Здр. ,
Понеже притежавам и този мотор , да отворя тема и за него , виждам че в раздела няма,
(По принцип се продава, или поне продаваше , вече не съм сигурен...) . Моят конкретно е КТМ 640 SuperCompetition 2002 .
http://geof.snimka.bg/business/upload.210625.4965597

Малко данни за яснота, за тези , които незнаят за какво иде реч , горе-долу.
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm...ition_2001.php
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm...nduro_1999.php
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...0_lc4%2001.htm
http://www.motorbikes.be/en/KTM_640_LC4_SM_2004.aspx
Адвенчър варианта:
http://www.motorcycle.com/specs/ktm/...nture/lc4.html
До този момент го държах нерегистриран , защото го ползвах изключително за офроад/крос и други силно адреналинови преживявания , но от известно време , се чудя дали да не го преоборудвам в един адвенчър - байк , от по хард вариантите. Понеже съм се поразглезил явно , ми се струва че вибрациите са му доста повече за пътувания , но като се замисля , с една смяна на гумите ( сега е с кросови - отзад 18 , отпред 21 ) , може би това ще се пооправи , а и пътищата за които ще го стягам , ще са определено над 2 ра категория - първа и магистрали - йок
. Най-притеснителното е малкият резервоар - 12 л , (на адвенчър модификацията е 25 л.) това значи макс. 200 км. - не е малко , ама нещо не ме кефи , и никаквата защита от вятър. Височината , дори и с реглажа на окачването , си остава значителна.
За мотора какво да кажа - невероятно як двигател, не съм имал никакви проблеми с него , зъбчатките (пиньони) в момента са ми в съотношение 16:48 , за пътуване мисля да мина към 16:42 , или дори 17:42 . Таблото и маската са сменени с борд.комп VAPOR , и Ацербис Циклоп . Хром-молибденова рама , окачване , предвидено за МНОГО хард терени ( аз съм се пускал на любителски мотокрос състезания с него
) , правил съм сериозни скокове, преминаване на реки , хилклимбинг, и какво ли още не - издържа на всичко . Гадното е че багажничето е малко , и връзването на багажа ще трябва да го мисля , може би някакви стойки от страни . Freeewheela на стартера е проблемен , ако е мъчен със слаб акомулатор се скапва . Два маслени филтъра , циркулация на маслото и през рамата , за допълнително охлаждане , един карбуратор Микуни. Теглото е около 140 кг - май от подобно ориентираните стругове е най-ниско. Централна стойка - страхотно удобство е.
Ако някой има впечатления от този тип мотор, да казва . С такива мотори знам за двама колеги от форумите , които си пътуват - Барни и Т-мак . Има междинен вариант за резервоар - 18 л, но за съжаление до момента не можах да попадна в и-бей на такъв . В ADV то има доста сериозни теми за модела , включително и модове - джетване , промянана филтърна кутия и т.н.
Малко видео:
http://vbox7.com/play:087d4709
Понеже притежавам и този мотор , да отворя тема и за него , виждам че в раздела няма,

http://geof.snimka.bg/business/upload.210625.4965597

Малко данни за яснота, за тези , които незнаят за какво иде реч , горе-долу.
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm...ition_2001.php
http://www.bikez.com/motorcycles/ktm...nduro_1999.php
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...0_lc4%2001.htm
http://www.motorbikes.be/en/KTM_640_LC4_SM_2004.aspx
Адвенчър варианта:
http://www.motorcycle.com/specs/ktm/...nture/lc4.html
До този момент го държах нерегистриран , защото го ползвах изключително за офроад/крос и други силно адреналинови преживявания , но от известно време , се чудя дали да не го преоборудвам в един адвенчър - байк , от по хард вариантите. Понеже съм се поразглезил явно , ми се струва че вибрациите са му доста повече за пътувания , но като се замисля , с една смяна на гумите ( сега е с кросови - отзад 18 , отпред 21 ) , може би това ще се пооправи , а и пътищата за които ще го стягам , ще са определено над 2 ра категория - първа и магистрали - йок

За мотора какво да кажа - невероятно як двигател, не съм имал никакви проблеми с него , зъбчатките (пиньони) в момента са ми в съотношение 16:48 , за пътуване мисля да мина към 16:42 , или дори 17:42 . Таблото и маската са сменени с борд.комп VAPOR , и Ацербис Циклоп . Хром-молибденова рама , окачване , предвидено за МНОГО хард терени ( аз съм се пускал на любителски мотокрос състезания с него

Ако някой има впечатления от този тип мотор, да казва . С такива мотори знам за двама колеги от форумите , които си пътуват - Барни и Т-мак . Има междинен вариант за резервоар - 18 л, но за съжаление до момента не можах да попадна в и-бей на такъв . В ADV то има доста сериозни теми за модела , включително и модове - джетване , промянана филтърна кутия и т.н.
Малко видео:
http://vbox7.com/play:087d4709
Коментар