Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Коя е най-добрата марка акумулатори в момента?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    11 години с Бош правен за Мерцедес / налепи ли му лепенките само /, махнах го,че хвана срам,сега съм с морски старт/тягов AGM,ще издраскат десетина години и те.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • Владо М
      Владо М коментира
      Редактиране на коментар
      От познат дистрибутор на Бош знам, че за бг територията ги правят в Турция и едвам си изкарват гаранцията. Отделно проучваха до девето коляно, сакън да нямаш бакшиш в рода.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Вчера награбих един от Кауфланд, щото друго не работеше. Ако са ме проучвали ще да е било много тайно.

      От 11 години, общо 4 возила - само Bosch и Varta (което е едно и също), къде инцидентно, къде защото купени със сериозна отстъпка. Всичките си изкараха гаранцията. S4 и S5. Само вчерашния е S3, щото друго нямаше в магазина.

      Нула протекло, нула клаясали клеми, нула грес по клемите, на всичките 4 возила. Искрата много добре си ги знаем какво са. Ефтинджос, а после чегърташ и боядисваш ръждите около тях и сменяш клеми до побъркване.

    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Искрата са в пъти по-добри от монбат, всеки който се занимава с това ще ти го каже.По мое лично мнение са по-добри и от бош силвър, които се продаваха преди 6-7 години, по нови наблюдения над тях нямам защото бош като производител на акумулатори и накладки съм ги отписал.

  • #17
    Не е до марка, а до спецификации. Ако просто вземеш първия попаднал ти акумулатор на ниска цена в кварталното магазинче без да гледаш обозначенията на етикета, няма как да виниш марката И това че един акумулатор е издържал еди-колко си години у съседа, не значи че ще издържи толкова и при теб, зависи от разни фактори сред които немаловажен е броят стартирания...

    Коментар


    • #18
      11 години на бензинова евридейка, дето почти не е виждала дъжд, камо ли ниски температури, не са чак драстично постижение, стига колата да е изправна. Сръбските Trepca по жигулите някога изкарваха по 7-8 години.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • Владо М
        Владо М коментира
        Редактиране на коментар
        Първият ми беше Искра и изкара толкова. Отделно беше левче за ампер...2005-6г.

    • #19
      Категорично мога да похваля Topla незнам така ли се пише..червени на цвят.Там няма гаф на повече на от 10 автомобила
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • hhris08
        hhris08 коментира
        Редактиране на коментар
        Потвърждавам добри впечатлеия от TopLa. Изкара без проблеми 4 години. Предаде се след престой на автомобила за почти 5 месеца в тенекеджийски сервиз.

    • #20
      В "далечната" 2010 година взех заветната книжка за шАфьор... и после с първата заплата и малко от втората си купих голф 2-ка 1.6д 54к.с.
      Та тоя голф палеше зле .... Купих си един гигават 80ah след четири-пет автомобила в момента е пак на служба на личната ми кола ​​​​​​

      Коментар


      • #21

        sparkybg коментира
        Днес, 00:31
        Искрата много добре си ги знаем какво са. Ефтинджос, а после чегърташ и боядисваш ръждите около тях и сменяш клеми до побъркване.
        Мисля от 2015 я карам мойта Искра, проблеми с клеми не съм имал дори бегло. Обаче карам веднъж на няколко дни. Есента доливам вода, зимата 1-2 пъти дозареждам, и си бачка без кахъри.
        Монбат вече споменах, само ядове с тях.

        Коментар


        • KingofROAD
          KingofROAD коментира
          Редактиране на коментар
          При нормална поддръжка, и своевременно доливане на дестилирана вода (електролит по-към края), и зарядка на 3-4 месеца, и преди зимата, една искра 55-60АЧ ме изкара навремето на жигулката 6 (шест) години без един месец...

      • #22
        Преди няколко години приятел ме помоли да му купя акумулатор за шкодата му - дизел, започнала да пали трудно зимата. От колата свалих оригиналния акумулатор(75ач), с който е излязла от завода.
        Сложих го на витарата(1,6) и до ден днешен съм с него. Никога не съм го дозареждал, алтернатора е шибан - на празен ход не зарежда, имам лебедка. С лебедката съм го мъчил до степен, да изгасне двигателя от недостатъчно напрежение за инжекцията. Акумулатора не мре. В магазина за акумулатори го закачаха на някакво умно устройство, каза на 90% е. А, да, шкодата е фабия 1, над 15 годишна. Акумулатора също.

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Да беше казал и марката?

        • s_s1
          s_s1 коментира
          Редактиране на коментар
          Тайна майна.

        • Ivan_J
          Ivan_J коментира
          Редактиране на коментар
          Ако не се лъжа, е Банер. Но това няма никакво значение. Със сигурност този Банер не е като Банера, който може да се купи от магазина у нас.

      • #23
        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
        Преди няколко години приятел ме помоли да му купя акумулатор за шкодата му - дизел, започнала да пали трудно зимата. От колата свалих оригиналния акумулатор(75ач), с който е излязла от завода.
        Сложих го на витарата(1,6) и до ден днешен съм с него. Никога не съм го дозареждал, алтернатора е шибан - на празен ход не зарежда, имам лебедка. С лебедката съм го мъчил до степен, да изгасне двигателя от недостатъчно напрежение за инжекцията. Акумулатора не мре. В магазина за акумулатори го закачаха на някакво умно устройство, каза на 90% е. А, да, шкодата е фабия 1, над 15 годишна. Акумулатора също.
        Явно е на късмет. Преди няколко седмици акумулатор "Нисан" произведен в Нидерландия и дошъл с колата от Швейцария умря на по-малко от 4 години. Как е експлоатиран не знам, колата е в мен от октомври миналата година.
        Последно редактирано от Иван Жоров; 13-05-20, 16:36.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • Ivan_J
          Ivan_J коментира
          Редактиране на коментар
          Качеството преди 15 години не е като качеството преди 4

      • #24
        Първоначално публикуван от Никола Преглед на мнение
        В "далечната" 2010 година взех заветната книжка за шАфьор... и после с първата заплата и малко от втората си купих голф 2-ка 1.6д 54к.с.
        Та тоя голф палеше зле .... Купих си един гигават 80ah след четири-пет автомобила в момента е пак на служба на личната ми кола ​​​​​​
        И аз мога да споделя същото за Гигават.
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Едва ли ще е за дълго Владо.По принцип обичам да си пазя вещите, било то кола, дреха, акумулатор или особено инструмент.Много колеги ми се смеят, понеже инструментите станаха по два за лев и един бакшиш и едни луфтомерни пластини примерно си избиват инвестицията за половин регулиране на клапани, но аз така съм си свикнал.

        • kameno karp
          kameno karp коментира
          Редактиране на коментар
          Гигавата беше на Нивата, а тя се ползва епизодично. Само за риболов и тук там някоя разходка. Смених го след десетина години работа без да е тотално умрял. Работеше си още но ми беше влязла мухата да го сменям. 60Ач смених го пак с Гигават но 72 Ач.Имало е случаи с месеци да не се кара Нивата.

        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Напротив не ти се смея, тези неща така трябва да се правят - още като започвах да карам са ми го казвали стари шофьори. Но къде от мързел, къде от келешлък не ги спазвам винаги, за което съм си патил съответно. Сега с годините се усещам, че повече вземам да ги спазвам.

      • #25
        Gigawatt се прави на същото място, където Bosch и Varta. И кутиите им са 1:1, само на Gigawatt са черни. На старата ми джипка започнах с Bosch, после Varta, после Gigawatt, всичките 95Аh JIS. Даже следите от матрицата им бяха еднакви.

        Всичките преди последния умряха след гаранцията си, след престой по 4-5 месеца без каране и палене на ръба после. Реално сдаваха заради големия заряден ток след като запаля едва-едва. Общо 4 акумулатора са ми сдавали по тоя начин. Палиш, прибираш се, и на другия дена няма никой - гаси лампите и няма сила и шалтера на стартера да дръпне.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • Владо М
          Владо М коментира
          Редактиране на коментар
          Кригер са същите, но делиш на 1/2.

      • #26
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Gigawatt се прави на същото място, където Bosch и Varta. И кутиите им са 1:1, само на Gigawatt са черни. На старата ми джипка започнах с Bosch, после Varta, после Gigawatt, всичките 95Аh JIS. Даже следите от матрицата им бяха еднакви.

        Всичките преди последния умряха след гаранцията си, след престой по 4-5 месеца без каране и палене на ръба после. Реално сдаваха заради големия заряден ток след като запаля едва-едва. Общо 4 акумулатора са ми сдавали по тоя начин. Палиш, прибираш се, и на другия дена няма никой - гаси лампите и няма сила и шалтера на стартера да дръпне.
        През 2013 г., когато купих Терано-то, беше със син Bosch S4, както си беше докарано от Италия и без данни - кога е монтиран.


        До зимата на 2017/2018 г. работеше безпроблемно и целогодишно, когато завърташе с една идея по-трудно и сигнализираше със звук и индикатор на таблото.
        През пролетта вече нямаше проблеми и смятах да карам с него до есента. В средата на месец май, един ден просто "умря изведнъж", даже не можа да сработи централното заключване и нищо не светеше, даже си помислих, че някой го е откраднал. Пробвах го с мултицет и показа 6,3 волта, поради което реших, че някъде по средата вероятно е "пробил". Него го върнах, когато купих сегашния, за да ползвам отстъпката при търговеца.
        Така че, при мен изкара малко по-малко от 5 г., а преди това - колко е работил, не се знае, но пък беше "внос", а не - купуван от наш магазин, което май винаги е от значение.
        proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
        NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
        Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

        Коментар


        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Тераното кефи... перфектно изглежда 😎.

        • nickbochev
          nickbochev коментира
          Редактиране на коментар
          Е, то така изглеждаше при търговеца, когато го купувах преди 7 години. Сега е доста по-прашно в отсека, сменени са разни неща, но пък сърце не ми дава да го вкарам някъде за миене в областта на коша, за да не направим някоя беля.

      • #27
        Какво се напрягате след като всичко е на късмет?

        Така или иначе на българския пазар идват боклучавите партиди от която и да било марка. За да дойде читава партида трябва да са се свършили боклуците, което ако става често шефа на производството го ръчкат да намали разходите. И той - намалява, къде ще ходи?

        Иначе ковид-19 е по-смъртоносен за акумулаторите, отколкото за хората.

        Преди 2 дни балдъзата огледа Ролото си че идвало време за ГТП и установи нещо като проблем за минаването на ГТП - колата не пали. Айде на токоизправителя. 44Ач акумулатор пое около 25Ач за една нощ и каза - толкоз. Но двигателят се воспламени. За да го изкарам влизам в УАЗа че при нас е малко тетрис - айде и тука резил, на сантрекса с много бледи буквички пише Lo. Камерката направила чудесно видео на каменната зидария в продължение на близо 4 седмици. Жената, като ме чу сега да мърморя се сети - ми той Еспаса по надолнището запали в неделя ама докато стигна до магазина се зареди и не те занимавах. Утре ще видя кемпера ама горе-долу ми се оформи картинката.

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Аз отдавна съм загубил илюзията, че има нещо, върху което нямаш поглед и не си експерт

          Кажи ми сега от икономическа гледна точка, къде му излиза сметката на производителя ако се налага боклуците на нашия пазар да ги сменя в гаранционния срок?Понеже мога да ти гарантирам, че всички сериозни търговци си уважават гаранциите, вече даже не задават и тъпи въпроси.И от друга страна къде му е сметката на производителя да продава в Испания примерно акумулатор който кара 8 години при все, че след втората или третата година и изтичането на гаранцията никой копче не може да му каже?

          Такава практика имаше при нашите мили родни северозападни производители.Боклука оставаше за вътрешния пазар, хубавото за износ.Тънката им сметка не излезе, понеже ги спукваха от рекламации и доста от магазините и сервизите отказаваха да ги продават, дори и да даваха отлични условия.Клиента най-много мрънка за стартер и акумулатор, колата може да трака, да чука, лагери да вият, но може ли да запали и да отиде до работа за повечето хора тя е ОК.

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          "при все, че след втората или третата година и изтичането на гаранцията никой копче не може да му каже?"

          Така просто си създава лошо име, вследствие си затваря пазара.
          То и у нас е същото, но ние сме далеч по-малък пазар, а и не винаги ще си затвори пазара заради такова. Ние сме научени, че акумулатор ако те изкара 3 години е добре, ако 4-вече е супер...

        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          Е явно аз си купувам акумулаторите от чужбина, ама понеже съм гадняр не ви казвам
          От 2006та продавам най-различни стартерни, не е като да е нямало върнати, но имам и няколко случая на 10-12 години, при това средна хубост акумулатори.Веднъж се случи да има кофти партида не Delphi и вносителят си обра всички акумулатори от обектите, клиентите един по един ги върнаха преди да изтече гаранцията, но много си я изкараха безпроблемно, тогава работата беше 50/50.В последните години нямам спомен да съм звънял за рекламация, но отдавна спрях да продавам български, разни енексита и други от най-сиромашките марки.Просто по моя преценка разликата в цената на средна хубост и ниска хубост не е толкова голяма.

          А между другото преди няколко години бяха изревали средно голяма група тарикати купили си висок клас акумулатори със страшна отстъпка, направо на цената на ментетата.Няма да споменавам производителя на акумулаторите, понеже вината не е негова, нито магазина.Но след известно чесане по главата се установи, че са си купили чисто нови 6 до 8 годишни акумулатори, ама пък тънкана.

      • #28
        През последните 20 години нямам АБ, купена от БГ магазин, който да е изкарал по-малко от 6-7 години. И рядко ги зареждам. Като марки,минал съм през GIGAWATT, Exide Premium, Varta Silver Dynamic, Baren Polar Plus, Banner Power Bull PRO.
        HONDA CR-V I, 2000г., B20Z1

        Коментар


        • #29
          Аз уж сменям на 5 години ма докато се усетя,а днес,а утре и някой път минат 10,какво ги правите тия батерии не знам,баси късмета.

          Комбито дойде с група 27 батерия АГМ,оригинално идва с 29,но има място за 31,батерийката е с двойно предназначение,стартова и теягова,1200 ампера стартови ток на 100 ампера батерия.Това го зарежда 250 ампера алтернатор като батерията може да поеме около 35-40% от капацитета си или колко и сипеш го гълта.
          Комбитои има инвьртьр,малък ма има,обикновенно са включени габарити и фарове за мъгла,2 камери,радар детектор,обдухване или топло на задника,климатик и 2 телефончета с айпад / че го ползвам за информация /.Това на ход,на спряло му закачам по някоя друга лампа примерно,музики,зарядни,сега хладилник го чака.........та май за това нямам проблеми с батерията.Стария собственик го караше с идея по-малка от оригинала и сменя на 3 години,жегата в Аризона и разказва играта много бързо.
          Е при монтажа се наложи малко да резна кабелите,че клемите са морски на тая батерия или с около 60% повече контактна повърхност,друго закрепване измислих както и на една друга цена я взех / двойно и малко горница на нормалната,айде почти тройно да е/ ма по е мразя да мисля та го измислих така.Да видим дали може да ми извади 10 години и тая батерия.

          последните 4 петилетки е се сещам да съм имал моя кола с по-малък алтернатор от 100 ампера,на късмет уж батерия не ми е падала,кабели и стартово имам,имам и соларен панел който не мъкна постоянно с мен........идеята е ясна,няма да бутам скоро заради батерия.

          И пиша за комбито,че уж е нова за мен колица,ако напиша Мммм като купувах батерия на Мерцедеса на жената преди 7 години........и бягам от темата,тя е за батерии в момента,това 7-8 години за много хора е ужас,не си карат колите по толкова,аз батерии не сменям даже
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #30
            Преди около 25 години,имах една кола със много яка музика,правена от мен.Максималния капацитет събираше като обем 72 или 75 амперчаса искра.

            Нов акумулатор ,не издържаше повече от два месеца.

            Спомням си шефа на фирмата ,гледа ме,гледа гаранцията,и констатира - 6 акумулатора за 7 месеца сме ти сменили,давам ти 7 -ми ,и късаме гаранцията.

            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X