каращи колело и мотоциклет.
Срещал ли е някой подобни трудности при преминаване от мотоциклет на колело?
Свиква ли се бързо?
Срещате ли подобен проблем при преминаване обратно на мотоциклет?
Това май ме вълнува най-много 
Има ли смисъл, според вас, да се обърнат жилата на спирачките на велосипеда?

В тая връзка и преди да правя потенциални глупости имам няколко въпроса към колегите каращи колело и мотоциклет.
Срещал ли е някой подобни трудности при преминаване от мотоциклет на колело?
Свиква ли се бързо?
Срещате ли подобен проблем при преминаване обратно на мотоциклет?


Има ли смисъл, според вас, да се обърнат жилата на спирачките на велосипеда?
Коментар