Провокиран бях от един пост на колега:
"Само колега не разбирам защо ме разработваш така детайлно, при положение че съм описал начина на транспортиране на колата, и плащането да става след евентуална регистрация ако желаеш и след проверка на ВИН в масивите на Интерпол - както и да е ще отговоря отново!
Англичанина след като отписва колата тя се води пак на него - не си ли ходил в чужбина, или пък с твои познати да сте говорили на такава тема! Ето един пример: купуваш кола от някакво лице в Австрия, сключвате договор за покупко-продажба на твое име (забележи че единствения документ който ти имаш във връзка придобиване собствеността на автомобила е именно този договор, а талона си е на името на стария собственик), след това отиваш и си купуваш табели - може немски, може и австрийски, и си потегляш обратно! Тези номера обаче струват в пъти повече от 40-те лева които даваш тук в КАТ!
Този джип конкретно е вече регистриран в България, защото изваждането на транзитни номера в КАТ представлява регистрация от която произтича че колата е регистрирана вече в масива! Изваждането на транзитни номера в КАТ става само по документи, и не е необходимо автомобила да ходи лично в КАТ! Преди да взема номера обаче, забележи че тази застраховка я сключвам преди да взема табелите, защото не мога да вадя каквито и да е било номера без гражданска отговорност - вземам си оригиналните документи на колата влизам при първия застраховател, казвам му че отивам в КАТ за транзитки и ми вади застраховка! По въпроса дали струва скъпо разходката в двете посоки, ще кажа че постоянно пътуват негови приятели до Англия, и там където живее продавача в едно Българско село е пълно с други негови сънародници! Могат да носят и изпращат колкото си искат документи без да се налага да ходи титуляр в страната изпращач - там няма като тукашния КАТ че да висим по опашките за формалности
Сега тук за едно нещо си прав - транзитните Български номера са за вътрешно ползване на територията на България, ама риска както съм посочил в предишните си постове го поемам аз, а не ти - ако стане ПТП не е много добре за мен, щото са ми нередовни номерата, въпреки че зелената карто ми е напълно законна! Мисля че внесох необходимата светлина на това мое тъмно дело
- даже огрях навред с моите иновации по транспортиране на автомобили от Европа с български номера!
п.с - голяма част от автомобилите които се карат на ход например от Австрия, идват също така с нередовни немски номера (които пък са за ватрешно ползване в определени държави само, но не и за експорт извън тях) и забележи - ФАЛШИВИ зелени карти, които са едни такива с един и същ пореден номер на полицата
без холограмни защити, и всички там необходими реквизит по застраховката! ПОЗДРАВИ! "
Нека всеки да мисли преди да си купи МПС!!!Техническата страна не я коментирам - има друга тема за нея. Тук искам коректно да обясним на хората : Как е законово изрядно Документалната част на покупката на МПС в различните страни и нужните неща за вашето спокойствие като бъдещ собственик.
Внос на коли от:
- Англия
- Германия
- Австрия
- Италия
- Холандия
- Швейцария
..други
Много моля , колеги които имат опит във вноса на МПС коректно да подходят към въпроса.Нека кажем честно , какви са Правилните документи , изискуеми при всяка сделка във съответните Държави.
Благодаря Ви.Ще е полезно ..за всички.
"Само колега не разбирам защо ме разработваш така детайлно, при положение че съм описал начина на транспортиране на колата, и плащането да става след евентуална регистрация ако желаеш и след проверка на ВИН в масивите на Интерпол - както и да е ще отговоря отново!
Англичанина след като отписва колата тя се води пак на него - не си ли ходил в чужбина, или пък с твои познати да сте говорили на такава тема! Ето един пример: купуваш кола от някакво лице в Австрия, сключвате договор за покупко-продажба на твое име (забележи че единствения документ който ти имаш във връзка придобиване собствеността на автомобила е именно този договор, а талона си е на името на стария собственик), след това отиваш и си купуваш табели - може немски, може и австрийски, и си потегляш обратно! Тези номера обаче струват в пъти повече от 40-те лева които даваш тук в КАТ!
Този джип конкретно е вече регистриран в България, защото изваждането на транзитни номера в КАТ представлява регистрация от която произтича че колата е регистрирана вече в масива! Изваждането на транзитни номера в КАТ става само по документи, и не е необходимо автомобила да ходи лично в КАТ! Преди да взема номера обаче, забележи че тази застраховка я сключвам преди да взема табелите, защото не мога да вадя каквито и да е било номера без гражданска отговорност - вземам си оригиналните документи на колата влизам при първия застраховател, казвам му че отивам в КАТ за транзитки и ми вади застраховка! По въпроса дали струва скъпо разходката в двете посоки, ще кажа че постоянно пътуват негови приятели до Англия, и там където живее продавача в едно Българско село е пълно с други негови сънародници! Могат да носят и изпращат колкото си искат документи без да се налага да ходи титуляр в страната изпращач - там няма като тукашния КАТ че да висим по опашките за формалности


п.с - голяма част от автомобилите които се карат на ход например от Австрия, идват също така с нередовни немски номера (които пък са за ватрешно ползване в определени държави само, но не и за експорт извън тях) и забележи - ФАЛШИВИ зелени карти, които са едни такива с един и същ пореден номер на полицата

Нека всеки да мисли преди да си купи МПС!!!Техническата страна не я коментирам - има друга тема за нея. Тук искам коректно да обясним на хората : Как е законово изрядно Документалната част на покупката на МПС в различните страни и нужните неща за вашето спокойствие като бъдещ собственик.
Внос на коли от:
- Англия
- Германия
- Австрия
- Италия
- Холандия
- Швейцария
..други
Много моля , колеги които имат опит във вноса на МПС коректно да подходят към въпроса.Нека кажем честно , какви са Правилните документи , изискуеми при всяка сделка във съответните Държави.
Благодаря Ви.Ще е полезно ..за всички.
Коментар