Привет колеги, имам от няколко години колело Cross T-Rex едно към едно с тази от снимката:

Замислил съм да го направя електрически, целта ми е когато ходя на работа или от мързел
при хубаво време да не се изпотявам излишно, също и при баирчета, има много китове но един комплект ми хвана окото и да ми кажете дали е читаво и дали ще стане на моето колело като от снимката модел?
Ето и въпросния кит:

Моторчето се слагало на задната гума и нямало пречка за скоростите

И описанието:
500W електромотор в 26" задна капла (усилена двустенна капла, усилени спици, вкл. гума - градски тип);
48V 10Ah Li-ion батерия, монтирана на заден багажник, с ключ и възможност за сваляне на батерията за зареждане отделно от велосипеда;
зарядно за 220V;
контролер с опция за PAS (Pedal Assistant System, също познат като Pedleg), ръчно подаване на "газ" и регенеративна функция;
кутия за контролера;
PAS датчик;
контролен дисплей с индикация за заряда на батерията;
дясна ръкохватка с функция подаване на "газ" (twist throottle) тип скутер + лява ръкохватка;
лява + дясна спирачни ръкохватки, прекъсващи захранването към електромотора.
Питането ми е най-вече дали ще стане на моето колело и въпросните 500W дали ще е достатъчно като мощност за колело тежащо около 30кг , и аз тежа 85кг
Дават го 35 км пробег с едно зареждане на равно без да въртя педалите, дали е реално че за комплекта ми искат не малко пари? Или има и по-евтини китайски изпълнения но да ми вършат реална работа, приемам всякакви съвети?
Замислил съм да го направя електрически, целта ми е когато ходя на работа или от мързел

Ето и въпросния кит:
Моторчето се слагало на задната гума и нямало пречка за скоростите

И описанието:
500W електромотор в 26" задна капла (усилена двустенна капла, усилени спици, вкл. гума - градски тип);
48V 10Ah Li-ion батерия, монтирана на заден багажник, с ключ и възможност за сваляне на батерията за зареждане отделно от велосипеда;
зарядно за 220V;
контролер с опция за PAS (Pedal Assistant System, също познат като Pedleg), ръчно подаване на "газ" и регенеративна функция;
кутия за контролера;
PAS датчик;
контролен дисплей с индикация за заряда на батерията;
дясна ръкохватка с функция подаване на "газ" (twist throottle) тип скутер + лява ръкохватка;
лява + дясна спирачни ръкохватки, прекъсващи захранването към електромотора.
Питането ми е най-вече дали ще стане на моето колело и въпросните 500W дали ще е достатъчно като мощност за колело тежащо около 30кг , и аз тежа 85кг

Дават го 35 км пробег с едно зареждане на равно без да въртя педалите, дали е реално че за комплекта ми искат не малко пари? Или има и по-евтини китайски изпълнения но да ми вършат реална работа, приемам всякакви съвети?
Коментар