Гледам , че наблягате на тежките ендуро-та но разходки стават и с други типове мотори , които лично мен повече ме вълнуват и затова ще драсна 2 реда за любимеца ми !

Ето малко сухи цифри :
Type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement 1,352 cm3
Bore and Stroke 84 x 61 mm
Compression ratio 10.0:1
Valve system DOHC, 16 valves with variable valve timing
Fuel system Fuel injection: ?40 mm x 4
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
Transmission 6-speed, return
Final drive Shaft
Primary reduction ratio 1.556 (84/54)
Gear ratios:
1st 3.333 (50/15)
2nd 2.412 (41/17)
3rd 1.900 (38/20)
4th 1.545 (34/22)
5th 1.292 (31/24)
6th 1.074 (29/27)
Final reduction ratio 2.036 (14/22 x 32/10)
Clutch Wet multi-disc, manual
Frame Type Monocoque, pressed-aluminium
Wheel travel:
front 113 mm rear 136 mm Tyre:
front 120/70ZR17M/C (58W) rear 190/50ZR17M/C (73W) Caster (rake) 26.1?
Trail 112mm
Steering angle (left/right) 31? / 31 ?
Suspension (left/right)
Front: 43 mm inverted fork with adjustable rebound damping and spring preload
Rear: Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock, Tetra-Lever Rebound damping Stepless Spring preload Fully adjustable
Brakes
Front: Dual semi-floating 310 mm petal discs
Caliper Dual radial-mount, opposed 4-piston, 4-pad
Type Single 270 mm petal disc
Caliper Twin-piston
Overall length 2,270 mm
Overall width 1,000 mm
Overall height / High Position 1,290 mm / 1,405 mm
Wheelbase 1,520 mm
Ground clearance 125 mm
Seat height 815 mm
Dry weight 279 kg
Fuel capacity 22 litres
Maximum power 115 kW {156 PS} / 8,800 rpm Maximum torque 139 N?m {14.1 kgf?m} / 6,200 rpm
За момента няма реални конкуренти на пазара ! FJR-a и Паневропата са доста по-стари като концепция и въпреки обновяването годинките им си личат вече ! А GL-а на Honda си е сам в класа !
Моторчето е с кардан и това е първия мотор с кардан които наистина дава усещането , че е с верига ! Абсолютно е елиминирано досадното люшкане нагоре-надолу !
Двигатела е от ZX14-R но компресиятя е свамена от 13,5 на 10 и е направен с променливо газоразпределение , резултата от това са 155 коня ( 202 за ZX14 ) но е много кутивиран двигатела и приятен за каране . Седалката е с различна твърдост за пасажера и за каращия !
ABS вече не е екстра за моторите от този клас .....
Слюдата е подвижна и се вдига доста нагоре зада нете духа вятъра
http://www.youtube.com/watch?v=dSZXe...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=DIihqbQbogM
http://www.youtube.com/watch?v=asUsT...eature=related
Системата KIPASS позволява контакния ключ да си седи на мотра постоянно на контакта , а в себеси носите "чипа" когато се доближите до котора контакта се "отключва" и може да се завърти ключа зада се запали !
http://www.youtube.com/watch?v=Pnt8s...eature=related
а това е цялосно ревю на мотора
http://www.youtube.com/watch?v=ELSNa...e=channel_page

Рамата е следващото поколение на рамите на ZX12-R и ZX14-R в рамата са интегрирани айр-бокса и акумулатора като по този начин освододено място за резервоара под седалката и така се сваля центъра на тежеста !


Навярно съм изтървам някой неща но ще допълвам ! Надявам се септември или октомври с лични впечетления

Ето малко сухи цифри :
Type Liquid-cooled, 4-stroke In-Line Four
Displacement 1,352 cm3
Bore and Stroke 84 x 61 mm
Compression ratio 10.0:1
Valve system DOHC, 16 valves with variable valve timing
Fuel system Fuel injection: ?40 mm x 4
Ignition Digital
Starting Electric
Lubrication Forced lubrication, wet sump
Transmission 6-speed, return
Final drive Shaft
Primary reduction ratio 1.556 (84/54)
Gear ratios:
1st 3.333 (50/15)
2nd 2.412 (41/17)
3rd 1.900 (38/20)
4th 1.545 (34/22)
5th 1.292 (31/24)
6th 1.074 (29/27)
Final reduction ratio 2.036 (14/22 x 32/10)
Clutch Wet multi-disc, manual
Frame Type Monocoque, pressed-aluminium
Wheel travel:
front 113 mm rear 136 mm Tyre:
front 120/70ZR17M/C (58W) rear 190/50ZR17M/C (73W) Caster (rake) 26.1?
Trail 112mm
Steering angle (left/right) 31? / 31 ?
Suspension (left/right)
Front: 43 mm inverted fork with adjustable rebound damping and spring preload
Rear: Bottom-Link Uni-Trak with gas-charged shock, Tetra-Lever Rebound damping Stepless Spring preload Fully adjustable
Brakes
Front: Dual semi-floating 310 mm petal discs
Caliper Dual radial-mount, opposed 4-piston, 4-pad
Type Single 270 mm petal disc
Caliper Twin-piston
Overall length 2,270 mm
Overall width 1,000 mm
Overall height / High Position 1,290 mm / 1,405 mm
Wheelbase 1,520 mm
Ground clearance 125 mm
Seat height 815 mm
Dry weight 279 kg
Fuel capacity 22 litres
Maximum power 115 kW {156 PS} / 8,800 rpm Maximum torque 139 N?m {14.1 kgf?m} / 6,200 rpm
За момента няма реални конкуренти на пазара ! FJR-a и Паневропата са доста по-стари като концепция и въпреки обновяването годинките им си личат вече ! А GL-а на Honda си е сам в класа !
Моторчето е с кардан и това е първия мотор с кардан които наистина дава усещането , че е с верига ! Абсолютно е елиминирано досадното люшкане нагоре-надолу !
Двигатела е от ZX14-R но компресиятя е свамена от 13,5 на 10 и е направен с променливо газоразпределение , резултата от това са 155 коня ( 202 за ZX14 ) но е много кутивиран двигатела и приятен за каране . Седалката е с различна твърдост за пасажера и за каращия !
ABS вече не е екстра за моторите от този клас .....
Слюдата е подвижна и се вдига доста нагоре зада нете духа вятъра
http://www.youtube.com/watch?v=dSZXe...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=DIihqbQbogM
http://www.youtube.com/watch?v=asUsT...eature=related
Системата KIPASS позволява контакния ключ да си седи на мотра постоянно на контакта , а в себеси носите "чипа" когато се доближите до котора контакта се "отключва" и може да се завърти ключа зада се запали !
http://www.youtube.com/watch?v=Pnt8s...eature=related
а това е цялосно ревю на мотора
http://www.youtube.com/watch?v=ELSNa...e=channel_page

Рамата е следващото поколение на рамите на ZX12-R и ZX14-R в рамата са интегрирани айр-бокса и акумулатора като по този начин освододено място за резервоара под седалката и така се сваля центъра на тежеста !


Навярно съм изтървам някой неща но ще допълвам ! Надявам се септември или октомври с лични впечетления

Коментар