Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol Y61 - Мнения за различните мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Patrol Y61 - Мнения за различните мотори

    Привет Колеги,

    Надявам се всички сте в добро здраве и настроение.

    Мога ли да помоля за разяснения по различните двигатели на Патрол Y61 - здравина, вървеж, offroad използваемост.
    Говоря в контекста на използваневто на машината за Offroad цели.

    Като допълваш въпрос: Повечето от познатите ми с Y61 са преминали към смяна на мотора с познатите алтернативи от други марки. От стоковите мотори има ли такъв, който да е достатъчен и да не налага SWAP-a?

    P.S.
    Прегледах по-голяма част от темите в подраздела Нисан и се опитах с Търсачката да потърся коментари, но не намерих една синтезирана тема. Моля да бъда извинен, ако съм я пропуснал някъде.

    С пожелание за успех!

  • #2
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_920359.png
Прегледи:986
Размер:198.3 КБ
ID:6793567Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2021-11-23 at 11.06.41.png
Прегледи:984
Размер:233.9 КБ
ID:6793564Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2021-11-23 at 11.06.54.png
Прегледи:986
Размер:238.3 КБ
ID:6793565Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2021-11-23 at 11.07.11.png
Прегледи:986
Размер:239.2 КБ
ID:6793566

    По данни на auto-data намирам следните разновидности (преди и след facelift)

    P.S. Гледал съм дълга база като ориентир

    https://www.auto-data.net/bg/nissan-...eneration-8287

    https://www.auto-data.net/bg/nissan-...-generation-83
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от smirnofster; 23-11-21, 10:08.

    Коментар


    • #3
      Има такива двигатели. Но са като бялата лястовица - всеки е чувал за тях, но никой не ги е виждал. Разбирай, че в Европа почти всичко е 2.8 или 3.0 дизели. А тези хубавите ги има из Австралия и други далечни нам страни - за 4.2 ТД и 4.5 бензин говоря. В Европа много рядко изпадат такива екземпляри и струват неприлични пари.


      За това най-масовата практика е да се вземе възможно по-евтин 2,8 или 3.0 и да му се насади мотор 3.0 дизел с ръчни скорости от БМВ. След ремап става 250 коня и върви като побъркан.
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #4
        През годините за достатъчно дълго съм имал Патрули с RD28, 2.8 турбо дизел, TB42E 4.2 бензин инжекцион и TD42 4.2 атмосферен дизел. 3.0 съм карал малко, TD42T още по малко. Краткият отговор - големите мотори са си на мястото в този автомобил. Притежавал съм някои от тях едновременно и съм ги сравнявал при еднакви условия - например Боровец - Ястребец през няколко дни. Ако не мога да намеря правилния и трябва да насаждам бих взел отново голям патрулки мотор, вместо БМВ с няколко турбини. Което не означава, че няма прекрасни коли с такива конверсии, споделям само личните ми предпочитания.
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #5
          Разбирам, че големите мотори (нека наречем така всичко над 3.0) са рядко срещани, в същото време, често попадам на членове на форума, споделящи мнение от такива.
          Разбира се, не отричам страхотните резултати при "донорството" на мотор от друга марка.
          Ако не у нас, къде в чужбина могат да бъдат открити нормални екземпляри?

          Коментар


          • didooo
            didooo коментира
            Редактиране на коментар
            И на книга си го пишат хората :0-100 за 10.8сек на най-вървящия фабричен мотор 4.8бензин . И то с предписаните гумета , предполагам 31".
            С БМВ съм виждал ебааааси

        • #6
          Бензин в Швейцария, но вече и там не излизат, дизел внесен някъде от някъде по случайност и най-често с десен волан. (Моя го купих от галерия за класически и спортни автомобили

          Реално предлагане само в Япония. И други места де, но още по сложни и скъпи за докарване.
          Последно редактирано от icerunner; 23-11-21, 12:24.
          Technical Rescue Direct - life lies in courage
          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

          Коментар


          • icerunner
            icerunner коментира
            Редактиране на коментар
            За донор и от UK може, и дизел и бензин от Y60

        • #7
          Най доброто решение е 5.6 осмак,но............го няма никъде......за това взимаш един дизеляк ,изхвърляш мършата и присаждаш мотор от R33 RB26DETT......по някое време кат ти стане "бавен " си го ъпгрейдваш и готово....

          Коментар


          • #8
            Решението е М57 или Zd30 с ремап докато е здрав. Разхода на големите бензинови двигатели на нисан е скандален.
            Последно редактирано от vas33; 23-11-21, 19:57.
            Land Rover Discovery
            Където е текло пак ще тече ...

            Коментар


            • #9
              Разхода на кои големи двигатели на Нисан имате предвид? Моите преки наблюдения са над TD42 и TD42T и изобщо не съм съгласен.
              Дела трябват, а не думи.

              Коментар


              • #10
                Първоначално публикуван от Plamen Alexandrov Преглед на мнение
                Разхода на кои големи двигатели на Нисан имате предвид? Моите преки наблюдения са над TD42 и TD42T и изобщо не съм съгласен.
                Имам предвид бензиновите от 4.2 нагоре. Сега ще се поправя.
                Land Rover Discovery
                Където е текло пак ще тече ...

                Коментар


                • #11
                  Разхода на Патрула е скандален по принцип... в сравнение с форд фиеста... Разхода на 4.2 бензин, точно както може да се очаква, е с 20-30% повеече от същия по работен обем дизел. От личен опит, шосейно около 14. магистрала 15-16, градско 20. Но и върви доста повече... ако сложите 7литра атмосферен дизел, който ще докара вървежа на 4 л бензин, разликата в разхода ще е около 10 % . Това е положението. С модерен 3 литра турбо дизел получаваш и вървеж и нормален разход, но губиш други неща... дюзата на TD42 е около милиметър в диаметър.... нищо по-фино от кибритена клечка не може да я запуши или повреди следващите 1000000 км.
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • BatGeorgeone
                    BatGeorgeone коментира
                    Редактиране на коментар
                    Хубаво разсъждаваш Саше, за това тук е масов спорт на дръти и на млади Дифендъри да им присаждат 6 литров Къмингс.

                    Същия 6литров го имам в камиона си, редови шестак, без нито един кабел, с турбина, супер масов и зад голямата вода и по тукашните виалети.

                    На камиона къде беше около 6 тона разхода ако съм нежен и спокоен беше около 15.

                • #12
                  ZD30 горе долу става ,2.8 е слаб мотор за Патрол.Не съм фен на патролите с М57 мотор от БМВ,но е решение ,доста ги има по мабилето с такива мотори .4.2 бензин и дизел ,4.5 бензин ,а да не говорим за 4.8 са много редки. За мен 4.2 дизела за мен е по добър мотор от М57
                  Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!

                  Коментар


                  • #13
                    Въпросният 4.2 TD лесен ли е за поддръжка спрямо широко разпространените 2.8 и 3.0?

                    Коментар


                    • #14
                      Първоначално публикуван от smirnofster Преглед на мнение
                      Въпросният 4.2 TD лесен ли е за поддръжка спрямо широко разпространените 2.8 и 3.0?
                      TD42, ех ... Не знам колко информация ще намериш за него. Но той е същия като TD27 на Нисан Терано, само че е шест цилиндров. С две думи - чугунен блок, чугунена глава - т.е. не пука глави. Няма ангренажен ремък, нито верига, защото е с долен разпределителен вал, пръти и зъбни колела. От време на време иска регулиране на клапани на горещ мотор. Върви с всякакво масло и нафта. Разбира се, ако му сипваш хубави - ще ти служи дълго, вярно и безпроблемно. При Терано е възможно да направят проблем умната дюза или дебитомера, но не е толкова често срещан проблем. Дюзите се ремонтират, сменят им се разпръсквачи и им се регулира налягането (т.е. ремонтопригодни са). Един от най дуракоустойчивите двигатели. Стига да намериш такъв Патрул на смислена цена.
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • #15
                        Един двигател е рентабилен за района в който е масов. В тоя ред на мисли за TD42 предполагам че всичко различно от филтрите е на поръчка. Относно дюзи и подобни, карам М57 на 370 хиляди без дюзите да са сменявани, последните 12 години този двигател е каран с бг нафта. Ако се търси надежността на "тракторен" двигател има конверсии с двигатели от мерцедес, мисля че ОМ 606.
                        Land Rover Discovery
                        Където е текло пак ще тече ...

                        Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X