Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Взаимозаменяеми части за Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Взаимозаменяеми части за Витара

    Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
    Вътрешното може и да издържи , не е чак толкова натоварено ,в смисъл ,че не се движе като външното наляво и надясно , и досега не съм виждал счупено вътрешно каре ,освен да е било със скъсан маншон 3 години или след катастрофа

    пп Само да каже колегата ,кое каре точно става за витара , защото вътрешно ляво и вътрешно дясно ,нямат нищо общо
    Опс...предно дясно,а и много трудно се намира за Витара,затова ползвах от Рено.
    VITARA 2.0I omega
    L200 3.0 V6

    Коментар


    • От: Взаимозаменяеми части за Витара

      Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
      Съгласен съм Жика,има и такива аномалии , ама Антон от дето минава ,само козите минават от там ,а мечките слизат по дупе
      Благодаря за рекламата
      Аз късам два или три пъти вътрешно,ама моето е хибрид Фолксваген/Витара и е по-яко и по-голямо като диаметър.Обаче имаме конструктивен проблем-къса се до заварката,ще го правим с шлици или друга сглобка.
      На първата снимка са оригиналните,на втората моето.
      Прикачени файлове
      0887/400121 Антон Донев

      Коментар


      • От: Взаимозаменяеми части за Витара

        Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
        Благодаря за рекламата
        Аз късам два или три пъти вътрешно,ама моето е хибрид Фолксваген/Витара и е по-яко и по-голямо като диаметър.Обаче имаме конструктивен проблем-къса се до заварката,ще го правим с шлици или друга сглобка.
        На първата снимка са оригиналните,на втората моето.
        Твоите са доста по здрави от испанката.Аз ги чупя като вафли и тарся решение на проблема....
        VITARA 2.0I omega
        L200 3.0 V6

        Коментар


        • От: Взаимозаменяеми части за Витара

          Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
          Благодаря за рекламата
          Аз късам два или три пъти вътрешно,ама моето е хибрид Фолксваген/Витара и е по-яко и по-голямо като диаметър.Обаче имаме конструктивен проблем-къса се до заварката,ще го правим с шлици или друга сглобка.
          На първата снимка са оригиналните,на втората моето.

          Къде точно заваряте ? полуоска за полуоска ,или полуоска за каре


          пп Сега се загледах ,значи режете оста с шлиците и я присаждате на фолксвагеновото ,ако е така искам едно каре само прекапано и центровано да го заваря аз , да видим дали ще се къса .Мисля в понеделник да почивам ,ако стане дай тел .,хем ще го видя и после ще ида до Живко в Ямбол
          Последно редактирано от jimito; 28-05-11, 19:18.
          Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

          Коментар


          • От: Взаимозаменяеми части за Витара

            Витарата е Бургас,там можеш да го видиш.
            Ето счупеното до здравото,режем парчето или от задна полуоска,или от вътр.такава на пр.диф от испанка т.е.от по-дебелите.
            Прикачени файлове
            0887/400121 Антон Донев

            Коментар


            • От: Взаимозаменяеми части за Витара

              Ok утре ще пътувам в нея посока ще ти звънна,ако имаш счупено каре ми го преготви да го взема за заварка .С Живко срещата пак отпада
              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

              Коментар


              • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                много неща изчетох тук ,но въпроса ми е : предните амове на витарата могат ли да се заменят с някакви други ???
                Има ли желание, има и начин , няма ли желание - намираме оправдания!!!!!

                Коментар


                • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                  На този етап няма евтини заместители на предни аморт.!Вече има газови на Оптимал (знам,че са менте и всички ги плюят),но аз сложих такива за 130лв двата и съм много доволен за сега!
                  Имам питане,понеже съм замислил разни неща!Скоростите,раздатките и диференциалите на G16A и G20A,еднакви ли са и ако не,какви точно са разликите?!...ще се радвам,ако Иван Попов също даде отговор на въпроса ми,защото е доказан в препревяниата!
                  Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                  Коментар


                  • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                    Стават тея неща дето си ги замислил,даже са си мечта за половината читатели на темата.
                    http://vbox7.com/play:398e8b82

                    Коментар


                    • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                      Оф, защо чак сега виждам това за заварените карета...

                      Каквато и заварка да направите там-все ще се къса, няма начин. При заваряването(а и при всяко топлинно въздействие) си има Зона на Термично Влияние(ЗТВ), която няма как да се избегне. Тя променя стоманата така, че в непосредствена близост до шева метала е с доста влошени механични качества, като с отдалечаването от него има леко подобрение на качествата. Отдавна е изучено и описано, няма защо да откривате топлата вода. За механично натоварени детайли заварка се препоръчва само в най-краен случай-ако няма никакво друго решение. И след заваряването целият детайл се подлага на термична обработка, да се намалят напреженията в конструкцията, и да се върнат старите характеристики на материала. А той кой го знае какъв е, какви са му били характеристиките, и как трябва да се въздейства термично за да се получи каквото търсим.
                      Това да не е амалък...

                      Така, че Джими, както и да го завариш, с какъвто искаш метод, и с какъвто искаш запълващ материал-няма да го направиш нечупливо.
                      Освен ако не си измислил заваряване при което не се ползва топлина

                      Я кажи как мислиш да го заваряваш, че да не се чупи? Интересно ми е какво си намислил, аз имам професионално изкривяване.
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Оф, защо чак сега виждам това за заварените карета...

                        Каквато и заварка да направите там-все ще се къса, няма начин. При заваряването(а и при всяко топлинно въздействие) си има Зона на Термично Влияние(ЗТВ), която няма как да се избегне. Тя променя стоманата така, че в непосредствена близост до шева метала е с доста влошени механични качества, като с отдалечаването от него има леко подобрение на качествата. Отдавна е изучено и описано, няма защо да откривате топлата вода. За механично натоварени детайли заварка се препоръчва само в най-краен случай-ако няма никакво друго решение. И след заваряването целият детайл се подлага на термична обработка, да се намалят напреженията в конструкцията, и да се върнат старите характеристики на материала. А той кой го знае какъв е, какви са му били характеристиките, и как трябва да се въздейства термично за да се получи каквото търсим.
                        Това да не е амалък...

                        Така, че Джими, както и да го завариш, с какъвто искаш метод, и с какъвто искаш запълващ материал-няма да го направиш нечупливо.
                        Освен ако не си измислил заваряване при което не се ползва топлина

                        Я кажи как мислиш да го заваряваш, че да не се чупи? Интересно ми е какво си намислил, аз имам професионално изкривяване.
                        Коле чел си добре каталога на ЕСАБ занаят се краде ,не се казва
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                          Е хубу де... Както искаш.
                          Ма след заваряването го дай насам да го пробвам.
                          Нали знаеш на кого казват "терминатора на каретата"...
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                            Нека изключим заварката засега!
                            Джимито ми препоръча горещо-пресова сглобка,на Никито тунинговото зъбно колело на раздатката е с такава,други зъбни колела също,явно държи.Може и да я комбинираме с шпонка,за по-сигурно.Ей,ще ме накарате да взема да почета малко дебели книги
                            0887/400121 Антон Донев

                            Коментар


                            • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                              ...Благодаря!...И аз до този извод стигнах,но исках да го чуя на 100%! ....Моята вече ми малее доста и бях купил турбина,дюзи и кулер,но понеже ми се появи един пичага,за когото възможностите й са му пре достатъчно,съм решил да взимам 2.0 16в ,но исках да съм спокоен,че после раздатките и скоростите,ще са ми пак евтини,че нещо не ми върви с тях! .....все попадам,на "дефектни"!
                              Майка Япония.......Всичко друго е компромис!

                              Коментар


                              • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                                Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
                                Нека изключим заварката засега!
                                Джимито ми препоръча горещо-пресова сглобка,на Никито тунинговото зъбно колело на раздатката е с такава,други зъбни колела също,явно държи.Може и да я комбинираме с шпонка,за по-сигурно.Ей,ще ме накарате да взема да почета малко дебели книги

                                Тонка само се бъзикам с Кольо . А за шпонката не е задължителна, ама по добре я сложете и нея ,поне като се къса да се къса оста
                                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X