Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Машина за околосветско пътуване...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Точно това е причината дъргелЪт да се е произвеждал за щатският пазар до преди няколко години без изменения от 1996-1997 година.
    В евро-гейска европа предлагането е прекратено май около 2000 година именно заради разни смърдяни еко норми.
    Враг усраине

    Коментар


    • #17
      В мобилето има един KLR 650 от 2016 год, последен модел, за 9000 лева само на 13400 км. Но не е регистриран още в България и май ще трябва да минава на технотест, защото е американски. Не че няма да мине теста, но е допълнително набутване с пари и време.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Преди 2 години в Пловдив имаше подобен DR650SE от 2018г, мисля.
        Не помня повече подробности но по номер на рама правих справка в Миркат.
        Годината се оказа истинска, продаден в Канада.

        Тук трябваше да се регистрира след технотест.

        Затова и не го купих - нямам нерви да се занимавам с това.
        Въпреки, че имаше някакви документи за внос - не е за мен тази работа.

    • #18
      Карал съм доста време КЛР и колкото и да го харесвам, не си передставям околосветско с него. Вибратор си е. Освен това, (поне моят) ми е създавал проблеми. Най-безгрижният мотор който съм имал е Африката.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #19
        Старата Африка е малко прехвален мотор според мен. Карал съм я 4,5 години, тази RD 07 и никога не ме е оставяла по пътя. Но и доста работи бях сменил и човъркал по нея. На мен най-безаварийният ми мотор от близо 10 мотора, които съм имал до сега, ми беше MZ 150 TS, а следващият по безаварийност беше БМВ R 1100 GS. Но не бих тръгнал с нито единият от тези двата мотора на околосветско по различни причини.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 27-01-21, 14:29.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Старата Африка , особено последния модел , си е много хубав и здрав мотор.

      • #20
        Моята Африка не ми е създавала никакви грижи за 62 000км, откакто е при мен. Далеч не е перфектният мотор, но за целта става. Единственото, с което блести е именно идиотоустойчивост и надеждност. Няма предварително зададен ресурс и върви при всякакви обстоятелства. Поддръжката при мен се е свеждала до смяна на консумативи. Гори 5/100 средно, което сравнено с инжекционни мотоциклети е повечко. Нечувствителна към лоши пътища. Евтино и рядко обслужване. Иначе си е струг...
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • rusev
          rusev коментира
          Редактиране на коментар
          Kато стана дума-имам една Афричка на 5000км. Пазя си я да не се износи...

      • #21
        Ето го новият KLR 650 на Кавазаки. Виж с него бих тръгнал на околосветско. https://bikepost.ru/blog/kawasaki/93...-2022.html#cut
        В Щатите щели да започнат продажбите още тази пролет, въпреки, че се води модел 2022 год.
        Инжекция, 23 литров резевоар, АБС на Бош, вибрациите, опъвача на ангренажната верига и др... Всичко, което на старият модел с карбуратор беше проблематично е барнато и подобрено. 209 кила тежи пълен зареден мотора, а модела Адвенчър, който идва с ролбари, куфари, допълнителни халогени и др. е 221 кила с всичко по него пак пълен и зареден. Е това е мотор. Вадиш го от шоурума и тръгваш на околосветско на следващият ден.
        Тази тактика на Кавазаки според мен е много по-печеливша от тактиката на Хонда примерно. Взимат Кавазаки един стар много добър и известен мотор, правят го инжекция, слагат му АБС оправят разни детски болести по мотора и т.н. По този начин го правят модерен и супеактуален, но на ниска цена. 6700$ струва стндартният KLR, а 8000 $ струва Адвенчъра.
        А, какво направи Хонда. Имаме много известен мотор Африка Туин, но сега ще ви направим нова Африка, която няма абсолютно нищо общо със старата Африка Туин. Сега, до като и хванат детските болести ще мине камара време и после пак нов, съвсем друг мотор, ама Африка Туин?!?!?
        Тази схема работи при колите, но при моторите май не е много ефективна според мен.
        Последно редактирано от ВладиЧ; 28-01-21, 17:48.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          То много ново няма , само опаковката е нова , това ми харесва. Но поне една предница да му бяха сложили , това с тия тапи от горе е на 50 години , няма реглажи , няма нищо.

        • p-pleven
          p-pleven коментира
          Редактиране на коментар
          EFI and ABS малко ли е?
          Нищо чудно да се класира в Еврпа. Под някои снимки пишат "Евро" вариант.

        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          Добре де, проблем ли е да се смени предницата с такава, каквато на вас ви харесва? Вилки, колове и т.н. че не съм наясно с подробностите. Но технически би трябвало да може да стане. Наясно съм, че мотора не е Симсонка, ноо....

      • #22
        Че за какво да барат предницата? 41 мм амортисьори с 200 мм ход? Това е Адвенчър мотор, а не е за мотокрос? Е тука има данни, какво точно са барали по него.
        https://translate.google.com/transla...efi-and-abs%2F
        На моето Сертао отпред също са 41 мм амортисьори, само ходът ми е 210 мм. С 1 см повече.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • fozy
          fozy коментира
          Редактиране на коментар
          Подкрепям, настройки трябва да има.

      • #23
        По-добре да няма чак толкова много настройки и регулировки, та цената на мотора да е по-ниска. Аз не съм имал до сега мотор, на който да му регулирам предницата. Какво толкова да и регулирам? Единствено на прословутата Хонда Африка Туин RD 07 сe наложи да и сменя пружините на предницата с прогресивни на Уайт пауър, защото с оригиналните често удряше в ограничителите при по-големи неравности.
        Виж задните амортисьори съм си ги регулирал на доста мои мотори, макар, че и там не обичам много често да барам. Ама то аз съм от старите динозаври. Качваш се и караш до отказ. Какво ми се лигавиш с разни тънки настроики и супер удобства. Като искаш удобства вземи си кола лимузина, а не се качвай на мотор.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Някъде около това е и моето виждане.

          Преди 2 години като вземах вистрома за тест драйф от миркат ми обяснаваха как да превключвам някакви си режими.
          Не съм барнал никакво копче дори за мигачите за тия 300-400км дето врътнах.
          Аз съм станал от скапаният комп за да карам а не да не цъкам!!!

      • #24
        Ясни сте ми, ама едно е да се подпътиш с хавлиика и фото апарат на басейна, друго е кат се натовариш като камила и се хвърлиш в безпътицата. Като се смачка неригулираната предница, клиренса ще е - Х2. И един е ребаунда когато си на асфалт (щото няма неискам) и друго по чакъла.
        Евтино, ма после афтърмаркет.
        Лошо няма, той пазара сам ще покаже.
        още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

        Коментар


        • fozy
          fozy коментира
          Редактиране на коментар
          Оттеглям си мнението, има все пак някакви настройки.

          НО: Curb weight: 456 pounds (ABS: 461 pounds; Traveler: 472 pounds; Adventure: 487 pounds)

        • motor_men
          motor_men коментира
          Редактиране на коментар
          Никакви реглажи няма , от горе има две водопроводни тапи , такава предница монтираха на серийните мотори за мото крос през 70-те години , но те поне имаха вентили за помпане и спадане. Но единствения начин да те разбере Владич , е да се качи на един КТМ , и да го покара на черно , друга песен ще запее.

      • #25
        Ми да де. То само задницата (задният амортисьор) се регулира, а предницата не. Така са написали. Те от Кавазаки да не правят от миналата година мотори, та да не са наясно? Ето част от текста преведен.
        "Има комплект нерегулируеми 41 мм телескопични вилици, със заден амортисьор в стил Uni Trak, регулируем за предварително натоварване и компресия."
        Мен много ме кефи и това, че си вадят специален модел Адвенчър. Само БМВ до сега правеха така и имаха невероятен успех, според мен, с тази стратегия. Другите само правят някакви плахи опити в тая насока. Сега и Кавазаки го правят това. Купуваш модела Адвенчър и на следващият ден тръгваш на пътешествие. Той си има почти всичко, защити, куфари, ролбари, халогени, подгрев на ръкохватките и т.н. А не като купиш мотора и чакай сега, какво да сложа от Туратеч, пък какво от Мотеч, пък после Капа ли да търся, или Гиви и т.н. И да тръгнеш след 5-6 месеца и вече цената на така подготвеният мотор станала с 30-40% по-висока...
        Последно редактирано от ВладиЧ; 28-01-21, 16:47.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #26
          А аз друго да питам.... Защо ужким същия мотор тежеше 190~195 кг, а сега е 209.... Съмнява ме инжекторите и помпата да тежат повече от карбуратора... АБС-ите вече са компактни и леки...
          За вилката съм абсолютно съгласен - Слагат се USD вилки със shim stack на доста мотори от ниския клас. КТМ успяват да продават 390-ката в САЩ за по-малко пари, а тя има USD вилка с компресия и рибаунд, макар че е само със 170мм ход. Мисля обаче, че по-добрата работа на окачването компенсира 30те милиметра.
          Subaru Impreza 2.0 '98
          Honda Africa Twin RD07 '95
          Honda Africa Twin RD07А '96

          Коментар


          • #27
            Първоначално публикуван от nhadjinikolov Преглед на мнение
            А аз друго да питам.... Защо ужким същия мотор тежеше 190~195 кг, а сега е 209.... Съмнява ме инжекторите и помпата да тежат повече от карбуратора... АБС-ите вече са компактни и леки...
            За вилката съм абсолютно съгласен - Слагат се USD вилки със shim stack на доста мотори от ниския клас. КТМ успяват да продават 390-ката в САЩ за по-малко пари, а тя има USD вилка с компресия и рибаунд, макар че е само със 170мм ход. Мисля обаче, че по-добрата работа на окачването компенсира 30те милиметра.
            А преди 40г. колко по-лек беше , остарява и дебелее , също като баце. А и предницата му беше по-така.

            https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...lr600%2084.htm
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • nhadjinikolov
              nhadjinikolov коментира
              Редактиране на коментар
              Е то 600 е изцяло друг мотор - доста по-офроуд насочен
              Аз имах предвид просто по-старото 650.

          • #28
            Тука намерих една статия, която е точно за тази тема. Ще я кача транслирана на български. Дано не пречи да я прочетете.
            https://lezvhas3hgzfadnu53p2m4jgei--...venture-bikes/
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #29
              От прочетеното до тук, назрява мисълта че един не лош избор е именно DR650SE в периода 1996-2000г. (SP46B). Ще поразгледам и пазара какъв е . Може да се сдобия дори с такъв
              HONDA NC700X '13
              HONDA Wave 110i '13

              Коментар


              • mutragen
                mutragen коментира
                Редактиране на коментар
                2-3000 евро за 20+ годишен дръгел. Тея тука започнаха сериозно да не познават парите покрай тая пандемия.

            • #30
              Honda Папаки/Cub - има ги навсякъде, лек, много здрав, абсолютно елементарен за ремонт, части има абсолютно всякакви, навсякъде и много евтини, изключително малък разход и непретенциозен към горива и масла. Може да мине отвсякъде и да те закара навсякъде. Недостатък е ниската мощност и скорост, но ако се избягват магистрали и скоростни пътища е идеален. А дали околосветското ще е по-дълго с няколко дена заради бавния мотор, не е проблем, нали.

              Коментар


              • mutragen
                mutragen коментира
                Редактиране на коментар
                Случайно вече имам подобен, Honda wave 110i '15г., както и Минск 125 от 87ма. С Хондата съм излизал на 300км преход, позицията на мотора е убийствено да се държи с часове, малко си е наказание, поне за хора с моя ръст -184см. Иначе от към техника - за 19 000км само консумативи, а се кара по черно и то доста.

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X