Здравейте, отварям тема за моята джипка която купих преди година и половина някъде. Малко инфо за джипа ( мога спокойно така да го наричам). 97ма произведен някакъв междинен модел преди он деманд системата и помпата с ел. управление, новото табло на последните модели Исузу Трупър, 3.1 дизел 114 к.с. 280н.м. механична помпа, ръчна ск. Кутия, автоматичен блокаж на задния деференциал g80, ръчни хъбове, климатик, ел. Стъкла и огледала с прибиране, подгрев на задното стъкло и огледалата, ел. Антена, абс на четирите колела, вентилирани дискове навсякъде, shift on the fly или включване на бързи 4х4 до 100км. Дълга база, 5 врати, при извадени задни седалки максимален обем на багажника- 3600 литра! 2100кг празен, разход нафта преди да махна егр-ите 10 градско Атина и под 10 във Велико Търново. Нормално каране до 2500 оборота. На дълго между Габрово и Търново тествано в продължение на три месеца всеки ден като карам аз 8-8.5 като кара бащата под 8. Тествал съм на една и съща бензиностанция и колонка многократно! Резервоар 85 литра от които 5 резерва.
Трупчо, аз така му викам го купих с идеята да го ползвам за работен кон без жал и да го карам докато не се разпадне без да правя нищо по него освен масла и ремъци. Но нещата рязко се промениха след като го натоварих ЗВЕРСКИ с над тон багаж и го карах от Атина до Търново буквално с много тежък крак и скорости на места по гръцките магистрали до 140км.... В продължение на часове тая тухла четворка беше в лявата лента с обороти над 4000 и целия път от 1050км го взех за около 13 часа с почивки, митници, зареждания и т.н. На следващия ден минах през кантар за камиони преди да разтоваря и ми дадоха бележка на която пишеше 3170кг. -)) от тогава се зачетох доста по чуждите форуми понеже тук няма много информация и разбрах след стотиците часове чете, че това е една силно подценявана машина. Който е поглеждал отдолу какви диференциали, кардани, носачи има знае за какво става въпрос.. Скоростната кутия и раздатката са с внушителни размери, ако ги види човек на земята ще си помисли, че са от камион. Същото важи и за задния диф- огромен е! По моя Трупчо всичко е сток засега, но планирам напролет като се пооправи времето да мине песакоструй на шаси и купе ( шасито е в отлично здраве, купето има една дупка и няколко язви) смяна на цвят, защото е бял и не ме кефи, окачване БЕЗ лифт хеви дюти амортисьори и пружини, предна и задна броня, лебедка, покривна скара, гуми 255 85 16, смяна на предните седалки с такива от някоя американска, френска или италианска кола плюшени за по голям комфорт, имам нещо в предвид но по нататък. Отвътре ще налепя изолация и съм предвидил и монтаж на печка. Преминаване отпред на дву-бутален сп. Апарат за да спира адекватно на теглото което ще е след това. Всичко ми е в главата, събирал съм информация в продължение на месеци.. Сигурно пропускам доста неща, но в процеса на работа ще се постарая да има и снимков материал и подробно описание на използваните части и процедури. Трупчо няма да се кара офроуд, а по скоро за средно дълги пътешествия наоколо
В момента отлежава в сух и топъл гараж и чака реда си.

Трупчо, аз така му викам го купих с идеята да го ползвам за работен кон без жал и да го карам докато не се разпадне без да правя нищо по него освен масла и ремъци. Но нещата рязко се промениха след като го натоварих ЗВЕРСКИ с над тон багаж и го карах от Атина до Търново буквално с много тежък крак и скорости на места по гръцките магистрали до 140км.... В продължение на часове тая тухла четворка беше в лявата лента с обороти над 4000 и целия път от 1050км го взех за около 13 часа с почивки, митници, зареждания и т.н. На следващия ден минах през кантар за камиони преди да разтоваря и ми дадоха бележка на която пишеше 3170кг. -)) от тогава се зачетох доста по чуждите форуми понеже тук няма много информация и разбрах след стотиците часове чете, че това е една силно подценявана машина. Който е поглеждал отдолу какви диференциали, кардани, носачи има знае за какво става въпрос.. Скоростната кутия и раздатката са с внушителни размери, ако ги види човек на земята ще си помисли, че са от камион. Същото важи и за задния диф- огромен е! По моя Трупчо всичко е сток засега, но планирам напролет като се пооправи времето да мине песакоструй на шаси и купе ( шасито е в отлично здраве, купето има една дупка и няколко язви) смяна на цвят, защото е бял и не ме кефи, окачване БЕЗ лифт хеви дюти амортисьори и пружини, предна и задна броня, лебедка, покривна скара, гуми 255 85 16, смяна на предните седалки с такива от някоя американска, френска или италианска кола плюшени за по голям комфорт, имам нещо в предвид но по нататък. Отвътре ще налепя изолация и съм предвидил и монтаж на печка. Преминаване отпред на дву-бутален сп. Апарат за да спира адекватно на теглото което ще е след това. Всичко ми е в главата, събирал съм информация в продължение на месеци.. Сигурно пропускам доста неща, но в процеса на работа ще се постарая да има и снимков материал и подробно описание на използваните части и процедури. Трупчо няма да се кара офроуд, а по скоро за средно дълги пътешествия наоколо

В момента отлежава в сух и топъл гараж и чака реда си.
Коментар