Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Трансформатор на 110V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Трансформатор на 110V

    Здравейте!

    Мой познат се завърна наскоро от щатите за постоянно. Живее в къща на село.

    От там си е донесъл доста и качествени инструменти и иска да си ги ползва. Всичко обаче е на 110V. Най-мощен е някакъв циркуляр - 1500W.

    Човека иска в гаража, на тезгяха да си изведе три контакта на 110V. Контактите ще са тип американски, за да не стават грешки.

    Закупил си е такъв трансформатор:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200808_164906186~2.jpg
Прегледи:188
Размер:352.0 КБ
ID:6633028
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200808_164922632.jpg
Прегледи:182
Размер:252.7 КБ
ID:6633029
    Само замерих, че между първична и вторична намотка Има верига, т.е галванична връзка.

    Инсталацията на цялата къща е двупроводна със зануляване, правена преди 25 години. Заземяване няма.

    Въпросът е как да се реализира зануляване/заземяване на контактите след трансформатора.

    Прикачени файлове
    Nissan Terrano 2,7 TDI

  • #2
    Щом има галванична връзка, това е автотрансформатор:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:autotrans.jpg
Прегледи:175
Размер:5.8 КБ
ID:6633038
    Трябва да намериш общата точка 2 и там да свържеш нулата. 1-2 е 220V, 3-2 e 110V, като 2 си е нула, която става и за зануляване.
    Обаче има подробност - при еднаква мощност с нашите, американските уреди дърпат двойно повече ток. Т.е. на старата инсталация жиците могат да се явят тънички, и то двойно спрямо необходимото.

    Коментар


    • #3
      https://www.gson.org/stepdown/

      Да се има предвид ,че указаната максимална мощност е само за активни товари.
      Последно редактирано от plamenpe; 08-08-20, 20:00. Причина: допълнение

      Коментар


      • bullet_pk
        bullet_pk коментира
        Редактиране на коментар
        Трансформаторът е доста тежък. Ще бъде монтиран стационарно, на стойка. Съответно свързан с твърда връзка към таблото с автоматични предпазители. Така, че няма да може да се обърнат фаза и нула.Ще има предпазител преди трансформатора, както и на фазата след него.

    • #4
      Мери най-ниското съпротивление между две срещуположни клеми.За заземяването ,мисля е ясно.

      Не разбрах,три проводна ли е инсталацията.Контактите в гаража нови ли ще са,или смяташ да преправиш три съществуващи?

      п.п Сега видях, двупроводна.

      Аз бих набил два кола за земно,за новите контакти.

      Ако са ел.инструменти,от години не съм срещал щепсел със земно,погледни дали върху инструмента има символ ,два квадрата един в друг.Ако има,не ти трябва земно,ако контактите се ползват само за ел.инструментите.
      Последно редактирано от Roninn; 08-08-20, 23:28.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 г.
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • #5
        Трансформатора и зануляването ще е последната грижа на твоя приятел.....
        Една особеност на която не много хора обръщат внимание но е съществено важна.
        Тука в Америка освен че напрежението на 1 фаза е 110 честотата е 60Hz докато у нашенско е 50Hz .
        Защо го споменавам това - ами ако уредите са от тип индуктивен товар, в общия случай това са електро мотори без електроника ... работата е кофти - къде за по дълго или по късо време уредчетата издават багажа.
        Кажи му да провери - ако на уредите няма надпис от сорта - 50 -60 Hz ,моя съвет е да не ги ползва.

        Коментар


        • #6
          Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
          Трансформатора и зануляването ще е последната грижа на твоя приятел.....
          Една особеност на която не много хора обръщат внимание но е съществено важна.
          Тука в Америка освен че напрежението на 1 фаза е 110 честотата е 60Hz докато у нашенско е 50Hz .
          Защо го споменавам това - ами ако уредите са от тип индуктивен товар, в общия случай това са електро мотори без електроника ... работата е кофти - къде за по дълго или по късо време уредчетата издават багажа.
          Кажи му да провери - ако на уредите няма надпис от сорта - 50 -60 Hz ,моя съвет е да не ги ползва.
          Това е много важен и в същото време забравян факт. Имам личен опит с машинка за подстригване - включваш, работи няколко секунди добре и после почват едни жестоки вибрации и шум. Едвам я държиш с ръка. Излекувахме я с друга с акумулаторна батерия, нея поне видимо не я бърка честотата. А и я зареждам веднъж на 4-5 подстригвания.
          Mitsubishi Pajero II 2.8 TDI
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • #7
            Машинката за подстригване работи с електромагнит в резонанс с честотата. Там може да има проблем, да. Но не виждам на двигатели как ще им пречат тези 20% разлика при положение, че с честотните регулатори честотата се променя с 200%

            Коментар


            • #8
              В крайна сметка, инструментите вече са тук. Той си е натоварил цялата покъщнина в контейнер и си я е докарал. Което може - ще ползва, което не може ... ще си купи тукашно.

              Той има и някакъв друг регулатор на напрежение, внесен от щатите и повечето неща сега работят през него. Не знам дали пипа честотата:

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200727_205704098.jpg
Прегледи:115
Размер:345.2 КБ
ID:6633248
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

              Зареждам...
              X