Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лепене на маншон

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Лепене на маншон

    Конкретно за маншона, явно е че са го съсипали по тяхна вина, така че е редно да си го сменят. Ако вече е "изтекла давност", то при споменатите 50лв е направо несериозно да се пита за лепене на маншон. Самата идея за лепене също е несериозна, но пък не всеки е длъжен да разбира и да знае.
    Относно най-лесното, плюенето по някой сервиз, да ви попитам на колко комън-рейл-а в последно време ви се е налагало да вадите инжектори? Мисълта ми е, че подобни неща се случват, кога от некадърност, кога от невнимание. Друг път просто се случват, но никога не е нарочно и винаги има приемливо и за сервиза и за клиента решение.
    Всеки трети е шести

    Коментар


    • #17
      От: Лепене на маншон

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Въпроса е еквивалентен на такъв за лепене на скъсан презерватив.

      Да си оправят говната, ако не - изтипосай ги кои са, да знаем да не ходим там.
      -Принципно е така,но не разбрах от прочетеното при какъв "ремонт" е станала "аварията". И каква е тази биалетка която "налага" "скапването" на четири нови болта.
      Къде "седят"тези болтове и как точно при смяна на биалетка се получават тези "работи". -Питам ,защото не знам как мога да свърша подобна работа!?

      Коментар


      • #18
        От: Лепене на маншон

        На джантата евентуално..Ако не са навити на ръка , ами директно с пистолета.. За смяна ба биалетка друго не ми идва на акъла..

        Коментар


        • #19
          От: Лепене на маншон

          Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
          Питам ,защото не знам как мога да свърша подобна работа!?
          Има страшни виртуози, щом стане реч за некадърност и гъзоръкие!

          Последно една фероза, на която скорости и раздатка се качват и свалят на двора от сам човек (те се и вдигат от сам човек - заедно са сигурно 50 кила), имаше скъсани и липсващи болтове между кутията и мотора, а останалите се въртяха на ръка, имаше и скъсани тампони + още някакви проблеми. А това трябва буквално нарочно да го направиш, за да се случи.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Лепене на маншон

            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
            -Принципно е така,но не разбрах от прочетеното при какъв "ремонт" е станала "аварията". И каква е тази биалетка която "налага" "скапването" на четири нови болта.
            Къде "седят"тези болтове и как точно при смяна на биалетка се получават тези "работи". -Питам ,защото не знам как мога да свърша подобна работа!?
            Значи чисто новите болтове се скапаха, защото искаха да ги извадят без да свият пружината със скоби. Искаха да я извадят "под напречение" пружината натиска надолу, държат я едни вилици, а 4те болта, съединяват 2-те части на вилцата(тя се разделя на 2). Отдолу вилицата се държи от биалетката. Извадиха ги, но после резбата им за нищо не ставаше. А болтовете бяха на 1 седмица.
            Маншона (полиуретанов на 5-6 месеца) се скъса при сглобяването, понеже при съединяването на вилицата не са забелязали, че са защипали маншона, разбраха, чак като я стегнаха...

            Коментар


            • #21
              От: Лепене на маншон

              Силиконът не лепи детайли подложени на динамично натоварване(даже и PU-то не го може това), тека че единственият вариант е да се смени маншона.
              „Свободата е скъпа, но си струва“

              Коментар


              • #22
                От: Лепене на маншон

                Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                Мисълта ми е, че подобни неща се случват, кога от некадърност, кога от невнимание. Друг път просто се случват, но никога не е нарочно и винаги има приемливо и за сервиза и за клиента решение.
                Подобни неща може и да се случват, ама обикновено както някой описа по-горе, се сменят за сметка на сервиза, че и с части, посочени от клиента, ако сервиза е читав. Щото ако ми скъсат оригиналния маншон ще искам смяна пак с оригинален, а не с такъв дето на втория месец се е нацепил.

                Конкретно, в сервиза на един известен в миналото съфорумец ми бяха сменили долните шарнири, и направили болтовете на гъз. Единия не бяха успели да го затегнат, защото беше хем крив, хем с резба не мязаща на нищо. Само си представи как са вадили болт М12x1.25 с дължина около 50мм, с якост 10.9 така че да го изкривят, при положение че се вади без никакво усилие от сам човек. И втори път си представи малоумието да го сложат обратно, при положение че го има във всеки магазин за болтове за смешни пари. Усетих го че дрънка по едни павета, като на другия ден смених и 8-те от двете страни за около час без абсолютно никакви проблеми и зор.

                ...та не ми разправяй ти. Некадърността личи от километри, ако имаш поне елементарна техническа грамотност. При смяна на инжектори, подгревни свещи и прочие клиента се предупреждава предварително че може да се случи проблем, ако в сервиза са в час с тая операция.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Лепене на маншон

                  Ти на мене не ми ги разправяй. Че за толкова години ми е минало какво ли не през главата, и още има да минава. Пък и чети хубаво какво съм написал. Отделно сега колегата е обяснил и по-подробно, та е ясно, че в случая става въпрос за неумение. Обяснил съм какво имам предвид, че нещо много резки коментари се изказаха. Всичките в някоя сфера се изявяваме, та си знаем, че се случва и в най-добрите семейства.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • #24
                    От: Лепене на маншон

                    Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                    Отделно сега колегата е обяснил и по-подробно, та е ясно, че в случая става въпрос за неумение.
                    Обучеинето струва пари. И понеже не желая мой автомобил да се ползва за нечие обучение (пробвал съм много пъти, почти виначи с нелицеприятен резултат), правя всичко дето мога сам. Понякога се случва и самообучение, но поне знам какво и как съм сменил.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Лепене на маншон

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Обучеинето струва пари. И понеже не желая мой автомобил да се ползва за нечие обучение (пробвал съм много пъти, почти виначи с нелицеприятен резултат), правя всичко дето мога сам. Понякога се случва и самообучение, но поне знам какво и как съм сменил.
                      Абе много хора сме така и умеем кой повече, кой по-малко по автомобилите, ама не сме всичките собственици на успешни автосервизи, нали. И всичките все разправят, че били тук и там, и къде по-успешно или по-неуспешно за ремонти и обслужвания. А не си е направил всеки, всичко сам. Не искам да засягам колегата автор на темата, но човек, който разпитва за лепене на маншон, явно не е наясно с нещата и некоректните колеги точно от такива се възползват. Друг случай е, че има много хора, които наистина си вярват и са убедени в "уменията" си, а те им стигат до колкото да осерат автомобила на клиента. Има и трета страна - че човек се учи и усъвършенства, докато е жив. Преди години, когато работех по един проект за франчайз на авросервизи си нямаш представа какви фалирали бизнесмени и всякакви други шивачи и дърводелци искаха да правят сервизи, представяйки си че този бизнес е елементарен и силно доходоносен.
                      По принцип темата за маншона е изчерпана, но да не я обръщаме на такава, че най-вероятно из форума има теми в които се обсъжда автосервизния бизнес.
                      Всеки трети е шести

                      Коментар


                      • #26
                        От: Лепене на маншон

                        Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                        Значи чисто новите болтове се скапаха, защото искаха да ги извадят без да свият пружината със скоби. Искаха да я извадят "под напречение" пружината натиска надолу, държат я едни вилици, а 4те болта, съединяват 2-те части на вилцата(тя се разделя на 2). Отдолу вилицата се държи от биалетката. Извадиха ги, но после резбата им за нищо не ставаше. А болтовете бяха на 1 седмица...
                        Това,което описваш може да стане само и единствено,ако колата е на гуми.Ако е на подемник,тоест,колелата висят,пружината не играе за тези 4 болта.Нещо друго е станало.
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #27
                          От: Лепене на маншон

                          Не беше на гуми. Беше повдигната на крик само предната гума по която се работеше. Имаше и крик под долния носач които повдигаха, за да не падне главината много надолу като се освободи шарнира(горния носач).
                          Бях там като го правиха...

                          П.С. да спомена, че над пружината на "макферсона" имам и 3 см фланец. Отделно пружините са мерцедесови твърди, мисля 16мм... Така, че даже и да е в въздуха колата, пружината си натиска достатъчно, за да не даде на болтовете да излязат нормално..,
                          Последно редактирано от Glow; 09-09-15, 07:04.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Лепене на маншон

                            Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
                            Не беше на гуми. Беше повдигната на крик само предната гума по която се работеше. Имаше и крик под долния носач които повдигаха, за да не падне главината много надолу като се освободи шарнира(горния носач).
                            Бях там като го правиха...

                            П.С. да спомена, че над пружината на "макферсона" имам и 3 см фланец. Отделно пружините са мерцедесови твърди, мисля 16мм... Така, че даже и да е в въздуха колата, пружината си натиска достатъчно, за да не даде на болтовете да излязат нормално..,
                            "Натиска" само подложката.Амортисьора ограничва хода надолу,така че твърдостта на пружината не играе...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #29
                              От: Лепене на маншон

                              Първоначално публикуван от Самодържец Преглед на мнение
                              Абе много хора сме така и умеем кой повече, кой по-малко по автомобилите, ама не сме всичките собственици на успешни автосервизи, нали. И всичките все разправят, че били тук и там, и къде по-успешно или по-неуспешно за ремонти и обслужвания. А не си е направил всеки, всичко сам. Не искам да засягам колегата автор на темата, но човек, който разпитва за лепене на маншон, явно не е наясно с нещата и некоректните колеги точно от такива се възползват. Друг случай е, че има много хора, които наистина си вярват и са убедени в "уменията" си, а те им стигат до колкото да осерат автомобила на клиента. Има и трета страна - че човек се учи и усъвършенства, докато е жив. Преди години, когато работех по един проект за франчайз на авросервизи си нямаш представа какви фалирали бизнесмени и всякакви други шивачи и дърводелци искаха да правят сервизи, представяйки си че този бизнес е елементарен и силно доходоносен.
                              По принцип темата за маншона е изчерпана, но да не я обръщаме на такава, че най-вероятно из форума има теми в които се обсъжда автосервизния бизнес.
                              То и за това никога не ходя по сервизи,за каквато и кола да ства въпрос ,най-много до познат електрончик ако има нужда!Преди години едни дизелджии от Банкя искаха да ми правят основен ремонт ,щото бях закарал колата за помпа и дюзи ,в сервиза дето работех по това време нямаше стенд и стана засечка като им казах с каво и къде се занимавам ,а ако беше някой лековерен човечец ?Та си взех колата с пикаещите дюзи и в другия сервиз стана перфектно,от тогава никакви дизели и никакви сервизи!
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Лепене на маншон

                                Лепенето на полиуретанов маншон няма как да стане с лепило. Иначе всеки има къръшки дни в които всичко което пипнеш се троши, но на някои хора всичките дни са им такива .
                                0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X