Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ML 400 CDI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ML 400 CDI

    На мои добър познат предстои покупка на такава машина 2003 автомат. Има ли някакви проблеми и заводски дефекти по тази модификация ?
    Не се предвижда да напуска републиканската пътна мрежа !

  • #2
    От: ML 400 CDI

    Турбини
    грее
    дьлга верига
    гарнитури на главите
    ..............


    На кратко НЕ еше ако живее с мисьлта се дизела на Мерцедес,тоя не е в читавата категория.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      От: ML 400 CDI

      Задължително подробна проверка със стар диагнозата.Ако всичко и е наред и я купи човека - МНОГО е важно с какво масло ще я кара.Жизнено важно за този мотор е маслото да бъде супер качествено заради турбините,валове,клапани...Никога да не се тръгва от място с мръсна газ - троши скорости поради огромният въртящ момент(550 нм.).Да не и се слага чип - пак по същата причина.Друго за сега не се сещам като препоръкаАко спазва тези неща и я сервизира/обслужва навреме,колегата ти ще се радва на страхотен автомобил.И НИКОГА да не слуша експертни мнения като "на един познат съседа има приятел,дето каза,че са слаби","тоя мотор е много кекав"...Пак казвам,този двигател е страхотен,стига да не се купи на 500 000+км,каран душмански и с незнайно какво масло
      Поздрави и успех с покупката!
      Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
      Най-добрият ром е студеният ром!
      Кралско правило : Със камила може,с камилар - не!!!

      Коментар


      • #4
        От: ML 400 CDI

        Как и да е каран пак грее,от там му отиват гарнитурите,турбините,а поне коне има и обикновенно го натискат му се появява и проблема с дьлгата верига.

        За страхотен......страхотен е,но колко му струва подрьжката е отделен вьпрос.Провери за идея как му се сваля алтернатора,как е вьрзан,как се охлажда,колко струва и как се ремонтира и приятеля пак да прецени дали си заслужава тоя мотор или един прост 500 бензин дето уж много харчи ма не ти кьса нервите.За алтернатор говорим,на нормална кола се сваля за 2 бири време,за другите проблеми не ми се и мисли.


        Сьветя за диагностиката е точно на място,то на модел след 2000 а и малко преди това е задьлжително закачането им освен ако не ги взимаш много евтино.Аз сьм виждал и чувал за евтини Мерцедеси,но мерник кола не прави и евтин Мерцедес няма.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          От: ML 400 CDI

          Голямо мерси колеги

          Коментар


          • #6
            От: ML 400 CDI

            На Кума ми с тоя двиагател G класата още в гаранция счупи двигател заради разтегната верига, харчи 18+ нафта. Хубавия двигател за МЛ е 320 то за това и цената е по-висока.

            Коментар


            • #7
              От: ML 400 CDI

              На мен пък S-класата ми харчеше 13.5 - 15 градско (София)и 8.1-10 извънградско.Това е със скорост до 140 и 4 глигана вътре.Не е прегрявала никога,дори и на офроуд,макар че показа разход 30/100 и след като излязох на асфалта ми поиска литър масло.За алтернатора е прав Асен - два вида са и с водно охлаждане.Аз смених моя - 600 лева с труда втора употреба.Не е чак па такава болка свалянетоя се сети турбините му къдеса..?Веригата наистина му е дълга,но разтягането й не е проста и бърза работа,пък и се хваща - има симптомиВсе едно,да не става спор - пак казвам,щателна проверка на всичко по колата,че после не са приятни ремонтите.Иначе хубавият двигател за ВСЕКИ Мерцедес е 500.Всичко друго е компромис
              Поздрави!
              Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
              Най-добрият ром е студеният ром!
              Кралско правило : Със камила може,с камилар - не!!!

              Коментар


              • #8
                От: ML 400 CDI

                Съгласен съм и за 320 и за 500. Някъде бях споделил за 400, че е доста труден мотор. Наложи ми се да вадя интеркулера от едно 400 цди заедно със системата за циркулация на водата му. Знаете ли къде е интеркулера? Ин-вътре. А турбините? А как се сервизира ангренажа. В балкан стар ги вадят с кутиите на едни палетни колички. Абе сложен е като космическа совалка. А проблема с веригата е, че при малко дори минимално разтягане или хлабина по водачи и обтегачи, му се мести центровката. Това е проблем и за новия 500 бензин. Има проблеми с ролките и от там проблем с центровката. И греенето е вече следствие.
                ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                Коментар


                • #9
                  От: ML 400 CDI

                  Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                  Съгласен съм и за 320 и за 500. Някъде бях споделил за 400, че е доста труден мотор. Наложи ми се да вадя интеркулера от едно 400 цди заедно със системата за циркулация на водата му. Знаете ли къде е интеркулера? Ин-вътре. А турбините? А как се сервизира ангренажа. В балкан стар ги вадят с кутиите на едни палетни колички. Абе сложен е като космическа совалка. А проблема с веригата е, че при малко дори минимално разтягане или хлабина по водачи и обтегачи, му се мести центровката. Това е проблем и за новия 500 бензин. Има проблеми с ролките и от там проблем с центровката. И греенето е вече следствие.
                  +1
                  Абсолютно подкрепям!
                  Не ме е страх от големи разходи - страх ме е от малки приходи!
                  Най-добрият ром е студеният ром!
                  Кралско правило : Със камила може,с камилар - не!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: ML 400 CDI

                    ....."Хубавия двигател за МЛ е 320 то за това и цената е по-висока."

                    Хубав е наистина , но пати от дюзи и съм виждал биела да излиза през блока.

                    Коментар


                    • #11
                      От: ML 400 CDI

                      Първоначално публикуван от iv4o_w202 Преглед на мнение
                      ....."Хубавия двигател за МЛ е 320 то за това и цената е по-висока."

                      Хубав е наистина , но пати от дюзи и съм виждал биела да излиза през блока.
                      Мен ако питаш 112-мотора (320 v6) е много надеждно и здраво нещо. А за хубав мотор, мечтай за 5,5 амг.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #12
                        От: ML 400 CDI

                        Колегата писа заради мен че имах проблеми с нета,уж ми гарантират че колата е на 139000 км,перфектна от 1-ви собственик продава я защото е купил новия ML човека който ми я предлага работи за собственика. Благодаря на всички отзовали се явно ще се откажа.

                        Коментар


                        • #13
                          От: ML 400 CDI

                          Колега всяка кола може и да си струва, това че повечето са проблемни не значи че и тая или пък може да са и отстранени болестите и т.н. Ако цената е "атрактивна" както викат джамбазите, та ако е на много добра цена и ти харесва МЛ не е лошо да се погледне, но само ако цената е много примамлива. Под примамлива цена за стария МЛ разбирам нещо 10+ бона. за 16 един приятел се чуди дали да вземе Ласт едишън 270/320 така и не може да ми каже по телефона, от негов близък пак 1ви собственик на някакви много малки километри, като ще му намали още и то значително. Ходи го виж пък тогава му мисли.

                          Коментар


                          • #14
                            От: ML 400 CDI

                            Конструктивно модела куца както се видя,негьр скиор и евреин миньор няма.6 бона разлика за тоя мотор са нищо в сравнение с читав такьв,при проблем ще ги гльтне за 2 дни тия 6 бона,а как се дьржи цената е ясно......

                            Бягай,тьрси доказан модел на който да му се радваш и да не ти кьса нервите,евтин и добьр Мерцедес все още няма.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X