Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да си свържа халогените

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Как да си свържа халогените

    Написал съм: Алекс Маринов
    30 / 87А е нормално затворен контакт, който при задействане ще се отвори т.е. ще прекъсне веригата. Той не ти трябва.
    Този контакт би се използвал, ако трябва нещо да се изключи при задействане на релето, а не да се включи, както е в случая с фаровете. При него фаровете биха светили постоянно при изключено реле и биха се изключили при задействане на релето от ключа.
    На втория въпрос - управление чрез комутиране на маса -12V. Възможно е схемата да се свърже и така, като на ключа се подаде маса и тя се прехвърля чрез него към извод 86 на релето. Другия извод на управляващата верига 85 се свързва направо към +12V, заедно с извод 30. При тази схема, обаче управлението на фаровете става автономно и не се управлява от контактния ключ на автомобила - т.е. при изключване на мотора фаровете могат да бъдат забравени да светят. По принцип тези допълнителни фарове, ако са за мъгла трябва да могат да се включват заедно с късите светлини или поне с габараитните светлини, а ако са прожектори трябва да се включват с дългите светлини. Затова в предишната схема е предвидено за ключа да се вземе +12V от точка за управление на габаритните светлини, дългите такива или поне след контактен ключ, който да може да ги изгаси при изключване на двигателя. Ето как би изглеждала схемата за управление с маса -12V:
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Fog Light conection Ground.jpg
Прегледи:1
Размер:91.4 КБ
ID:5451760
    Долния /на схемата/ извод(+) WHITE към ключа, в случая няма да се използва.
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #17
      От: Как да си свържа халогените

      На джипа има 2-ва халогена на ролбара, те са направени да светят само когато е работи. Ще бъде ли проблем да се вземе +12V от техния ключ за ключа дето ще включва 4-та халогена на покрива?
      Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

      Коментар


      • #18
        От: Как да си свържа халогените


        Повече от месец за халогени е много. Стегни се!
        Sent from my Nokia s fenerche

        Коментар


        • #19
          От: Как да си свържа халогените

          Първоначално публикуван от //Радо// Преглед на мнение

          Повече от месец за халогени е много. Стегни се!
          Развесели ме
          - човека иска да изпипа нещата. Не като мене за половин час следобяда и 1 каса бира

          По въпроса :
          - няма нищо сложно със свързването на халогените. Ако си направиш труда да напишеш в Чичо, ще намериш всичко необходимо.
          - и не няма проблем ако вземеш + от ключа за монтираните вече халогени ;
          Съвет :
          - не си връзвай халогените на дългите, щото ще ти се присика да ги пуснеш някой път и ще трябва да пускаш и фабричните фарове, но пък ако те кефи ...
          - а и още нещо - направи си опит на "сухо" смисъл на масата вкъщи навържи нещата подай 12В и направи опитна постановка. Така ще разбереш как работи ситемата и ще ти си избистри как да я направиш в джипа.
          - ако ти се разкрава до Банско, мини ще ти ги направя докато решиш каква бира ще пием

          Поздрави !
          п.п. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да сложиш БУШОН минимум 20 А, за всяко реле ! ! !

          - бушона се слага на директния + (силовата верикга) преди релетата

          Коментар


          • #20
            От: Как да си свържа халогените

            Ще може ли малко помощ за ключето, че не знам как да го вържа?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1146.jpg
Прегледи:1
Размер:74.9 КБ
ID:5460211Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1147.jpg
Прегледи:1
Размер:85.3 КБ
ID:5460212
            Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

            Коментар


            • #21
              От: Как да си свържа халогените

              Този ключ е с две отделни контактни групи, които се превключват заедно с лостчето. При включване на ключа в една от посоките, средните изводи се свързват към съответните от едната страна. Свързването в твоя случай - двата средни извода се свързват заедно и на тях се подава примерно маса -12V/. На изводите от едната страна /пак свързани заедно/ се свързва другия кабел, който отива към управлявания уред - в случая вероятно това ще е единия извод от бобината на релето /кл.86/, като другия извод на бобината /кл.85/ е свързан към +12V.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Switch.jpg
Прегледи:1
Размер:32.0 КБ
ID:5460260
              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
              First impression is not always true. Get inspired.
              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
              Reading is sooo boring, unlike writing!

              Коментар


              • #22
                От: Как да си свържа халогените

                Нещо такова ли трябва да се получи
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1153.jpg
Прегледи:2
Размер:73.8 КБ
ID:5460267
                Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                Коментар


                • #23
                  От: Как да си свържа халогените

                  Да, нещо такова. Щом са две релетата, така трябва да стане свързването. Може и един общ кабел да тръгне от двата замостени контакта, който после да се разклони при двете релета.
                  Успех!
                  Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                  First impression is not always true. Get inspired.
                  Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                  Reading is sooo boring, unlike writing!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Как да си свържа халогените

                    Ето я стойката веднага след като и направих дупките за захващане и преди да е боядисана.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1151.jpg
Прегледи:1
Размер:204.9 КБ
ID:5460399
                    Тук вече е готова, но съм монтирал само 3-ри, защото ми омръзна след като цял слетобяд се занимавах с прокарване на кабели и свързване на инсталацията. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1154.jpg
Прегледи:1
Размер:187.1 КБ
ID:5460400
                    Утре ще кача и някоя друга снимка
                    Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                    Коментар


                    • #25
                      От: Как да си свържа халогените

                      Ето ми реленцатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1155.jpg
Прегледи:1
Размер:136.6 КБ
ID:5460522
                      Направих си ги така за да мога да свалям халогените когато поискам Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1156.jpg
Прегледи:1
Размер:56.4 КБ
ID:5460523
                      Тук кабелите вече излизат навън Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1159.jpg
Прегледи:1
Размер:53.6 КБ
ID:5460524
                      Ето ги и тях Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1158.jpg
Прегледи:1
Размер:97.3 КБ
ID:5460525
                      Ето го и от пред Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1157.jpg
Прегледи:2
Размер:69.6 КБ
ID:5460526
                      Сега чакам да се стъмни за да ги регулирам и ще щракна как светят
                      Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                      Коментар


                      • #26
                        От: Как да си свържа халогените

                        Ето ги и на тъмно, качеството не е много добро но стават Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1162.jpg
Прегледи:1
Размер:20.6 КБ
ID:5460556Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1161.jpg
Прегледи:1
Размер:63.2 КБ
ID:5460557
                        Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                        Коментар


                        • #27
                          От: Как да си свържа халогените

                          Добре си се справил. Но, бих ти препоръчал да вземеш мерки за изолиране на снопа кабели, който излиза навън и отива към стойката с фаровете. Също така там, където си оставил обувките за изключване на колонката, да монтираш някакъв куплунг, а не да оставяш така висящи свободно и недобре изолирани кабелни обувки. Примерно нещо такова, което няма да можеш да объркаш при свързване, но и няма да висят оголени пинове, които могат да дадат на късо:
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RCH-15028.jpg
Прегледи:1
Размер:73.4 КБ
ID:5460708 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:RCH-15029.JPG
Прегледи:1
Размер:151.7 КБ
ID:5460710
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Как да си свържа халогените

                            Ейй... така си нападахме човека - глей как мераклийски е стъкмил нещата

                            - добре са те посъветвали да измислиш нещо за изолиране на кабелите дето са на покрива. Така като гледам добра коледна елха си заформил, само гледай да не ги оставяш да светят дълго без да работи джипа че .. . .все пак бях длъжен да си кажа

                            Поздрави !

                            Коментар


                            • #29
                              От: Как да си свържа халогените

                              Кабелите като за първо време ще са така, но ще търся нещо да ги направя по грамотно.
                              Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD

                              Коментар


                              • #30
                                От: Как да си свържа халогените

                                Не ти препоръчвам кабелите, които излизат по страничната колона да се веят свободно по нея и около гредата на тавана. Когато се налага кабелен сноп да минава открито по покрива, задължително се вкарва в защитен шлаух, осигурява се срещу протриване, както в мястото на преминаване през колоната, така и по гредата /да не говорим, че е по-добре да са вътре в нея/. Защитната обвивка трябва да пази и от слънчевите лъчи, защото само за един сезон голите кабели ще изгорят от слънцето, обвивката ще се напука и късото съединение към корпуса ще само въпрос на време. Ако искаш да провериш какво се случва с кабел, който е допрян на късо на клемите на акумулатор, то може да пробваш на някой стар такъв, в който има някакъв ток. Само не го дръж с голи ръце.
                                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                                First impression is not always true. Get inspired.
                                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                                Reading is sooo boring, unlike writing!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X