Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Взаимозаменяеми части за Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Взаимозаменяеми части за Витара

    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
    ...За цената си са добри,стига да не попаднете на някое хептен върло менте.По принцип качествените Жигулски карета са между 15 и 20лв.Тези от 8лв. за които пишете най-вероятно ще са пълни боклуци.
    Ako имам проблем - обещавам да си призная!

    Коментар


    • От: Взаимозаменяеми части за Витара

      Тази игра я играх преди 4 месеца , сменях на един приятел . Става въпрос за испанка 91г преден кардан .Дкато ида до сервиза ,колегата беше го нахлопал на кардана и почна да го слага на фланеца (които влиза в предния диф) .Влизаше но с голям зор и докато му кажа че няма да стане и фланеца се счупи на две Тъпо нали???? Аз винаги меря първо с шуплер но не знам че колегата баш майстор неправи така ,след като се озъби взех да меря и какво се оказа, карето на витара испанка е 23,8мм а на лада 24мм , две десети по малко , и следващото упражнение беше кардан с карета за 30лв втора ръка от Стара загора така че........




      пп Като беше набито в кардана се движеше доста трудно , Един мой приятел имаше лаф за тази ситуация,,ЩЕ СЕ ОГРИЗЕ'' е огриза се
      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

      Коментар


      • От: Взаимозаменяеми части за Витара

        Здравейте колеги. Някой знае ли дали може да се смени карбуратора на Витара с някакъв механичен и от какво ако може.
        Поздрави.

        Коментар


        • От: Взаимозаменяеми части за Витара

          Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
          Тази игра я играх преди 4 месеца , сменях на един приятел . Става въпрос за испанка 91г преден кардан .Дкато ида до сервиза ,колегата беше го нахлопал на кардана и почна да го слага на фланеца (които влиза в предния диф) .Влизаше но с голям зор и докато му кажа че няма да стане и фланеца се счупи на две Тъпо нали???? Аз винаги меря първо с шуплер но не знам че колегата баш майстор неправи така ,след като се озъби взех да меря и какво се оказа, карето на витара испанка е 23,8мм а на лада 24мм , две десети по малко , и следващото упражнение беше кардан с карета за 30лв втора ръка от Стара загора така че........




          пп Като беше набито в кардана се движеше доста трудно , Един мой приятел имаше лаф за тази ситуация,,ЩЕ СЕ ОГРИЗЕ'' е огриза се
          Не е ли по-хитро да си разпробиеш фланеца и да си знаеш, че си караш с ладовски?

          Коментар


          • От: Взаимозаменяеми части за Витара

            Първоначално публикуван от milen0069 Преглед на мнение
            Здравейте колеги. Някой знае ли дали може да се смени карбуратора на Витара с някакъв механичен и от какво ако може.
            Поздрави.
            Ето малко отговори:
            1. Въпроса Ви изобщо не е за тази тема, а за отделна, и като намерите решението пишете тук
            2. Какъв е проблема на вашият, тъй като аз и други колеги карат оригиналният японски карбуратор на Микуни на своите витарии се справя доста добре
            3. Към кой специалист се обърнахте, или?!

            Коментар


            • От: Взаимозаменяеми части за Витара

              Сериозна помощ, ако и това са отговори.../не , че въпроса не е ясен/! Ма то май напоследък все по-често се случва.
              Sorry за спама!
              "Make love, not war!"

              Коментар


              • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                Първоначално публикуван от Rabin Преглед на мнение
                Не е ли по-хитро да си разпробиеш фланеца и да си знаеш, че си караш с ладовски?
                Просто не си заслужава гимнастиката , тези пари дет ще ги дадеш на стругар и фрезист по добре си вземи едно оригинално и ще го смениш чак след 15 години
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                  Въпроса си е точно за тази тема. Нали говорим за взаимозаменяеми части.
                  Та карборатора на моята витара на няколко пати му заяжда оста на дроселовата калапа. В момента има друг проблем - когато е студена прекъсва и изкарва черен дим , а кото загрее си работи идеално.
                  И тъй като я карах вече при няколко майстори и никои нищо не можа да направи реших да питам Вас. Единиа уж специалист ми вика че трябвало да си меня карборато щото тоя не знае и не може да го оправи , а и нямало от каде да намери части.

                  Коментар


                  • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                    Най-вероятно доста от вас не са чели темата отначало, та идеята и е не е: какво може да се доработи на витара, а какво става директно, тоест пасва на витара от други модели автомобли Отделно, както и предполагах много "майстори" са го ръчкали този карбуратор, първо вижте кой модел е на Микуни: http://mikuni.com/fs-carburetor.html изтеглете си ръководството за Витара, на руски е, почетете и тогава задавайте въпроси, най-големият град в България е на 200км от вас, има много знаещи и можещи колеги там, затова Ви посъветвах да си направите отделна тема, успех

                    П. С. Иначе става и от балканче, от хеликоптер, от лада, от форд и т.н

                    Коментар


                    • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                      Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                      Най-вероятно доста от вас не са чели темата отначало, та идеята и е не е: какво може да се доработи на витара, а какво става директно, тоест пасва на витара от други модели автомобли Отделно, както и предполагах много "майстори" са го ръчкали този карбуратор, първо вижте кой модел е на Микуни: http://mikuni.com/fs-carburetor.html изтеглете си ръководството за Витара, на руски е, почетете и тогава задавайте въпроси, най-големият град в България е на 200км от вас, има много знаещи и можещи колеги там, затова Ви посъветвах да си направите отделна тема, успех

                      П. С. Иначе става и от балканче, от хеликоптер, от лада, от форд и т.н

                      А от Карпати става ли? И спрете да се драчите , чувал съм да слагат от лада но не съм го правил и немога да ти обясня как става.Един колега искаше да слага но го разобедих , Трифун ми прати ръководството и го направихме(витаровия)
                      Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                      Коментар


                      • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                        Здравейте на всички, нов съм във форума и имам един въпрос като начало по темата: Стават ли на 100 % задни амортесьори от лада за задни на витара къса база (1,6 16v, 97 год.) без доработки. И ако стават чисто конструктивно за монтаж, то с еднакъв размер ли са в сгънато и в рагънато положение (или поне допустимо близък). Също ако може да споделите от кой модел лада/жигула. Разбира се ако стават от други автомобили също ще ми е полезно да знам, но питам за ладови понеже са най-евтини а попрочетох че стават, но не ми се изясни съвсем всичко.
                        Мерси предварително за отговорите.
                        Santa Fe 2.0 CRDI, 113 к.с., 2002 г.

                        Кофти е когато устата изпреварва мисълта

                        Коментар


                        • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                          http://www.suzuki-club.ru/forum/showthread.php?t=46498 - съвсем малко нагледна информация относно карбуратора Микуни поставен на Витарата.От форума никой не може да каже какъв е точно модела,но най много прилича на "28-30" май това са диаметрите на дроселовите камери.Тук руснаците пишат,че успешно го заменят с такъв от ВАЗ 2108(явно се прави някаква допълнителна плочка в долния край),но аз също съм съгласен,че този вариант следва да се приложи едва когато се убедите,че от оригиналния нищо не става.Последното обаче,не става само с отваряне на капака на двигателния отсек и оглед на карбуратора.Сваляйте смело,разглобявайте смело(...но внимателно гледайте,кое от къде пада..)Почистване с коресилин,продухване с компресора.Проверка на целостта на мембраните.Най-сложното нещо е автоматичния смукач и един двустепенен вакумен клапан,който отговаря за работата на студен двигател(той се грижи да контролира сместта при подгряване и тогава когато решите да потеглите без двигателя да е подгрят).Не ми е това работата,но си го направих сам и вярвам,че по-вечето от пишещите тук могат да го направят.Съжалявам,че не снимах,но това е защото като Вас не бях уверен,че ще успея да се справя.Съжалявам и,че не мога и да Ви изпратя ръководството по ремонт на руски(не знам как става),но мисля,че го има във форума.Намерете го или помолете колегата trent да Ви го изпрати.Като го сглобите топлете със сешоар капсулата с церазинов восък и наблюдавайте как реагират механизмите свързани със смукача.Важно! - след като направите всичко това и поставите карбуратора обратно проверете всички маркучи за вакуум.Всякакъв вид напуквания са недопустими.

                          Коментар


                          • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                            Благодаря Ви за отговорите колеги.

                            Коментар


                            • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                              Първоначално публикуван от Spirid Преглед на мнение
                              Здравейте на всички, нов съм във форума и имам един въпрос като начало по темата: Стават ли на 100 % задни амортесьори от лада за задни на витара къса база (1,6 16v, 97 год.) без доработки. И ако стават чисто конструктивно за монтаж, то с еднакъв размер ли са в сгънато и в рагънато положение (или поне допустимо близък). Също ако може да споделите от кой модел лада/жигула. Разбира се ако стават от други автомобили също ще ми е полезно да знам, но питам за ладови понеже са най-евтини а попрочетох че стават, но не ми се изясни съвсем всичко.
                              Мерси предварително за отговорите.

                              100% не стават , ладовите са с две уши, а витаровия с едно ухо а от другия край е като шпилка с резба
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар


                              • От: Взаимозаменяеми части за Витара

                                Първоначално публикуван от jimito Преглед на мнение
                                100% не стават , ладовите са с две уши, а витаровия с едно ухо а от другия край е като шпилка с резба
                                Да, това че ладдовите са с две уши обяснява всичко. Мерси за отговора.
                                Ако някой знае от какъв друг автомобил биха могли да станат ще ми е много полезно.
                                Santa Fe 2.0 CRDI, 113 к.с., 2002 г.

                                Кофти е когато устата изпреварва мисълта

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X