Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Полуавтоматична скоростна кутия.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Полуавтоматична скоростна кутия.

    Скоро някой питаше тук дали да си купи авто с такава. Ако чете това да бяга много на далече от таквоз животно. Не бях се борил до сега с такава но тази вечер ми се наложи и меко казано съм ъъъъ....отвратен. Карал съм какво ли не но на такова животно не бях налитал, няма нищо общо дори и с нормалният автомат. Случката:
    Шумотевица и глъч на улицата пред нас и излизам да видя кое-що? Разправия м/у комшийката и едно сипатично младо маце което е паркирало едно Ярисче на 2-3 см. зад БМВ-то на комшийката и обяснява че посмъртно не може да дръпне возилото си назад щото улицата е стръмна и каквото и да прави онова малкото все иска да яха бавареца. До нея един льольо заявява че той автоматик не пипа и аз гордо заявявам че ще я изкарам без щети и по двете возила. Мушкам се вътре и виждам че нещо ръчката е различна от познатите ми автомати ама намирам де е R и ....аха да я изръчкам на задна-ядец! ДВГ-то си промени съвсем малко оборотите, да кажем около 1000 и до там. Да де ама улицата е бая стръмна и си требе гасс. Изключвам от R и се форсира нормално, включвам- пак ядец. Изкарах я мнооого бавно и внимателно, без щети, и я сложнах на равното. Викам си проба трябва и повтарям процедурата- пак същото. Не знам дали при всички полуавтомати е така но си представям как бих го карал това зимъска, ни можеш да го лашнеш, ни да го резнеш ако се налага. Може и да съм дърт и закостенял ама такова и подарък да е го отказвам.
    Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
    Селска фурна аспух нема. Пак същият.
    В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

  • #2
    От: Полуавтоматична скоростна кутия.

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Автоматизираната има едно съществено отличие от традиционния автомат с хидротрансформатор и това са режимите на "полусъединител". Автоматизираната ще си подпали съединителя досущ като ръчка, ако теглиш нещо тежко или се движиш бавно нагоре.
    Не знам какъв тип е тази полуавтоматична кутия.
    Предполагам е роботизирана ръчна кутия с един съединител.
    Предполагам и моторчето е някакво слабичко джобен размер.
    Същата кола с ръчна кутия ще тръгне с яко форсиране палене на съединител и въртене на гуми.
    Същата кола (ако има истински автомат) ще тръгне възможно най прецизно и ще държи без да дава назад и при най големия баир.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      От: Полуавтоматична скоростна кутия.

      Да де ама няма логика когато си на задна да е винаги в режим полусъединител. При истинският автомат потеглянето в наклон е просто песен, при това си е мъка.
      Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
      Селска фурна аспух нема. Пак същият.
      В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

      Коментар


      • #4
        От: Полуавтоматична скоростна кутия.

        Ванка и аз се учудих по същия начин, но колата е Алфа ГТ. При наклон просто тръгва назад или напред, все едно си натиснал съединител, а в същност такъв няма при педалите . Номера е с ръчна да се тръгне. Но като цяло нее зле за каране, дори и през зимата, въпрос на свикване.

        Коментар


        • #5
          От: Полуавтоматична скоростна кутия.

          Тойотките с ММТ (особено първите) искаха периодична 'електронна' настройка на съединителя (с износването променя доста параметрите и зацепването)...
          Да не би там да е бил ключа от палатката?

          Или пък защитата 'приоритет на спирачката' - ако си натиснал едновременно спирачката, няма да ти даде да подаде повече газ...

          П.С. при джипката нямам проблем при такъв случай, защото имам hill assist, ама ако случайно задържа едновременно двата педала повече от 5 сек, изключва въобще газта (остава на празен ход без да реагира на педала) и реве с грешка на дисплея... И за да изляза от този режим трябва да изключа от скорост и наново да включа..
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #6
            От: Полуавтоматична скоростна кутия.

            Жоре, тая джипка почва да ме губи като фен. А оняден, във Виена, видях и "онова", дето е нещо средно между мултипла и баничарка, и пише JEEP отпред...
            edoors.bg- Джаджи за врати и врати

            Коментар


            • #7
              От: Полуавтоматична скоростна кутия.

              Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
              Ванка и аз се учудих по същия начин, но колата е Алфа ГТ. При наклон просто тръгва назад или напред, все едно си натиснал съединител, а в същност такъв няма при педалите . Номера е с ръчна да се тръгне. Но като цяло нее зле за каране, дори и през зимата, въпрос на свикване.
              А, тя си беше на ръчна, ама колко може да я опъне едно нежно маце и да с ръчната тръгнах как си му е реда щото идеята беше да не удрям бавареца. С нормална ръчна или автоматична скоростна няма и за секунда да се замисля, ама това ме вкара в тежки мисли. Казваш свиква се ама как да я паркирам пред нас зимата на задна като е наклон и непочистен снега? Казионно си става с яка ръчка и буксуване, а с това???

              Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
              Тойотките с ММТ (особено първите) искаха периодична 'електронна' настройка на съединителя (с износването променя доста параметрите и зацепването)...
              Да не би там да е бил ключа от палатката?

              Или пък защитата 'приоритет на спирачката' - ако си натиснал едновременно спирачката, няма да ти даде да подаде повече газ...

              П.С. при джипката нямам проблем при такъв случай, защото имам hill assist, ама ако случайно задържа едновременно двата педала повече от 5 сек, изключва въобще газта (остава на празен ход без да реагира на педала) и реве с грешка на дисплея... И за да изляза от този режим трябва да изключа от скорост и наново да включа..
              Ами не зная, аз затова и описах ситуацията, но все повече отказвам автото да ми дава наклон на пикаенето, а пък за джип в гората направо изключено.
              Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
              Селска фурна аспух нема. Пак същият.
              В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

              Коментар


              • #8
                От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                С това също можеш да си буксуваш и квото те влече.
                Газ и спирачка, на обороти буташ предавка и тръгваш и пали гуми и асфалт.
                То си е най-обикновена ръчна кутия, робота само натиска съединителя и бута лоста вместо теб.
                Смарта освен това има някви есп-та дето вероятно не си изключил
                ПП Също така много вероятно нивото на течност за робота да не е колкото трябва щото кой да ти проверява такива неща
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                  Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                  Жоре, тая джипка почва да ме губи като фен. А оняден, във Виена, видях и "онова", дето е нещо средно между мултипла и баничарка, и пише JEEP отпред...
                  Няма се плашиш - просто не ти се налага да натискаш едновременно спирачка и газ
                  Има специален режим за 'лашкане' напред/назад - под определена скорост не ти иска натискане на спирачка ако превключваш бързо (под определено време) от предна на задна предавка и обратно...

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  С това също можеш да си буксуваш и квото те влече.
                  Газ и спирачка, на обороти буташ предавка и тръгваш и пали гуми и асфалт.
                  То си е най-обикновена ръчна кутия, робота само натиска съединителя и бута лоста вместо теб....
                  Някои от ММТ кутиите не работят по този начин...
                  Така изядох псувните на един светофар с Опел Корса с такава кутия...
                  Наближи времето за светване на зелено (дълъг светофар - над 80сек), и тъй-като си играех с кутията, бях изключил от скорост...
                  Включвам, ама на екрана само започва да мига 'А', а колата не тръгва...
                  Изключвам, включвам - същата работа. Гася автомобила, стартирам, ама със стартирането (докато оборотите са леко повишени) решавам да включа - отново нъцки...
                  Накрая докато чеша главата, оставих всичко да се успокои, оборотите да спаднат до празен ход, и тогава включи на скорост...
                  Под съпровода на клаксоните преминах светофара - само аз, защото веднага светна червено
                  След това направих на спокойно място експеримент - чукнал ли си газта, не ти позволява да включиш предавка...

                  Едновременната газ/спирачка също така не действа на доста от съвременните автомобили (особено Тойота), при която след онези истории и истерии за задържането на газта в натиснато положение, и оправданието (с адвокатска помощ), че вследствие на това са настъпили фатални катастрофи, направиха изрични промени в хардуер и софтуер, при които да дадат недвусмислен приоритет на спирачката (т.е. ако за определено време е натисната спирачката, отнема газта до празен ход)... Което смятам за смислено решение...
                  Последно редактирано от slowtraveler; 25-08-15, 12:19.
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                    Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                    Скоро някой питаше тук дали да си купи авто с такава. Ако чете това да бяга много на далече
                    Специално Тойота имат доста проблеми с техния си полуавтоматик, не мисля че е генерален проблем с този тип трансмисия обаче. На наклон се търкалят свободно, единствения начин е да държиш ръчната и бавно да подаваш газ докато усетиш че напъва да тръгне в желаната посока без да се търкаля в противоположната.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      Няма се плашиш - просто не ти се налага да натискаш едновременно спирачка и газ
                      Има специален режим за 'лашкане' напред/назад - под определена скорост не ти иска натискане на спирачка ако превключваш бързо (под определено време) от предна на задна предавка и обратно...
                      .
                      Mммм не! А и не чете пътните знаци...
                      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                      Коментар


                      • #12
                        От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                        Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                        Скоро някой питаше тук дали да си купи авто с такава. Може и да съм закостенял ама такова и подарък да е го отказвам.
                        Годините не ни прощават и носим "инертността" в себе си.Новите технологии на моменти са дразнещо -противни! Двигател и трансмисия взаимно се "Щадят"!!!
                        (ако при опитите на са се чували "подозрителни''шумове от кутията, значи роботизирания автомат е в изправност)
                        Преди 3-4 месеца купихме една Микра и тогава дилемите бяха -ръчка или автомат,Микра или Ярис ??? Единствено нямаше чудене за двигателя-бензин и най -голямата кубатура.
                        -Вероятно Яриса е бил с 3 цилиндровия 1.0 двигател и просто иска време за "сработване" с него!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                          Ако яриса е бил нов, в началото ги скопяват. Колежка си купи тойота от магазина, а навеса за колата им след наклон. Оплака се че излиза с 300 зора. Това първите 2 месеца май. После се оправи.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            С това също можеш да си буксуваш и квото те влече.
                            Газ и спирачка, на обороти буташ предавка и тръгваш и пали гуми и асфалт.
                            То си е най-обикновена ръчна кутия, робота само натиска съединителя и бута лоста вместо теб.
                            Смарта освен това има някви есп-та дето вероятно не си изключил
                            ПП Също така много вероятно нивото на течност за робота да не е колкото трябва щото кой да ти проверява такива неща
                            Спирачка и гас на това са взаимно изключени та от там и обороти нъц. Поне на задна е така. А това за пилене на гуми и копане на асфалт спец при това Ярисче е в някой друг филм, маломощно е според мен. А относно есп-та и други благини, ами ситуацията не позволяваше разузнаване без бой, комшийката е къмто стотина оки полезен обем и налиташе агресивно на фината притежателка на въпросното авто, та нямах време да го разучавам в детайли.
                            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                            Коментар


                            • #15
                              От: Полуавтоматична скоростна кутия.

                              Изключено е на скорост. На неутрална даваш газ и спирачка
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 20:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X