Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверка за "реални километри"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Проверка за "реални километри"

    Тая тема ,на така зададен въпрос си е живо чесане на ......
    Моите 5 стотинки – на нашего брата българина има бюджет Х кинти и за това както всеки човек иска макс ново ,хубаво ,на малко км . и т.н ...то добре само дето чудеса няма в търговията и нашенца просто чува и вижда това което МУ СЕ ИСКА ДА ЧУЕ И ВИДИ.

    Живях 10 г в Германия,цял живот съм в авто бизнеса т.е не съм паднал от луната и ми я чсно за какво стaва дума при покупко –продажби и т.н ....та доста хора ми се обаждаха и питат –бе тая кола в Бг с такива и такива данни и цифри е да речем 5000 лв ,я виж колко е в немско ,като логиката им е че щом джамбазина я купил отвън и е докарал и т.н в Бг демек при извора цената трябва да е драстично надолу.....да , да ,ама НЕ.....как беше казал Петко Бочаров...
    Моита проверка показва че колата с същите параментри и цифри е 5000 евра в немско ...и почва –ми как така.....И даже аз се маитапех – викам –купи я тая кола за 2500 Евра в БГ и я докараи тука в немско , АКО колата е на ти я КМ , не е удряна и т.н и т.н т.е нещата на които нашенеца вярва че са ОК – та викам тая кола ще я продадем на другия ден за 3800 – 4000....
    Никой не се нави да спечели по този начин..... : -))))))

    Последни изречения – Ако някои в Америка вярва на карфакс ...малеиии...... набутали са го отвсякаъде.
    Верно че процента на измамите е по малък,поне за изминатите мили (км) – тука по закон набарат ли те че въртиш назад и продаваш – в съдът съдията ще постанови да ти бръкнат в задното отверстие с юмрук.....
    Обаче в карфакс рекорда има какво е правено по колата САМО ако колата иде в сервиз – да го нарека сервиз в които си държат на реномето и те впишат какво е правено ....да де ама ако колата я кове някои в некои гараж и т.н... доволно голяма част от тия малки гаражи въобще не добавят в рекърда на колата какво са правили ...

    Ходих да си тръся кола – за малко повече от половин година се нагледах на лъжи и измами и то от даже оторизирани серзизи – например купуват колата от аукцион ,99% на аукциона колите са с удар и после я оправят, и я продават без да е записано в карфакса че колата е била ударена ,някои от колите са много добре направени ,даже аз се поозорих докат намеря какво е било .... ама се хваща от някои дет що годе е в бизнаеса ,за тукашните джамбази го правяте що една камара от местните въобще няма и да проверят дали е удряна щото видите ли в америка не лъжат....
    Та така..

    Коментар


    • #47
      От: Проверка за "реални километри"

      Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
      ....нагледах на лъжи и измами и то от даже оторизирани сервизи....
      Да... Това съм го гледал наяве - един официален сервиз бе пуснал в продажба почти нов автомобил (6 месеца/3х.км) за цена с около 10-15% под тази на нов автомобил...
      Пишеше 'официалния дилър продава проверен и т.н. автомобил'... Само дето бях забравили да споменат, че колата е претърпяла сериозен челен удар с разковано окачване (за геометрията няма начин да не бе променена)..
      Просто по случайност бях попаднал на снимките веднага след удара...
      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

      Коментар


      • #48
        От: Проверка за "реални километри"

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        Туй с личната / семейна кола ? Каква марка или поне клас, ако не е тайна ?
        Многото километри - предимно с личната. Клас - дребен 2-3 хонди, едно Мицко, по едно време даже Сеат карах (баси ужаса). Ако се чудиш що с "дребна" - такива харесвам. Сегашното положение не се брои, бебока ще внесе някои корективи
        Иначе на служебния баварец (5) съм му навъртал и на него до към 4000км на седмица. Просто дестинациите станаха по-близки. На сегашното служебно БМВ (7) миналата година има навити общо към 100 хилки.
        Това достатъчно ли е като информация?

        Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
        ... нашенца просто чува и вижда това което МУ СЕ ИСКА ДА ЧУЕ И ВИДИ....
        Тъй, тъй. Тъкмо за това писах по-напред
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #49
          От: Проверка за "реални километри"

          Моята я купих от официален дилър на марката в Италия.
          От онези, които клиентите връщат, за да получат отстъпка при закупуване на нова.
          Колата беше наистина обслужена и в добро състояние, не съм се задълбочавал да гледам за следи от удари. Забелязах само, че двете леви врати са пребоядисвани.
          Аз съм четвърти собственик.
          Преди мен е имала двама други и третия е била фирма.
          На километража пишеше 104 К ( нима!), а я взех на 6 години.

          Еми, навъртях и още 145 и няма никакви сериозни оплаквания , освен консумативи и дреболии.
          Не разбирам вманиячаването за реалните км.
          Колата може и на реални км да е и пак да е развалина.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #50
            От: Проверка за "реални километри"

            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
            Многото километри - предимно с личната. Клас - дребен 2-3 хонди, едно Мицко, по едно време даже Сеат карах (баси ужаса). Ако се чудиш що с "дребна" - такива харесвам.
            Това достатъчно ли е като информация?
            Достатъчно, за да потвърди моята теза 2-3 хонди, едно... предполагам мицубиши някакво + един сеат - всичките тия ОБЩО ли имат пробег 80-100 хиляди годишно или всяка една поотделно и ако е второто - колко години издеяниха тия коли ? Твърдя, че хипотезата 270 км. дневно (по 365 дена в годината) за лека кола, особено маломерна тротинетка, е невъзможна. Тия коли някакво обслужване, технически преглед, смяна на гуми, някой ремонт така - не са ли преживели ? Гориво в движение ли са зареждали ? Ама не по за пет-десет секунди в пит-стоп-бокса като на Формула 1 Да не говорим, че 365 дена в годината със сигурност не е карана една кола. Значи отиваме на 500 км. на ден по 200 (работни дни) в годината. Как се минават 500 км. по български пътища или в български град, преди Асфалт-паша Боко да направи великата магистрала до морето, мисля, че помним всички. Кога е оставало време за работа (освен ако не си живял постоянно и работил в колата) също не е ясно.
            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

            Коментар


            • #51
              От: Проверка за "реални километри"

              Първоначално публикуван от brpi Преглед на мнение
              ... нашенеца просто чува и вижда това, което МУ СЕ ИСКА ДА ЧУЕ И ВИДИ ...
              Така де ... търсенето определя предлагането.
              Искате перфектния автомобил, на малко години, на малко километри, за малко пари ... Готово, получавате го ... Ама бил малко пипнат, за да се включи в изискванията ... На кой му пука, важното е, че всички са щастливи.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • #52
                От: Проверка за "реални километри"

                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                Достатъчно, за да потвърди моята теза 2-3 хонди, едно... предполагам мицубиши някакво + един сеат - всичките тия ОБЩО ли имат пробег 80-100 хиляди годишно или всяка една поотделно и ако е второто - колко години издеяниха тия коли ? Твърдя, че хипотезата 270 км. дневно (по 365 дена в годината) за лека кола, особено маломерна тротинетка, е невъзможна. Тия коли някакво обслужване, технически преглед, смяна на гуми, някой ремонт така - не са ли преживели ? Гориво в движение ли са зареждали ? Ама не по за пет-десет секунди в пит-стоп-бокса като на Формула 1 Да не говорим, че 365 дена в годината със сигурност не е карана една кола. Значи отиваме на 500 км. на ден по 200 (работни дни) в годината. Как се минават 500 км. по български пътища или в български град, преди Асфалт-паша Боко да направи великата магистрала до морето, мисля, че помним всички. Кога е оставало време за работа (освен ако не си живял постоянно и работил в колата) също не е ясно.
                Бай Боголюбе, ако некой рече, че слънцето изгрява от изток, най-вероятно нема се съгласиш с него. Има хора и то не малко които си ги връткат тези 100 х.км. на година. Има и такива, които го правиха още едно време с ладите. Как издържаха ли? Ми още им се чудя, ама го правиха.
                RAV 4
                F650GS

                Коментар


                • #53
                  От: Проверка за "реални километри"

                  Първоначално публикуван от Румен Милков - FREEFLYER Преглед на мнение
                  Има хора и то не малко които си ги връткат тези 100 х.км. на година. Има и такива, които го правиха още едно време с ладите. Как издържаха ли? Ми още им се чудя, ама го правиха.
                  И ти си се возил с тях през цялото време ?
                  България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Проверка за "реални километри"

                    Първоначално публикуван от Румен Милков - FREEFLYER Преглед на мнение
                    ... едно време с ладите ...
                    По него време, на първата ми лична кола - 20-тина годишно Жигули, от мерак, за половин година й врътнах едни 40000 км.
                    Това, при положение, че от понеделник до петък, от 08.00 до 18.00 стоеше паркирана на служебния паркинг (на 3 км. от дома).
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • #55
                      От: Проверка за "реални километри"

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      Достатъчно, за да потвърди моята теза 2-3 хонди, едно... предполагам мицубиши някакво + един сеат - всичките тия ОБЩО ли имат пробег 80-100 хиляди годишно или всяка една поотделно и ако е второто - колко години издеяниха тия коли ? Твърдя, че хипотезата 270 км. дневно (по 365 дена в годината) за лека кола, особено маломерна тротинетка, е невъзможна. Тия коли някакво обслужване, технически преглед, смяна на гуми, някой ремонт така - не са ли преживели ? Гориво в движение ли са зареждали ? Ама не по за пет-десет секунди в пит-стоп-бокса като на Формула 1 Да не говорим, че 365 дена в годината със сигурност не е карана една кола. Значи отиваме на 500 км. на ден по 200 (работни дни) в годината. Как се минават 500 км. по български пътища или в български град, преди Асфалт-паша Боко да направи великата магистрала до морето, мисля, че помним всички. Кога е оставало време за работа (освен ако не си живял постоянно и работил в колата) също не е ясно.
                      Хехе, хайде заядохме се и на марка

                      Изказването ми напомня за едно другарче, което беше адски убедено, че нищо с по-малко от 6 цилиндъра не може да издаяни повече от 5 минути на скорост над 200 км/ч.
                      Толкова за маломерните тротинетки, че ще започна да се сещам за още доста шофЕри-герои, дето като кажат "Абе, аз от 30 години съм шофьор, те това не мое да стане" и се чудя да се смея ли, да плача ли. Само за сведение - "тротинетките" понякога са адски корави. И ако трябваше да возя само собствения си задник, с най-голямо удоволствие бих продължил да се придържам към тях.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #56
                        От: Проверка за "реални километри"

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Хехе, хайде заядохме се и на марка

                        Изказването ми напомня за едно другарче, което беше адски убедено, че нищо с по-малко от 6 цилиндъра не може да издаяни повече от 5 минути на скорост над 200 км/ч.
                        Не става дума за тротинетки, а за това колко години по 100 000 км си ги карал - въпрос, на който нещо не отговаряш. Щото нали се твърди тука, че италианците напр. ги карат 5 години по 100 000 км и после нашите джамбази им правят километражите на 135 000.
                        Айде и още един, ако не е много нахално: къде в България можеш да караш повече от 5 минути със скорост над 200 км/ч ? По магистралата между 3 и 4 часа през нощта ?
                        Последно редактирано от Bogoljub Gagic; 01-08-14, 23:45.
                        България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Проверка за "реални километри"

                          200-300 km дневно прави всяко едно такси на двусменен режим в София. Нека да не са 365 дни, а 300 в годината. Също и разни куриери и доставчици. Някога и аз правех по 100-150 км само вечер между 19 и 02 часа, когато карах такси за допълване на бюджета (при това с Москвич 2140). 100 000 км годишно не са никакъв проблем ако правиш по 3-4 курса до З. Европа месечно.
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #58
                            От: Проверка за "реални километри"

                            Bogoljub Gagic

                            Незнам какво точно не ти се вярва обаче ако въпросът ти е към мен обеснявам

                            Бусат пътуваше всяка нощ хасково- софия с малки заобиколки по маршрута, като се върна в 7 7.30 в 8 го грабват хасково- кърджали и т.н. горе-долу 1000 км на ден , почива само неделя и то ако някой не си свърши някоя работа с него та така се правят.
                            088455338две
                            "Е нищо не пали като японските, палят като те видят да вадиш ключа от джоба"
                            Джамбазов 2010г..

                            Коментар


                            • #59
                              От: Проверка за "реални километри"

                              Аз затова изключих бусовете, защото имам преки наблюдения от един куриер, чиито бус тръгва от София вечерта, сутринта се разтоварва във Варна (не знам дали не отскача и някъде по-нататък например към Балчик), и около обяд тръгва към София за следващата врътка. Всяка от които е над 1000км... Но това наистина са изключения - т.е. не толкова често срещана интензивност на шофиране..
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Проверка за "реални километри"

                                Интересното е, че точно тези куриерски чудовища с по 500-1000км на ден не са най-счупените коли.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X