Харесал съм Мураното с дизеловия мотор,та моля ако има някой каращ такъв да сподели мнение за разход,надеждност и т.н.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нисан Мурано 2.5дци-мнения
Свий
X
-
Имали сме стария, дето е с помпа бош VP44 май беше.. и с турбина дето няма лопатки. Беше си .. бая карана и поддържана колкото да върви, и от нас получи горе долу същотос мотора не сме имали изненади. На края, вече преди да се продаде, май чукаше веригата и/или и клапаните, понеже се регулират с пулове. Най-вероятно след нас е обслужен както си трябва. Новият е с турбина с променлива геометрия и мисля друга горивна система.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Даниел Цветков Преглед на мнениеХаресал съм Мураното с дизеловия мотор,та моля ако има някой каращ такъв да сподели мнение за разход,надеждност и т.н.
Нафтовите , също са с варияторни и нямат ръчки , ако те устройва...TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Дизеловите са с хидроавтоматик на Айсин ,ако не бъркам,но съм сигурен че не са с вариатор.
Освен това на фейса вариатора на бензиновия шестак е друг и го хвалят доста руснаците-там ги харесват и карат доста.
Наистина на първото Мурано е само вариатор и то проблемен,но там са само бензинови моторите.
Общо взето отзивите са доста положителни по клиповете в Тубата,но искам да чуя мнения и от хора карали и притежавали това животно.
При дизелите споменават за смяна на веригите,но уж над 200 000х км.
Коментар
-
Веригата , колелца и обтегачи , са си консуматив . По-готино от ремъка е , че те известява с тракане , преди да родиИначе изкарва една идея повече , но струва една идея повече от ремъка . Виж я на тоя Нисан/Рено , едноредна ли е , и ако е - тогава се притеснявай/сменяй
TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Къде да я видя,ако снимките в аутоповера не са примерни-не е.
Тя Жигулката навремето беше с двуредова.
Наскоро гледах на едно БМВ-че тя на моето колело от детството ми е по яка(сменяха му мотор заради скъсана верига)!
Коментар
-
partsouq.com
Баш като за велосипед са верижките на колите от 5-6години насам . И поне на Бенцовете и на БМВ са сложени зад двигателя , та да трябва да го и свалиш , за да му я смениш . И тоя кеф по на 100к км махTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнениеВеригата , колелца и обтегачи , са си консуматив . По-готино от ремъка е , че те известява с тракане , преди да родиИначе изкарва една идея повече , но струва една идея повече от ремъка . Виж я на тоя Нисан/Рено , едноредна ли е , и ако е - тогава се притеснявай/сменяй
Коментар
-
Мн ясно ,с колелцата , че и с пласмасовите банани обтегачи . Беше времето , когато двигателите , като са с верига = не се занимаваш . Ама то имаше време , дето между коляновия и разпределителния вал имаше само зъбни колелета . Още ползвам едно такова возило . Пък и раздатките на колите дето харесвам са само с зъбчатки ...TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар