Колеги, здравейте. Прочетох всичко за този автомобил във форума, не видях особено ласкави отзиви, но и не видях нищо кой-знае колко конкретно и отговарящо специално на моите въпроси. Затова и реших да пусна нова тема.
И така, стигнах и аз до проблема "автомобил 4х4". Искам предварително да кажа, че съм абсолютен лаик по въпроса, досега съм сменил 5-6 коли, но нито една не е била високопроходима, а още по-малко джип. Така че моля предварително да бъда извинен за незнанието си по ред въпроси.
За какво иде реч? Работата ми е такава, че по няколко месеца в годината съм на полето и зад волана. Вече потроших няколко комбита, последно един Ескорт, който се оказа учудващо жилав, но все пак реши да се предава. Елементът на офроуд в моето професионално придвижване не е особено висок, става дума най-вече за междуселски черни пътища, а не за катерене на планински върхове без път до тях.
От друга страна бюджетът ми не е особено висок. "Таванът" с днешна дата е около 7000 лева, така че изборът ми на високопроходим автомобил е сравнително ограничен. Ето защо в крайна сметка засега клоня към Musso.
Какво ме привлече в него?
1. Цената. Не видях на нашия пазар друга машина, която може да се купи за тези пари и да не е по-стара от едно десетилетие. Зная, че "за това си има причина", но все пак
2. Вътрешният обем. В Musso се чувствам великолепно както като шофьор (аз съм бая едричък), така и като пасажер. А багажникът е огромен в сравнение с редица други джипове, което също от моя гледна точка е значителен плюс. Всички джипове "къса база" така или иначе изпадат от моята лична класация, все пак имам немалко багаж за пренасяне.
3. Двигателят, уж лицензен Мерцедес, и по-конкретно 2.9 дизел, 100 конски сили, и сравнително ниският разход, който се твърди, че има тази кола. Тук не става дума за твърденията на търговците на автомобили в татковината, а за информации от нета, най-вече немски и руски сайтове, които "дават" разход приблизително 10/100 в градски и "офроуд" условия.
Какво ме притеснява в него?
1. Решително отрицателните мнения във форума.
2. Пълната неизвестност по отношение на това какво аз лично трябва да зная при покупката на тази кола. Какво имам по-точно предвид?
- досега седях в три такива и при трите имаше разлика в поведението на двигателя на празен ход, като един път оборотите бяха 650 оборота/мин, друг път 850/мин, и всеки обяснява, че именно поведението на продаваната от него машина е "нормално".
- поведението на скоростите и съединителя е малко странно за моите разбирания и не зная дали е типично за тази кола или типичен проблем, проявяващ се при нея: ниско отлепяне на съединителя и трудно вкарване на скоростите. Някъде из нета четох, че това било стандартно и всъщност шофьорът тябвало да се нагоди към спецификата на смяната на скоростите на Musso.
Та това са моите проблеми, помагайте! Не съм в графата "заклет фен на Musso", но досега не видях друг автомобил, който по-добре да отговаря на моите изисквания - по-висока проходимост от лек автомобил (но не чудовищна), по-голяма товароносимост от лек автомобил, нискобюджетен, сравнително надежден. Ако съм изтървал очевидното сред другите марки и модели, казвайте.
Приятен ден на всички.
И така, стигнах и аз до проблема "автомобил 4х4". Искам предварително да кажа, че съм абсолютен лаик по въпроса, досега съм сменил 5-6 коли, но нито една не е била високопроходима, а още по-малко джип. Така че моля предварително да бъда извинен за незнанието си по ред въпроси.
За какво иде реч? Работата ми е такава, че по няколко месеца в годината съм на полето и зад волана. Вече потроших няколко комбита, последно един Ескорт, който се оказа учудващо жилав, но все пак реши да се предава. Елементът на офроуд в моето професионално придвижване не е особено висок, става дума най-вече за междуселски черни пътища, а не за катерене на планински върхове без път до тях.
От друга страна бюджетът ми не е особено висок. "Таванът" с днешна дата е около 7000 лева, така че изборът ми на високопроходим автомобил е сравнително ограничен. Ето защо в крайна сметка засега клоня към Musso.
Какво ме привлече в него?
1. Цената. Не видях на нашия пазар друга машина, която може да се купи за тези пари и да не е по-стара от едно десетилетие. Зная, че "за това си има причина", но все пак

2. Вътрешният обем. В Musso се чувствам великолепно както като шофьор (аз съм бая едричък), така и като пасажер. А багажникът е огромен в сравнение с редица други джипове, което също от моя гледна точка е значителен плюс. Всички джипове "къса база" така или иначе изпадат от моята лична класация, все пак имам немалко багаж за пренасяне.
3. Двигателят, уж лицензен Мерцедес, и по-конкретно 2.9 дизел, 100 конски сили, и сравнително ниският разход, който се твърди, че има тази кола. Тук не става дума за твърденията на търговците на автомобили в татковината, а за информации от нета, най-вече немски и руски сайтове, които "дават" разход приблизително 10/100 в градски и "офроуд" условия.
Какво ме притеснява в него?
1. Решително отрицателните мнения във форума.
2. Пълната неизвестност по отношение на това какво аз лично трябва да зная при покупката на тази кола. Какво имам по-точно предвид?
- досега седях в три такива и при трите имаше разлика в поведението на двигателя на празен ход, като един път оборотите бяха 650 оборота/мин, друг път 850/мин, и всеки обяснява, че именно поведението на продаваната от него машина е "нормално".
- поведението на скоростите и съединителя е малко странно за моите разбирания и не зная дали е типично за тази кола или типичен проблем, проявяващ се при нея: ниско отлепяне на съединителя и трудно вкарване на скоростите. Някъде из нета четох, че това било стандартно и всъщност шофьорът тябвало да се нагоди към спецификата на смяната на скоростите на Musso.
Та това са моите проблеми, помагайте! Не съм в графата "заклет фен на Musso", но досега не видях друг автомобил, който по-добре да отговаря на моите изисквания - по-висока проходимост от лек автомобил (но не чудовищна), по-голяма товароносимост от лек автомобил, нискобюджетен, сравнително надежден. Ако съм изтървал очевидното сред другите марки и модели, казвайте.
Приятен ден на всички.
Коментар