Обява

Свий
Няма добавени обяви.

BMW F 800GS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • BMW F 800GS

    Някой да има мнение по въпроса. Доколкото знам окачването на 1200GS е по добро а е само 20-30 кила по тежък. 800GS пък изглежда по компактен и аз лично предпочитам редови двигател.
    "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

  • #2
    До: BMW R1200GS или новия 800GS

    За какви приложения говорим?

    Ако пътуваш сам (не става за двама с комфорт, освен ако не сте със скромни пропорции), ходиш по места където наличието на бензин не е проблем (малък резервоар) и си спокоен с верига, 800 е много добра машина. 21 инча предница.

    дай малко повече инфо.

    ПП: не знам колко кила е, но 800 GS е МНОГО ЛЕК в сравнение с големите боксери.
    You'll never find out - I got no key hole....

    Коментар


    • #3
      До: BMW R1200GS или новия 800GS

      F800 GS

      В тоя сайт има повече и е на английски:
      http://www.webbikeworld.com/BMW-moto.../bmw-f-800-gs/
      Извадил съм само тази таблица

      BMW F 800 GS Technical Specifications
      Engine Capacity cc 798 Bore/lift mm 82 /75.6
      Power kW/HP 63 / 85 at engine speed RPM 7 500
      Torque Lb-ft 61 at engine speed RPM 5,750
      No. of cylinders 2
      Compression/fuel :1 12.0 / Super unleaded (95 RON)
      Valve/gas control DOHC (double overhead camshaft)
      Valves per cylinder 4 Valve diameter inlet/outlet mm 32 / 27.5
      Throttle valve diameter mm 46
      Mixture preparation Electronic manifold injection, engine management BMS-KP

      Electrical system Generator W 400 Battery V/Ah 12/14
      Headlights/rear light W 55 (full/dipped beam) 5 parking light. LED(braking/rear light)
      Starter kW 0.9

      Power transmission/gears Clutch Multidisc clutch in oil bath, mechanically activated Gears Dog-coupled six-gear transmission
      Primary transmission 1:1.943
      Transmission, gear stages
      I
      1:2.462 II 1:1.750 III 1:1.381 IV 1:1.174 V 1:1.042 VI 1:0.960
      Rear wheel drive Endless-O-ring chain drive with back damping in wheel hub
      Transmission ratio 1:2.625 (16/42)

      Chassis Frame design Tubular frame in steel, partly carrying the engine Wheel suspension, front wheel Upside-down telescopic fork,
      fixed tube Ø 45 mm
      Wheel suspension, rear wheel Double-strut swing arm, aluminum cast in one piece
      Spring travel front/rear mm 230/215 Castor mm 117
      Wheel spacing mm 1578 Steering head angle ° 64.0
      Brakes front Double-disc brake Ø 300 mm rear Single-disc brake Ø 265 mm on request: BMW Motorrad ABS, disconnectable
      Wheels Spoked wheels with aluminum rims front 2.15x21 rear 4.25x17
      Tires front 90/90-21 54 V rear 150/70-R17 69 V

      Dimensions and weightsTotal length mm 2,320
      Total width with mirrors mm 945
      Total width without mirrors mm 870
      Seat height mm 880 (optional 850)
      Dry weight kg 178 DIN tare, ready to drive kg 207
      Perm. total weight kg 443
      Tank capacity l 16
      Travel data
      Fuel consumption 90 km/h l/100 km 3.8
      Fuel consumption 120 km/h l/100 km 5.2
      Acceleration 0–100 km/h sec 4,1
      Maximum speed km/h over 200

      А това е за стандартен R1200 GS
      Ето сайта:
      http://www.r1200gs.info/misc/specs/
      Извадил съм пак само таблица за технически характеристики


      — Feature — — Model Year Details — Engine 2004 / 2005 2006 2007 2008 Type Air/oil-cooled flat twin ('Boxer') 4-stroke,
      one camshaft and four valves per cylinder ...0 ...0 ...0 Bore x stroke 101 mm x 73 mm ... ... ... Displacement 1,170 cc ... ... ... Rated output 74 kW (100 hp) at 7,000 rpm ... 74 kW (100 hp) at 7,250 rpm 77 kW (105 hp) at 7,500 rpm Max. torque 115 Nm (85 ft/lbs) at 5,500 rpm ... ... 115 Nm (85 ft/lbs) at 5,750 rpm Compression ratio 11.0 : 1 ... ... 12.0 : 1 Valve Gear Chain-driven, high cam, OHV,
      with adjustable rocker arms ... ... ... Valves / cylinder 2 x 36 mm intake
      2 x 31 mm exhaust ... ... ... Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection/BMS-K digital
      engine management with overrun fuel cut-off,
      twin spark ignition ... ... ... Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter,
      emission standard EU-3 ... ... ... Engine oil capacity 4 liters (4.2 US quarts) ... ... ... Performance / Fuel 2004 / 2005 2006 2007 2008 Maximum speed 208 km/h (129 mph) Over 200 km/h (125 mph) ... ... Acceleration 0-100 km/h (0-62 mph) in 3.4 sec. ... ... 0-100 km/h (0-62 mph) in 3.3 sec. Fuel consumption per 100 km
      @ constant 90 km/h (56 mph) 4.3 liters (55 mpg1) ... ... ... Fuel consumption per 100 km
      @ CONstant 120 km/h (75 mph) 5.5 liters (43 mpg1) ... ... ... Fuel type Unleaded super, 95 RON4 (91.5 AKI5),
      automatic knock control permits operation
      with as low as 91 RON4 (87 AKI5). ... ... ... Fuel capacity 20 liters (5.3 US galons)
      including 4 liters (1 US gal) reserve ... ... ... Fuel tank black HPDE plastic,
      with internal pump & filter ... ... ... Electrical system 2004 / 2005 2006 2007 2008 Charging system three-phase alternator 600W at 14V ... ... 720W at 14V Battery 12V / 14 Ah, AGM maintenance-free ... ... ... Drivetrain 2004 / 2005 2006 2007 2008 Primary drive 1 : 1.823 ... ... 1 : 1.737 Clutch Single 180 mm dry plate clutch,
      hydraulically operated ... ... ... Gearbox Constant mesh 6-speed gearbox with
      helical gear teeth ... ... ... Gear ratios:
      1st
      2nd
      3Rd
      4th
      5th
      6th

      2.28 : 1
      1.58 : 1
      1.26 : 1
      1.03 : 1
      0.90 : 1
      0.81 : 1
      ... ...
      2.375 : 1
      1.646 : 1
      1.296 : 1
      1.065 : 1
      0.939 : 1
      0.848 : 1
      Drive Enclosed shaft drive w/2 universal joints ... ... ... Final drive ratio 2.82 : 1 ... ... 2.91 : 1 Chassis / brakes 2004 / 2005 2006 2007 2008 Frame Two-section frame consisting of front and rear
      sections, load- bearing engine-gearbox unit ... ... ... Front Suspension BMW Motorrad Telelever; 41 mm fork tubes,
      central spring strut, spring pre-load with 5-position
      mechanical adjustment ... ... ... Rear Suspension Cast aluminium single-sided swing arm
      with BMW Motorrad Paralever;
      WAD strut (travel-related damping),
      spring pre-load hydraulically adjustable
      (continuously variable) at handwheel,
      rebound damping adjustable ... ... ... Suspension travel front 190 mm (7.5")
      rear 200 mm (7.9") ... ... ... Wheelbase 1,507 mm (59.6") ... ... ... Castor 101 mm (4") ... ... ... Steering head angle 64.3° ... ... ... Wheels Cast aluminium, 5 double spokes ... ... Cast aluminium, 5 single spokes Rim, front 2.50 x 19" ... ... ... Rim, rear 4.00 x 17" ... ... ... Tyres, front 110/80R19 tubeless ... ... ... Tyres, rear 150/70R17 tubeless ... ... ... Brake, front Twin disc, floating brake discs,
      305 mm diameter, four-piston fixed calipers ... ... ... Brake, rear Single disc, diameter 265 mm,
      double-piston floating caliper ... ... ... ABS Optional extra: BMW Motorrad Integral ABS (part-integral),
      can be switched off ... ABS II
      (without "servo" assist) ... Dimensions / weights 2004 / 2005 2006 2007 2008 Length 2,210 mm (87.4") ... ... ... Wheelbase 1,507 mm (59.3") ... ... ... Width (incl. mirrors) 915 mm (36.0") ... ... 940 mm (37") Height (excl. mirrors) 1,430 mm (56.3") ... ... ... Ground clearance 185 mm (7.3") ... ... ... Seat height, unladen weight 840/860 mm (33" / 33.9")
      high seat: 880/900 mm (34.6" / 35.4")
      low seat: 820 mm (32.3") ... ... 850 mm (33.5") /
      870 mm (34.2") Inner leg curve,
      unladen weight 1,860/1,900 mm (73.2"/74.8")
      high seat: 1,940/1,980 mm (76.4"/78")
      low seat: 1,820 mm (71.7") ... ... ... Unladen weight, road ready,
      fully fuelled 2 225 kg (495 lbs)
      [excluding options and accessories] ... ... 229 kg (503 lbs) Dry weight 3 199 kg (438 lbs)
      [excluding options and accessories] ... ... ... Permitted total weight
      (GVWR) 435 kg (957 lbs) ... ... 440 kg (968 lbs) Payload
      (with standard equipment) 210kg (462 lbs) ... ... ... Usable tank volume 20.0 liters (5.3 US Gal) ... ... ... Reserve approx 4.0 liters (1 US Gal) ... ... ...

      Ми тва е ако някой има впечатления. Тука в България видях едим 800 GS на улицата, обаче като бях в Сърбия имаше 1 спрял и го огледах, бая големичък е.
      Последно редактирано от Тануцо; 24-09-09, 17:58.
      "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

      Коментар


      • #4
        До: BMW R1200GS или новия 800GS

        Ето какво ми направи впечатление след като разгледах сайта на БМВ.
        Според техническите данни, F800GS е мотор с компановка като японските си конкуренти, с двигател напомнящ СуперТенере.
        Паралелен двуцилиндров, в общ блок със скоростната кутия, многодисков съединител в маслена баня и верижно крайно предаване.
        Компресионното отношение е 12:1, което изисква използването на високооктанов бензин, но както и другите съвременни GS, има втора крива на запалването, за да работи с бензин с октаново число 91.
        Мощността и въртящия момент се постигат при сравнително ниски обороти, а стойностите им са сравнително високи за този тип мотоциклети. И това с трипътен катализатор.
        Теглото ми направи добро впечатление - не се сещам за друг мотор от този клас, който може да се похвали с 185 кг сухо тегло. Резрвоарът побира 16 л, което при заявения разход от 5.2 л/100 км при 120 км/ч е доста скромен пробег за адвенчър класа.
        Окачването и комфорта могат да се коментират след каране, но поредполагам че германците не са се изложили.
        Според мен това трябва да е един достоен наследник на японските тежки ендура в класа 750 см3 - мотори, по-удобни за дълги асфалтови преходи от едноцилиндровите ендура и с по-добри качества извън пътя от "паркетните" ендура над 1000 см3.
        Последно редактирано от Ivan_J; 24-09-09, 21:14.

        Коментар


        • #5
          До: BMW R1200GS или новия 800GS

          В сайта на БМВ го дават 178 кг сухо тегло, а 207 кг пълен. Окачването на задният амортисьор се променя с врътка, както на големият GS. Моторът изглежда много добре. Даже изглежда по-добре на "живо" от колкото на снимките. Доста е голям и определено е по-офроуд ориентиран от 1200 GS, което никак не е зле. С 16 литра ще мине спокойно 300 км. Ако го бяха направили с 20 литров резервоар, обаче щеше да е доста по-добре. Жалко че японците изоставиха този клас мотори. Двигателя му прилича на двигателя на Супертенерето, само по това че е двуцилиндров редови... Иначе няма абсолютно нищо общо с двигателя на Супертенерето. За съжаление не съм го карал и не мога да напиша и такива впечатления... Може някога да ми излезе късмета?
          Последно редактирано от ВладиЧ; 24-09-09, 21:31.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #6
            До: BMW R1200GS или новия 800GS

            Много ми се иска да пробвам как се държи BMW Motorrad Telelever.
            Дали е по добре от другото. Снимка тук:
            http://picbg.net/u/25908/18294/337890.jpg
            А 800 GS не е така.
            Дали се усеща голяма разлика по черен път или по асвалт.
            "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

            Коментар


            • #7
              До: BMW R1200GS или новия 800GS

              Дядо Коледа ме изненада с BMW F800GS и вече му направих първите 2000 км. Досега не съм имал подобен тип мотоциклет и ме изненада доста приятно (без да броя ETZ 250 което имах преди 15 години)
              Първото ми впечетление беше, че след около 400 км слязох от него и все едно не бях карал.
              Второто беше разхода - около 4/100. И то средна скорост 120 - все пак го разработвам
              Третото - изключително лесно влиза и излиза от завоите.
              Четвърто - кой каза че има много дупки по пътищата ?! Ми няма . Много добра возия.
              Пето - Брембо си е Брембо! И от опред и отзад, и то комбиниран с ABS. Мачкаш предна, мачкаш задна спирачки и просто си спира. Като се замисля когато карах Hayabusata си най-големия ми страх беше какво ще правя ако се наложи аварийно спиране . Ямахата ми Faser 1000 също е с ABS отпред и отзад, но нищо общо с бавареца.

              И нещо отрицателно:
              - Леки вибрации на кормилото, но според Орлин е от гумите
              - Седалката става за 200 км но после . Е поръчах си нова доста по комфортна и мека, но ми дойде вчера, а това време не дава да се пробва.

              А най-лошото - Търпи мнооого туниг
              Какво му направих:
              - Предпазител за двигателя (ролбар, грил бар)
              - Предпазители за ръцете
              - Алуминиев предпазител за радиатора
              - Алуминиев предпазител за картера (тава)
              - Скотойлер, ама специално произведен за този модел
              - Аларма
              - Оригинални БМВ странични куфари и топкаса с променлив обем
              - Много хубава варио слюда
              - Предпазител за фара
              - Нови крушки за фара +80 повече свтлина на Philips
              - Нова комфортна седалка

              Засега е това. Ако някой го интересува нещо да пита.
              LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

              Коментар


              • #8
                До: BMW R1200GS или новия 800GS

                А мен мотор без бушони не ме кефи,говоря f 800 gs
                Животът не се мери с броя вдишвания, които правим, а с моментите, които спират дъха ни!

                Коментар


                • #9
                  До: BMW R1200GS или новия 800GS

                  Първоначално публикуван от Валерий Илиев Преглед на мнение
                  Дядо Коледа ме изненада с BMW F800GS и вече му направих първите 2000 км. ..................

                  А най-лошото - Търпи мнооого туниг
                  Какво му направих:
                  - Предпазител за двигателя (ролбар, грил бар)
                  - Предпазители за ръцете
                  - Алуминиев предпазител за радиатора
                  - Алуминиев предпазител за картера (тава)
                  - Скотойлер, ама специално произведен за този модел
                  - Аларма
                  - Оригинални БМВ странични куфари и топкаса с променлив обем
                  - Много хубава варио слюда
                  - Предпазител за фара
                  - Нови крушки за фара +80 повече свтлина на Philips
                  - Нова комфортна седалка

                  Засега е това. Ако някой го интересува нещо да пита.
                  Кой беше казал, че няма Дядо Коледа
                  Честито! Пожелавам ти много километри и пътувания, а после и пътеписи, да четем и ние! Давай снимки, интересно е. Особено на доработките.

                  Коментар


                  • #10
                    До: BMW R1200GS или новия 800GS

                    Така и не се разбира какво ще е основното предназначение.
                    Зима иде

                    Коментар


                    • #11
                      До: BMW R1200GS или новия 800GS

                      Първоначално публикуван от drago varvar Преглед на мнение
                      А мен мотор без бушони не ме кефи,говоря f 800 gs
                      Аааааа има има - 1 голяяяям бушон
                      LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                      Коментар


                      • #12
                        До: BMW R1200GS или новия 800GS

                        Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                        Така и не се разбира какво ще е основното предназначение.
                        Комфортно и сигурно пътуване на по-дълги разстояния - 90% по асфалт и 10% по други пътища.
                        И разбира се мнооого удоволствия за ездача
                        LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                        Коментар


                        • #13
                          До: BMW R1200GS или новия 800GS

                          Честито. Мотора дори и без бушони много ми харесва. Щом имаш вече монтирана аларма, значи не е проблем да се изведе ток. Много километри ти пожелавам с машинката.

                          Коментар


                          • #14
                            До: BMW R1200GS или новия 800GS

                            Честито и от мен. Пусни една снимка как си го накичил да му се порадваме. Много безаварийни километри.
                            BMW F800GS

                            Коментар


                            • #15
                              До: BMW R1200GS или новия 800GS

                              Честито! Много ми харесва мотора. Колко кила му дават да носи максимум?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X