Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

    Значи закупих въпросната Витара само преди три дена и вече текат доста интересни въпроси с нея...Ще ви споделя някой неща...Надявам се за някой от тях да може да дадете съвети...Предварително изчетох доста материали за някой от въпросите ми ,но все още има какво да попитам
    Витарата е всъщност СайдКик 91година(лошо ,хубаво не знам) с 1,6 8 клапана мотор и автоматични хъбове и сега:
    1-хидравликата ми работи лошо...В смисъл ,че ту работи ,ту въртя доста трудно...Споменава се за залепнали клапани?Ако е така и друго ядче моля а съвет за действие(течност има)
    2-трябва да сменям маслата...На мотора вече налях 15w50 полу-синтетика на Яко с която кара мой приятел Саморайчето си....Тук обаче идва другото...Искам като за начало утре да проверя нивото на маслата в Дифовете,раздатката,кутията...За кутията съм твърдо решен да го сменя
    (ще убесня защо по-долу) и явно е ,че трябва 75-90 и се чудя само пълна или полу-синтетика...Отново на Яко мисля да е ...
    И сега по интересното Витарата е с LSD та какво масло трябва да налея там...има 80-90 минерално за шпер пак на Яко или трябва да е друго?
    3-на кутията съм решил да сменя маслото защото има теч лек(въпреки ,че още не знам на какво ниво е) ,но проблема е ,че някой път като съм спрял трудно влиза първа ...Първо сръчквам втора и тогава вече която искам предавка и дори с лекота...В движение проблем никакъв не съм имал...
    4-Не ми работеше датчика за температура...Смених го и след като сложих новия стрелката едвааа изкача до началото на нормата...Мисля утре да сменям термостат?Марка специфично или няма проблеми?
    5-има ли опрелена марка за ангренажа и ролката или каквото хвана?
    Другото което е и ми е интересно ако може да ме ми дадете съвет или линк към тема ако има за следното:
    Отзад от лявата страна явно някоя семирина изпуска и е омаслен барабана(явно от къде )
    Имам и още много въпроси ,но това ми е най-наложително...
    АА и последно...Има ли сайт от който да си гледам части или да се оправям както намеря за добре...И има ли марки които са предпочитане...
    Извинявам се за дългия пост и многото въпроси ,но надявам се да разберете какъв пламък се е разгоря в момента и как искам бързо да оправя всичко(първостепенно) и да покарам...
    Поздрави!
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

  • #2
    От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

    ех ,че съм...Забравих снимки Между другото е с Газ от Италия ловато(на колко километра е не ми се мисли) ,но си работи супер и газовата уредба също си работи и съм доста доволен...
    Прикачени файлове
    Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

    Коментар


    • #3
      От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

      Относно затрудненото включване на първа предавка-дали съединителя не отцепва напълно? В движение по-не се усеща, но на място ефекта ще е точно такъв.
      Термостата по възможност оригинален, че теф40 реве от гадни термостати купени от магазин. Да не би датчика да не подава точен сигнал към уреда?
      Семерингата е ясна-ще се сменя, малко играчка, ама няма как.
      За задния мост-само специално масло за LSD, иначе спират да работят. Ако мислиш да се навираш в дълбоки води и локви-слагай някакво по-евтино, че се налага често да се сменя...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #4
        От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

        Относно съединителя - погледни в коша , так,където свършва кожуха на жилото на съединителя преди да влезе в купето - захванат е за купето с 2 болта и много често се къса ламарината (много е тънка). Преди да се скъса много често е такъв симптома, както го описваш. Оправя се със заварка на яка планка.
        П.П. честито за Витарата! Да си я караш със здраве и малко ремонти!
        Последно редактирано от Борислав Бонев; 05-05-11, 09:23. Причина: допълване
        Б. Бонев
        0осем88две6шест71три

        Коментар


        • #5
          От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

          Ок сега ще проверя за тази планка...Преди малко смених маслото на кутията с 75в90 на 25лв литъра (угаждам си ) и утре и на дифа с такова за LSD както си му е реда...Лошото сега е ,че докато беше на подемника се заиграх да разгледам ходовата част и лявата ми гума има луфт при проверка за луфт на лагер...Отивам срга да доогледам пак и да видя кое е със сигурност...
          Поздрави!
          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

          Коментар


          • #6
            От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

            Отвий хъба и затегни един оборот може и да се оправи този луфт на лагера

            Коментар


            • #7
              От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

              Ако имаш парно непипай термостата ,срелката трябва да не е щръкнала нагоре а по вляво.
              Лудак

              Коментар


              • #8
                От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                Ок сега ще проверя за тази планка...Преди малко смених маслото на кутията с 75в90 на 25лв литъра (угаждам си ) и утре и на дифа с такова за LSD както си му е реда...Лошото сега е ,че докато беше на подемника се заиграх да разгледам ходовата част и лявата ми гума има луфт при проверка за луфт на лагер...Отивам срга да доогледам пак и да видя кое е със сигурност...
                Поздрави!
                на маслото трябва да пише Л+С за лсд -то ,ролката е добре да вземеш на фаг скф или ина те са вече обидинени и ли най добрия вариант НТН джапан , пиша на бг ако не си разбрал за марките питай ще ти ги напиша на латиница , свали си барабана дане да е спирачна течност ако разбираш на масла ги помириши ,диференциалното мирише малко на чесън ,ако е то търси семеринг
                Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                Коментар


                • #9
                  От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                  отпред луфта се указа от ,че е от хлабава полуоска...Затегнах я и вече няма луфт...
                  А да ви питам аз като съм със СайдКик от къде ще си купувам разпределителна капачка?Защото чувам ,че там имало разлики....
                  Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                  Коментар


                  • #10
                    От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                    Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                    отпред луфта се указа от ,че е от хлабава полуоска...Затегнах я и вече няма луфт...
                    А да ви питам аз като съм със СайдКик от къде ще си купувам разпределителна капачка?Защото чувам ,че там имало разлики....
                    Защо реши, че си със сайдкик, като на снимките виждам чиста витара, и разликата между двете не са само една? Иначе, честито за придобивката, безаварийно да я караш, ето малко инфо: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=102027

                    Коментар


                    • #11
                      От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                      Сигурно в талона е записана " Саиддик " !!! Пиша го в кавички защото точно така ми я записаха преди години една канадска витара в кат. Опитах да ги поправя ,но с нашата бюрокрация ...От тогава в масивите ги водят така, мога да снимам един талон. Това се отнася за кат С-я град и С-я окръг ,не знам как е по другите места.

                      П.С. Със здраве да си я караш ,а дали са ти я записали Витара или Сайдкик няма значение. Масло за ЛСД от една год. карам с едно американско 80/90 и нямам забележки. Вчера взех един кашон ,ако не намериш при теб звънни ще ти пратя. Цената е 20 лв. за 1 л. Понеделник ще пращам на колега от Сливен.
                      0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                      Коментар


                      • #12
                        От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                        всъщност по стария талон се водеше Ленд Ровър Сантана Витара ( какво по дяволите?) и след регистрация я писахме витара ,но като ходих в един магазин за японски части и викат -оо то това е сайд кик...И дистрибуторната ми капачка е с щипки...
                        Сега новото лошо...
                        Отзад е текла зимеринга и вчера като отворих да видя колко масло има...И няма Нямаше масло в Габрово обаче от това което исках и поръчахме...И така и така в този момент сменяхме на кутията си викам -По-добре за ден-два да налея това от кутията в дифа поне да има...
                        И всичко хубаво ,но видиш ли на някой кръстовища усещам странно поведение на дифа отзад (все едно се мъче да затяга шпера) днес след 50км извънградско(наложително каране) дифа беше топъл..Не знам...Хората се оплакват ,че не им сработват шперовете ,а моя иска да сработва когато не трябва...В понеделник сменям симерингата и маслото(до тогава няма да карам естествено) и ще го видим дифа с майсторите ,но нещо се притеснявам....
                        Иначе да се похваля с разход (след настройка от моя майстор) ...Извън градско с 70-90км/час по метода пълна-пълна бутилка даде 7.3 разход...Това е без изпреварвания,без резки ускорявани и като се замисля даже спирачка не съм натискал...Лично на мен ми звучи много малко ,но е така
                        Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                        Коментар


                        • #13
                          От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                          както учаквах-проблемите ми не спират...Все по силно се изявява следния проблем...
                          На мястно не мога да вкарам първа и задна също.Първо вкарвам втора със сръчкване и после която искам...А като се движа вече няма и помен от проблема...Или също ако докато е угасен двигателя и натисна съединителя и го задържа докато паля тогава влиза(до следващото спиране естествено) ...Вчера лягах под джипката и един приятел се мъчеше да натиска и вкарва скорост като аз през това време отдолу той като натисне съединителя се опитвах да до натисна лоста (и имаше още малко ход) ,но пак не ставаше много,много ...
                          Идеи ( и цени )


                          Иначе всички тези неща не ме притесняват...Аз знаех ,че ще е така и ще има нужда от доста ремонти....
                          Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                          Коментар


                          • #14
                            От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                            Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                            всъщност по стария талон се водеше Ленд Ровър Сантана Витара ( какво по дяволите?) и след регистрация я писахме витара ,но като ходих в един магазин за японски части и викат -оо то това е сайд кик...И дистрибуторната ми капачка е с щипки...
                            Сега новото лошо...
                            Отзад е текла зимеринга и вчера като отворих да видя колко масло има...И няма Нямаше масло в Габрово обаче от това което исках и поръчахме...И така и така в този момент сменяхме на кутията си викам -По-добре за ден-два да налея това от кутията в дифа поне да има...
                            И всичко хубаво ,но видиш ли на някой кръстовища усещам странно поведение на дифа отзад (все едно се мъче да затяга шпера) днес след 50км извънградско(наложително каране) дифа беше топъл..Не знам...Хората се оплакват ,че не им сработват шперовете ,а моя иска да сработва когато не трябва...В понеделник сменям симерингата и маслото(до тогава няма да карам естествено) и ще го видим дифа с майсторите ,но нещо се притеснявам....
                            Иначе да се похваля с разход (след настройка от моя майстор) ...Извън градско с 70-90км/час по метода пълна-пълна бутилка даде 7.3 разход...Това е без изпреварвания,без резки ускорявани и като се замисля даже спирачка не съм натискал...Лично на мен ми звучи много малко ,но е така
                            аз ти писах в другата тема моят беше същия и зимата ми грееше дифа и стяга ,след като си смених маслото с ЛС нямам ядове ,преди пускам по инерция завивам и колата спира все едно натискам спирачка , сега има и инерция и всичко , предния собственик беше наблъскал всичко с еп90
                            Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Още една витарка и още много въпроси от прохождащ ентусиаст...

                              Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                              както учаквах-проблемите ми не спират...Все по силно се изявява следния проблем...
                              На мястно не мога да вкарам първа и задна също.Първо вкарвам втора със сръчкване и после която искам...А като се движа вече няма и помен от проблема...Или също ако докато е угасен двигателя и натисна съединителя и го задържа докато паля тогава влиза(до следващото спиране естествено) ...Вчера лягах под джипката и един приятел се мъчеше да натиска и вкарва скорост като аз през това време отдолу той като натисне съединителя се опитвах да до натисна лоста (и имаше още малко ход) ,но пак не ставаше много,много ...
                              Идеи ( и цени )



                              Иначе всички тези неща не ме притесняват...Аз знаех ,че ще е така и ще има нужда от доста ремонти....
                              колега ,запали включи на първа и виж на колко см от пода почва да потегля колата , сега ще ти пусна и снимка къде се къса ламарината и какво съм направил аз с този проблем
                              Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X