Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Парно на Фронтера

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Стигнеш ли до сваляне на табло, слагай ново радиаторче, ако имаш възможност купи медно, аз такова си сложих и имах отлично парно.

    Коментар


    • #17
      Радиаторче, добреее...

      По принцип съм съгласен, че е често срещан проблем, ама нещо симтомите са съмнителни. С радиаторчето може да има три проблема:

      Тече - сменя се.

      Запушено - доста такива съм виждал, когато сложа маркуча на изхода и пусна водата, става налягане вътре, от входа едвам тече. С много зор ( и химикали, включително лимонтозу ) може и да се отпуши. Тогава водата вече тече безпрепятсвено през него. При мен още от началото дебита е добър. Мнооого добър. Водата тече свободно.

      Изгнила/счупена преграда - при такъв проблем дебита е добър, но понеже антифриза не минава през цялото радиаторче, входа и изхода са еднакво горещи. При мен обаче даже на първа степен на вентилатора, на изхода температурата е доста ниска. Което ме води към мисълта, че до радиаторчето не достига достатъчно антифриз.

      Къде преди и след радиаторчето може да има запушване, стеснение, знам ли какво?

      Абе аз и радиаторчето ще сменя, няма да мръзна, просто теории тука...
      Последно редактирано от vitar; 13-01-20, 20:20.

      Коментар


      • #18
        Ами извади маркучите и в някоя кофа...
        Ако от хранещия маркуч върви обилно антифриз-значи не е от него. А щом не е от него-може да е във връщащия маркуч, или нещо след него. Не знам какви фитинги и кранове има по пътя на антифриза, но това си е твоя задача-да ги провериш.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • Kirilpm
          Kirilpm коментира
          Редактиране на коментар
          От доста години насам повечето коли нямат кранове, командва се с клапите, а водата си циркулира постоянно през радиаторчето

        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Знам, че нямат, ама това ми дойде на пръстите. Исках да кажа да се провери за всякакви елементо ит охлаждащата система, колена, щуцери, и каквото там има.

      • #19
        Колега, vitar, ако температурите при теб все още са на нулата нищо не пречи да покараш няколко дена с разтвор оцет и вода или направо с чист оцет.Взимаш най-евтиния възможен кисел продукт от магазина, по мои наблюдения мие най-добре.След това 1-2 пъти зареждаш с вода, не пречи да сложиш и някоя добавка за промиване на охладителна система и накрая или ще текне или ще дойде топлото.Ако си го прежалил можеш да пробваш с битова химия, домакинските препарати за отпушване на канали и мивки са несравнимо агресивна химия с автомобилните.Ти дебита пак можеш да си го имаш, но ако отвътре не минава през половината от тях парното пак ще е мижаво.Ако изпарителя ти затормозява изхода пак ще проблем.И друго да попитам капачката на разширителния съд как е?

        Коментар


        • #20
          ОК, ще направя промивка и ще докладвам. Ще видя и дали има дебит до и след радиаторчето. Капачката работи според мен, на загрял мотор маркучите са нормално твърди.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            НЕ ползвай препарати за отпушване на канали. Те са почти само натриева основа, а тя е агресивна към алуминия.

        • #21
          Карате се понякога с Кирил ,но ако въздушните потоци в отоплителната система са сбъркани и чугунен радиатор нема да го стопли тоя камион
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • Кольо
            Кольо коментира
            Редактиране на коментар
            И аз това викам, ама човека каза,ч е се чувал хубав звук от клапите.
            Което може и да е показател за добре работеща въздушна система, но може и да не е.

            Пак казвам-в голям процент от случаите в които аз съм се занимавал с неработещо парно-проблема е бил в управлението на въздуха.

        • #22
          Кой се кара с Кирил????

          Коментар


          • #23
            Язека Чети поста ми по същество
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #24
              Ако не е стеснение (най често от газовата ) винаги е от старо радиаторче, Не промиваите със силно агресивни химии има опасност от протичане на какво ли не
              МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

              Коментар


              • #25
                Лошото е че половината от новите радиатори не греят
                МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                Коментар


                • #26
                  Медно радиаторче добре, някакакъв съвет за марка, модел, магазин? И като я разхвърлям ще проверя и клапите.

                  Коментар


                  • #27
                    Nissens behr hella mahle nrf цените им вървят между 100 и 200 лева за алуминиев, което е сравнително солено.Има и термотек за 40, но аз лично не бих рискувал.

                    Коментар


                    • Кольо
                      Кольо коментира
                      Редактиране на коментар
                      И термотек вършат работа.
                      Слагали сме на няколко коли-няма оплаквания.

                    • Kirilpm
                      Kirilpm коментира
                      Редактиране на коментар
                      И аз съм слагал и съм доволен, но не е била такава драстична разликата в цената.Днес имах повече свободно време и разгледах доста оферти.Повечето добри марки варират между 100 и 200 лева.Имаше и на магнети марели за 300
                      Когато е толкова голяма разликата в цената ми светва една червена лампичка.Преди десетина години много лошо го ядох с радиаторчето на една голф 2ка. 3 пъти свалях таблото, многократно преправях водната инсталация, смених капачка, термостат, водна помпа, ангренаж, докато накрая проблема не излезе от чисто новия радиатор.

                  • #28
                    Първоначално публикуван от isuzo Преглед на мнение
                    Лошото е че половината от новите радиатори не греят
                    А кои са марките, които вършат работа?
                    ОФА КБ X20SE + метан

                    Коментар


                    • #29
                      Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение

                      А кои са марките, които вършат работа?
                      Сподели де, Лозане! Колко години ще се цупиш? Има ли въобще медни варианти, или всички са алуминиеви? Гледам, че и марковите, и скъпите са алуминиеви...
                      ОФА КБ X20SE + метан

                      Коментар


                      • #30
                        Първоначално публикуван от VladimCho Преглед на мнение

                        А кои са марките, които вършат работа?
                        Влади, не помня марката, но преди няколко години го купих от Олимпията, медно радиаторче на цена 250 лева, доста пари си бяха за тогава, радиаторчето беше бая масивен и тежичък за размера си, някъде бях качвал и снимки при монтажа и снимка на радиаторчето, ама при над 100 страници, докато я намеря.....

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X