Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Витара с масло М10Д.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Витара с масло М10Д.

    Карал съм Рено 5 и Рено 19 около 150000км. с М10Д без никакви проблеми.
    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

    Коментар


    • #32
      От: Витара с масло М10Д.

      за бората 1.9 пд вземах от юнитреид кастрол с едни амнаиси там цифри че било специално за помпа дюза за по 47 лв литара и си го налях спокоино и си го карам само на дълго за някоя почивка че през останалото време не слизам от китарата и лампата за маслото светна на 6000 к а преди това слагах едно незнаиния воин и го дръгнах по 12 15000 и колкото влизаше толкова и излизаше та какво се страхуватема един дятка на село има един фиат полски купил го е нов ако сага го види човек понеже още си го кара ще каже че е купен вчера а е на бая километри и думите му бяха ,, само м10д,, а колата е пушка

      Коментар


      • #33
        От: Витара с масло М10Д.

        M10Д не е едносезонно масло. Всъщност е търговска марка, която слагат на най-различни масла, защото хората си го търсят като цена и качества. SAE 10W30 CD. Много машини са за такова масло. Разбира се, който иска да кара с такова, трябва да си припомни че в едновремешните книжки пишеше за износване на двигателя при каране в града, за полусухо триене, окисляване на маслото и други такива. Неща, които с новите масла са намалени или избегнати.
        Недостатъци - намален срок на ползване - примерно 100 часа е приемливо, гъсто при под -15/-20 и неподходящо за извънредни натоварвания свързани с загряване на маслото.

        Коментар


        • #34
          От: Витара с масло М10Д.

          Първоначално публикуван от lodkar Преглед на мнение
          M10Д не е едносезонно масло. Всъщност е търговска марка, която слагат на най-различни масла, защото хората си го търсят като цена и качества. SAE 10W30 CD. Много машини са за такова масло. Разбира се, който иска да кара с такова, трябва да си припомни че в едновремешните книжки пишеше за износване на двигателя при каране в града, за полусухо триене, окисляване на маслото и други такива. Неща, които с новите масла са намалени или избегнати.
          Недостатъци - намален срок на ползване - примерно 100 часа е приемливо, гъсто при под -15/-20 и неподходящо за извънредни натоварвания свързани с загряване на маслото.
          напротив колега! М10Д е едносезонно с вискозитет 30 по SAE! Има и М8Д, М16Д, М20Д, които са с други вискозитети....
          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

          Коментар


          • #35
            От: Витара с масло М10Д.

            Ще трябва да проверя. Не вярвам аз така само на приказки, поне кажи, че си прочел някъде.
            ...
            Домързя ме да прерова за стандарта, но това, което се продава от Приста като М10Д са маслата серия МД. За SAE 30 дават температура на течливост (това трябва да е изпомпване) -28 градуса. Пише, че е едносезонно, но ще потърся стандарта за да си го припомня. Класът му е CC.
            М10Д вече нищо не означава, както взех да казвам по-горе. Търговска марка. Ако работеше още, трябва да е за
            Высокофорсированные дизели с наддувом, раблтающие в тяжелых эксплуатационных условиях, или когда применяемое топливо требует использования масел с высокой нейтрализующей способностью, антикоррозионными и противоизносными свойствами, малой склонностью к образованию всех видов отложений
            ...
            И още, копирам, че не си намерих учебника от преди 100 години:
            Масла М8ДМ и М10ДМ - предназначены соответственно для зимней и летней эксплуатации высокофорсированных дизелей с турбонаддувом, работающих в тяжелых условиях. Могут использоваться в дизелях без наддува со значительным увеличением интервала смены масла.
            Последно редактирано от lodkar; 18-03-13, 22:40.

            Коментар


            • #36
              От: Витара с масло М10Д.

              M10Д Вискозитетен клас SAE 30 - БДС 10 Плътност при 20°С, g/ml 0.888 Кинематичен вискозитет при 100°С, mm²/s 11.5 Вискозитетен индекс 95 Пламна температура в отворен тигел, COC, °С 235 Температура на течливост, °С -21 Обща алкалност, mg KOH/g 5.0 Сулфатна пепел, % 0.9 Типична характеристика M16Д Вискозитетен клас - SAE 40 - БДС 16 Плътност при 20°С, g/ml 0.891 Кинематичен вискозитет при 100°С, mm²/s 15.4 Вискозитетен индекс 92 Пламна температура в отворен тигел, COC, °С 240 Температура на течливост, °С -18 Обща алкалност, mg KOH/g 5.0 Сулфатна пепел, % 0.9
              There is no dark side of the moon really. As a matter of fact it's all dark.
              No wahalla.

              Коментар


              • #37
                От: Витара с масло М10Д.

                Не се сещам за нещо по важно от маслото и на второ място горивото за един двигател.Сипвам на стария си двигател / Диско1 на около 340 000км/ само полу или на последък напълно синтетично масло и ми е чиста съвеста към него.Сменям на около 15 000 а вече и на 20 000км маслото и мисля че на него му е добре.За това време, гори до към 2 литра въпреки че е с турбина.М10Д ползвах в соца /поради липса на друго-като цена/ и повече не искам да чуя.Апела ми е-грижете се за двигателите си!

                Допълвам че така я карам от как купих колата от Германия, преди 9 години.Не от вчера
                Последно редактирано от disko04; 19-03-13, 11:47.
                Човек никога не знае: какво печели, когато губи и какво губи , когато печели.

                Коментар


                • #38
                  От: Витара с масло М10Д.

                  Благодаря на всички!Нещата са ясни.Започвам да убеждавам аркадаша да не го налива това масло във витарата,а да го използва по друго направление.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Витара с масло М10Д.

                    Е като не го налива дай го насам , не мога да разбера хора с коли по 500 лв от типа на витарата да слагат масло по 20 лв литъра. Че то за няколко смени все едно си сменил двигателя. И нещата с маслата не са толкова черни колкото някои ги описват. Важното е да се сменя редовно маслото. За лятото няма да има никакъв проблем с М10Д, а с капацитетите дето казват, че ще се строши мотора мога да се обзаложа, да отворим един витаров мотор преди да се сложи М10Д и 3 месеца след това да видим дали ще се забележи някаква разлика. Според мен проблемите най-често идват от фалшиви масла, които са в пъти по некачествени от М10Д то. След като има 20 литра, защо да дава пари за друго. Все пак има и значение на колко време е и как е съхранявано.
                    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                    http://www.facebook.com/JeepBG
                    LZ1GGC

                    Коментар


                    • #40
                      От: Витара с масло М10Д.

                      Драго нали знаеш какво става вътре в коляновия вал от М10Д .
                      878177589

                      Коментар


                      • #41
                        От: Витара с масло М10Д.

                        Какво?
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Витара с масло М10Д.

                          И на мен са ми странни табиетите на много хора. Коли на по 20 години, струващи 1000лв има-нема , ги черпават със супер дупер ултра фул синтетика... Мах...
                          И не знам, аз ли нещо се бъркам, или пълна синтетика се слага на нови коли. С остаряването, се преминава към полу и минерални.
                          Тука или аз съм в грешка, или някои се вманиячават.
                          Едно е сигурно. Мойта никога няма да види такива масла. Може и да не е М10Д, но за мижавите километри в които ми върши работа на година, ще яде само бюджетни масла.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Витара с масло М10Д.

                            Не знам дали М10Д е много лошо, обаче на Кольо джипа аз го взех с масло 10/40 беше известна марка, не я помня, аз му сложих Q8 10/40 , после като му дойде реда за смяна и Кольо го смени с известна марка 10/40. Резултата с коляновия вал и биелния лагер го знаем.
                            Каква е ползата от скъпи масла на стари коли ? Май няма правилен отговор на този въпрос...
                            RAV 4
                            F650GS

                            Коментар


                            • #44
                              От: Витара с масло М10Д.

                              Дошло си му е времето и ресурса, Румба. Гаранция никаква няма, че няма да го направи и с най-марковото. Българите открай време робуват на колите си, отделяйки им щедра част от бюджетите си.
                              За мен колата е робиня, а не аз съм и роб.
                              Убедил съм се, че колкото повече и трепериш и угаждаш, толкова повече магарии прави. Не пипам нищо, което си работи. Профилактиката е вредна.
                              И най-важното. Не трябва да се спира и един ден. Кола която се движи, не се троши.
                              Доколкото мога да си го позволя, с леката кола ходя едва ли не и до тоалетната.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Витара с масло М10Д.

                                Слагайте смело, явно витарката е последен валс.
                                Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                                Идеално е за смазване на веригата на моторни триони.
                                Ами не е, даже е неуважение към веригата.
                                Ако ще я пържите обаче е идеално. Иначе диференциално българско е правилния избор.
                                Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                                По добре е да се ползва високо оборотна свинска маз.
                                Това по-става за вериги.
                                подаръци за мъже от FACOM
                                промоция на читави инструменти

                                и на хоби такива

                                тел. О879 Ч8Ч 2З5

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X