Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За контрола на налягане в гумите Кайен

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За контрола на налягане в гумите Кайен

    Колеги,трябва ли диагностика за да се настроят датчиците в гумите,или може от менюто да се направи?И как да разбера дали въобще ги има датчиците?При палене ми бибитка,че е неактивно и ме дразни.Колата е 2004г.

  • #2
    От: За контрола на налягане в гумите Кайен

    Гумаджия, сваляне на гумата и или са на винтили или на устройство, закрепено на самата джанта. Ако ги има, но не работят, вероятно батериите са смяна. Ако може да се сменят обаче. Ако не, нови датчици. Принципно гаранцията на батериите е около 5-7 години.
    Пътят е целта.

    Коментар


    • #3
      От: За контрола на налягане в гумите Кайен

      Датчиците ги има,въпроса сега е как да разбера дали са за батерии,ако не как да ги подкарам да работят?С диагностика или..?

      Коментар


      • #4
        От: За контрола на налягане в гумите Кайен

        Работят само на батерии. Диагностиката няма да хване незахранен TPMS датчик.
        Пътят е целта.

        Коментар


        • #5
          От: За контрола на налягане в гумите Кайен

          Диагностиката би трябвало да хване дали има проблем в системата на TPMS... Ако всичко там е ОК - остават датчиците...
          Датчиците би трябвало също да могат да се 'чуят' с диагностична техника (не през компютъра на колата, а има отделно устройство, което приема сигнала директно от датчика за оценка на работоспособността му)..
          Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
          Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

          Коментар


          • #6
            От: За контрола на налягане в гумите Кайен

            Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
            Диагностиката би трябвало да хване дали има проблем в системата на TPMS... Ако всичко там е ОК - остават датчиците...
            Датчиците би трябвало също да могат да се 'чуят' с диагностична техника (не през компютъра на колата, а има отделно устройство, което приема сигнала директно от датчика за оценка на работоспособността му)..
            И те това е гумаджия.Другото е "цепи , лепи , вулканизира с гаранция -Франция".
            Рибата , дето се лови само с ръце и викат "балък"!
            пп Изказах се тъпо.Ако си чете налягането по ъглова скорост верният гумаджия ще трябва да скача на по-високо ниво с диагностика.
            Последно редактирано от jeko47; 05-03-17, 14:09. Причина: шот съм импулсивен
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              От: За контрола на налягане в гумите Кайен

              Миленски, въпреки съмненията ти, ако не гумаджиите, то някои сервизи тук си наистина си имат такива тестери (че и някои са вързани към марка - на Опела на колегата при всяка смяна на летни/зимни джанти се искаше препрограмиране с външно устройство, дето обикаляш около колата )
              Тези псевдо ТПМС, дето четат ъгловата скорост обикновено 'изпищяват' с грешки по таблото далеч по-рано, щото междувременно е спрял ABS, ESP и т.н.
              Но че трябва да си го 'събудил' датчика - така си е (на джипката 'заспиваха' след престой няколко минути на място, че и май заспиваха изцяло дори и да се движат при налягане 0атм - транспортен режим )
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #8
                От: За контрола на налягане в гумите Кайен

                Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                Диагностиката би трябвало да хване дали има проблем в системата на TPMS... Ако всичко там е ОК - остават датчиците...
                Датчиците би трябвало също да могат да се 'чуят' с диагностична техника (не през компютъра на колата, а има отделно устройство, което приема сигнала директно от датчика за оценка на работоспособността му)..
                Това ме интересуваше,датчиците са на джантите значи трябва с диагностика да се "подкарат" или ако проблема е другаде да знам от къде да започна(дали батерии,дали антена и т.н.)

                Коментар


                • #9
                  От: За контрола на налягане в гумите Кайен

                  Без да съм запознат с конкретната система разсъждавам така:
                  1. Проблем с датчика - Датчиците би трябвало да могат да се 'чуят' от универсален приемник за TPMS... Ако го чуе приемника, значи батерията е ОК... Ако не го чуе - значи датчика не предава (вероятно батерия)... За съжаление обикновено тези датчици са за еднократна употреба - батерията е залята... Да, някои експериментират смяна на батерия, но е пипкава работа, а датчици се намират и за що годе нормални пари...
                  2. Проблем с приемника на автомобила - диагностика с 'фирмен' автомобилен софтуер би трябвало да може да провери тази система за очебийни грешки... Ако няма и там грешки - 'козата си сака пръч'

                  Това - ако системата показва налягане (т.е. има датчици), а не е на стария принцип (сравняване оборотите на всяко колело чрез АБС датчиците)...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #10
                    От: За контрола на налягане в гумите Кайен

                    Моята е с тъпа система - ако загуби сигнал от някой от датчиците - ми мига лаМбата. Ако обаче има мека гума - свети постоянно. В това число има датчик и на резервната гума - а тя е от тънките.
                    Ако правилно се изразяваш - че при старт ти пише че системата е НЕАКНИВНА - но може да е направено нарочно - за да не ти сигнализира постоянно за липса на сигнал от датчика (поради заминали батерии) и /или че ти е ниско налягането на някоя от гумите.
                    Датчика се актинвира при по-ниско с 25% налягане на гума от нормалното. Моята кола е 2005 година и още си кара с оригиналните датчици/батериии. Чат.пат ми мига лампага че някой от датчиците не подава сигнал .. после си угасва .. и така до след 2-3 месеца.

                    Коментар


                    • #11
                      От: За контрола на налягане в гумите Кайен

                      Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                      Без да съм запознат с конкретната система разсъждавам така:
                      1. Проблем с датчика - Датчиците би трябвало да могат да се 'чуят' от универсален приемник за TPMS... Ако го чуе приемника, значи батерията е ОК... Ако не го чуе - значи датчика не предава (вероятно батерия)... За съжаление обикновено тези датчици са за еднократна употреба - батерията е залята... Да, някои експериментират смяна на батерия, но е пипкава работа, а датчици се намират и за що годе нормални пари...
                      2. Проблем с приемника на автомобила - диагностика с 'фирмен' автомобилен софтуер би трябвало да може да провери тази система за очебийни грешки... Ако няма и там грешки - 'козата си сака пръч'

                      Това - ако системата показва налягане (т.е. има датчици), а не е на стария принцип (сравняване оборотите на всяко колело чрез АБС датчиците)...
                      Толкова.По-пръч от описаното няма откъде.
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар

                      Четат темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                      Зареждам...
                      X