Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самурай на пружини(SJ80?) ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Самурай на пружини(SJ80?) ?

    Здравейте,

    Решил съм в близко бъдеще да се сдобия с малък и лек джип и най-близо до това което търся е въпросния модел. Доколкото намирам информация из нета модела се води SJ80?
    По-конкретно ме интересуват следните неща:
    - имат ли някакви по-сериозни разлики с нормален Самурай освен окачването?
    - някой знае ли как стоят с нещата с повдигането? Предното окачване е малко особено и ме притеснява дали няма да има някакви драми.

    Знам, че са доста редки, но аз не бързам със закупуването и нищо не ми пречи да се оглеждам ако излезе някое подходящо в следващите 2-3 месеца. По план джипче ще търся след октомври ако до тогава не намеря въпросната екзотика и ако не ме откажете .
    Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
    Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
    Телефон - в профила!

  • #2
    От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

    Аз бих гледал за дизел
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ssssss.jpg
Прегледи:1
Размер:925.2 КБ
ID:5795869
      Това е SJ80. Мисля, че няма дизел на пружини. Проблем до сега, с намирането на части съм имал 2 пъти. Първият път беше, когато търсих горивен филтър, а втория с предни амове. За повдигане, не знам, понеже моя е в заводски вид. Ако мога да бъда полезен с нещо, пиши.
      Поздрави !
      Suzuki Samurai SJ80

      Коментар


      • #4
        От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

        Пълни глупости пишете ша ме прощавате.....
        Това е SJ80:
        https://www.automobile.it/morano-cal...brio/114155531

        Вчера пак в Синеморец си говорих с един притежател на такова.
        Колега нищо общо няма със Самурай, ама нищо.....
        Предния мост му е симетричен - с еднакви полуоски.
        Не казвам че не може да се ъпгрейдне.
        Но първо закупуването - от къде.
        И след това - всичко трябва да се смени.
        Тука има колеги дето са си играли с такова животно.
        Аз бих заложил на олекотен Самурай,/SJ 410, или 413/ не мисля че разликата в килограмите в стоков вид е голяма.
        Поздрави и успех!
        VITARA, SAMURAI
        FIAT PANDA 4x4 CABRIO
        RENAULT ESPACE QUADRA
        ...и едно сивикче за града...

        Коментар


        • #5
          От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

          [QUOTE=samuraj;3353135]Пълни глупости пишете ша ме прощавате.....
          Това е SJ80:
          https://www.automobile.it/morano-cal...brio/114155531
          Колега, бъркаш се с LJ80 !!!
          Също така мисля, че се бъркаш и за моста отпред, но не съм на 100% сигурен.
          Suzuki Samurai SJ80

          Коментар


          • #6
            От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

            Виноват.
            Грешката е моя
            Аз лично обаче за SJ80 не съм чувал.
            А за моста - вярно е.
            Поздрави!
            VITARA, SAMURAI
            FIAT PANDA 4x4 CABRIO
            RENAULT ESPACE QUADRA
            ...и едно сивикче за града...

            Коментар


            • #7
              От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Аз бих гледал за дизел
              Спамер, дизела не е на пружини.

              Първоначално публикуван от bvp Преглед на мнение
              [ATTACH=CONFIG]965447[/ATTACH]
              Това е SJ80. Мисля, че няма дизел на пружини. Проблем до сега, с намирането на части съм имал 2 пъти. Първият път беше, когато търсих горивен филтър, а втория с предни амове. За повдигане, не знам, понеже моя е в заводски вид. Ако мога да бъда полезен с нещо, пиши.
              Поздрави !
              Точно за това става въпрос! Предни амортисьори е нормално да намериш трудно, предното окачване е специфично, койловър като долната чашка на пружината е на амортисьора, но ти тези неща много добре ги знаеш. Горивния филтър не е проблем, за това и пуснах темата, да разбера какви разлики могат да се очакват. Освен окачването, другите отличителни неща които съм забелязал за модела са маската,таблото и пластмасовите брони. На пружина са само късите и бензинови Самураи, не знам дали другите модификации се водят пак SJ80.
              Въпроси имам естествено:
              - Каква скорост извънградско може да поддържа? 90-100км./ч. проблем ли са му?
              - Колко конски сили е твоя? Доколкото чета из нета се срещат и с 85к.с. като май там двигателя е G13BB и май е 16V.
              - На снимката с какъв размер гуми е? 215/75/15?
              Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
              Пълни глупости пишете ша ме прощавате.....
              Това е SJ80:
              https://www.automobile.it/morano-cal...brio/114155531

              Вчера пак в Синеморец си говорих с един притежател на такова.
              Колега нищо общо няма със Самурай, ама нищо.....
              Предния мост му е симетричен - с еднакви полуоски.
              Не казвам че не може да се ъпгрейдне.
              Но първо закупуването - от къде.
              И след това - всичко трябва да се смени.
              Тука има колеги дето са си играли с такова животно.
              Аз бих заложил на олекотен Самурай,/SJ 410, или 413/ не мисля че разликата в килограмите в стоков вид е голяма.
              Поздрави и успех!
              Това е LJ80 и е предшественика на Самурай, а това за което е темата е като на колегата bvp и е нещо като фейслифт на Самурай(на места го водят Самурай 2) продаван е много малко в европа, модела е междинен между Самурай и Джимни.
              Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
              Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
              Телефон - в профила!

              Коментар


              • #8
                От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                Ясно че не е на пружини но според мен си струва. Затова така.

                Има една Сантана в карс. Не го знам какво е отдолу.


                https://m.cars.bg/offer/c2713479
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Ясно че не е на пружини но според мен си струва. Затова така.

                  Има една Сантана в карс. Не го знам какво е отдолу.


                  https://m.cars.bg/offer/c2713479
                  Това е Витара. По принцип не искам дизел, предпочитам нещо от рода на 1,8-2,0 бензин, но ако не намеря въпросното SJ80 втория ми вариант е дълъг самурай 1,9 ТД който да се позасили до около 90к.с.(от 63-4к.с.). Ако трябва ще остане само блока и ще се взима всичко друго от двигател 90к.с..
                  Искам машината да е максимално легална и с възможност някой ден ако реша да мога да я продам редовно, с възможност да мине каналите на КАТ, а не като всичко понаправено със сменени двигатели и тотално променено окачване да е вечно моя или без документи.
                  Плана за машинката е да се обуе с гуми 30-31" с необходимия лифт, изнесени джанти и бавна раздатка. На по-късен етап акумулатор зад пилоткосто място, лебедка зад навигаторското, вътрешна клетка и по една тръба за броня с възможност оригиналната да се монтира отгоре лесно.
                  Моля те, недей да спамиш на тема дизел или бензин в тази тема!
                  Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
                  Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                    Аз го карам с 80 км.ч. и си пее , гори 6/100 бензин с тази скорост, никога не е имал газ (засечен пълен - пълен). Това е със заводските гуми 205/70/15, каквито са и на снимката, сега е с 215/75/15, единствената промяна от заводския му вид. Ще държи и 100 км./ч., но лично на мен ми звучи страшно. Двигателят е 1,3 моно G13BA 70 к.с., същия като на Суйфт. Малко подрусва, все пак си е Самурай, ама мен много си ме радва.
                    Suzuki Samurai SJ80

                    Коментар


                    • #11
                      От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                      Ми съжалявам че се намесих в темата ти колега, май не дознайвам достатъчно.....
                      Но нека да попитам, това не е ли само испанска сглобка, до колкото знам японците като пуснаха Джимни, Самураи продължиха да правят в Испания и Индия.
                      Аз също съм виждал Самурай на пружини заводско, но много ми прилича на окачването на Джимни, та мислех си че испанците просто са взели шасито от Джимни и са сложили тяхно купе отгоре....
                      Поздрави!
                      VITARA, SAMURAI
                      FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                      RENAULT ESPACE QUADRA
                      ...и едно сивикче за града...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                        Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                        Ми съжалявам че се намесих в темата ти колега, май не дознайвам достатъчно.....
                        Но нека да попитам, това не е ли само испанска сглобка, до колкото знам японците като пуснаха Джимни, Самураи продължиха да правят в Испания и Индия.
                        Аз също съм виждал Самурай на пружини заводско, но много ми прилича на окачването на Джимни, та мислех си че испанците просто са взели шасито от Джимни и са сложили тяхно купе отгоре....
                        Поздрави!
                        SJ80 са само японски сглобки. Окачване от Джимни не става на Самурая.
                        Поздрави !
                        Suzuki Samurai SJ80

                        Коментар


                        • #13
                          От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                          Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                          Ми съжалявам че се намесих в темата ти колега, май не дознайвам достатъчно.....
                          Но нека да попитам, това не е ли само испанска сглобка, до колкото знам японците като пуснаха Джимни, Самураи продължиха да правят в Испания и Индия.
                          Аз също съм виждал Самурай на пружини заводско, но много ми прилича на окачването на Джимни, та мислех си че испанците просто са взели шасито от Джимни и са сложили тяхно купе отгоре....
                          Поздрави!
                          Няма какво да съжаляваш. Темата е точно за това - да се изяснят неястотите относно модела. Не знам дали са правени в Испания, но със сигурност са произвеждани първоначално поне в Япония от 1995г. до пускането на Джимни. Продавани са в малко страни в Европа. Дизелите доколкото разбирам са само от Испания. Окачването е различно от на Джимни, доколкото съм видял по снимки задното е същия тип, но с тръбни носачи, а отпред е с 2 надлъжни тръбни носача и крива стабилизираща щанга като на леките автомобили, пружините са нахлузени на амортисьора, като долу лягат на чашка на самия амортисьор, а горе на рамата. Тъй като не мога да обяснавам много добре ето снимка на лифт кит да се ориентираш:
                          https://www.google.bg/search?q=suzuk...L_ztMlyYayW1M:
                          Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
                          Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
                          Телефон - в профила!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                            Meрсаж за инфото....
                            Това е явно някаква междинка хибрид между Самурай и Джимни, това разбрах.
                            Но при положение че е пълна екзотика аз не бих заложил на него.
                            А защо не се огледаш в Джимни, вече са доста, като цени също, и части бол.
                            Тунинг също има доволно.
                            Поздрави!
                            VITARA, SAMURAI
                            FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                            RENAULT ESPACE QUADRA
                            ...и едно сивикче за града...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Самурай на пружини(SJ80?) ?

                              Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                              Meрсаж за инфото....
                              Това е явно някаква междинка хибрид между Самурай и Джимни, това разбрах.
                              Но при положение че е пълна екзотика аз не бих заложил на него.
                              А защо не се огледаш в Джимни, вече са доста, като цени също, и части бол.
                              Тунинг също има доволно.
                              Поздрави!
                              Мислих го доста, на кратко плюсовете и минусите на Джимни спрямо SJ80:
                              - по-слаби мостове
                              - по-трудна и скъпа за тунинг раздатка, направо се слага от Самурай с преправяне
                              - по-скъпи части, особенно по купето
                              - по-скъпи за придобиване
                              - купето на Самурая ми допада повече, истинските джипове са с кръгли фарове
                              + двигателя е по-мощен, което спестява един тунинг
                              + окачването е по-познато и има избор на тунинг варианти
                              + по-нови са
                              + имат поне някакви екстри, но това за горска машина не е важно

                              И въпреки, че не бързах с покупката като излезе подходяща машина не се чака :
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180809_093953.jpg
Прегледи:1
Размер:122.0 КБ
ID:5796049
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180809_171230_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:134.4 КБ
ID:5796050
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20180809_171407_HDR.jpg
Прегледи:1
Размер:178.4 КБ
ID:5796048
                              Първите впечатления са добри. Покарах я към 100км. извънградско. Държи 95км/ч. без проблеми, за кратко вдигах 120, но му идват много, а и пътя беше лош. Вероятнo има крива гума и между 70 и 75 волана е труден за удържане и се клати и цялото купе, нагоре и надуло почти никакви проблеми, след 100 се появяват някакви вибрации, ама хем е нормално, хем явно гумите не стават. Двигателя е слабичак и за по-големи гуми ще се засилва или сменя, скоростите очаквах да са по-къси и бавната раздатка е задължителка. По-стабилен е отколкото очаквах. Сравнение с разкования Териос който имах за кратко миналата година е по-пъргав и по-стабилен, но по-късото междуосие се усеща.

                              Ще има много въпроси, но да не бързаме, че фалирах .

                              П.П. Първи въпрос: има ли лампа за резерва на бензина?
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Иван Жоров; 09-08-18, 19:41.
                              Suzuki Samurai SJ80 (Заводски на пружини)
                              Nissan Х-Trail 2.5 ГИ автоматик, 2004г.
                              Телефон - в профила!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,385 в 21:28 на 18-02-20.

                              Зареждам...
                              X