Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж нa лебедка в купето

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Монтаж нa лебедка в купето

    Първоначално публикуван от bps Преглед на мнение
    Гледах на Патрула,гледах и други,ще стане работата си мисля.Ако може някой от препатилите да даде оринтировъчни размери на конуса дето ще води въжето отпред,ще ми спести импровизация.А,и препоръчителна дебелина на ламарината за планки,плочи и т.н.Въртим се между 6 - 8мм черна.
    Предварително благодаря!
    Черна каква? Ст3, 65Г?
    Не е конус това отпред, е освен ако не е правено от индианци.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Монтаж нa лебедка в купето

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Черна каква? Ст3, 65Г?
      Не е конус това отпред, е освен ако не е правено от индианци.
      А каква стомана е препоръчително?
      Иначе,може да не се нарича е конус,но поне частта през която минава въжето е конусовидна.Та,ъгъл,дълбочина на конусовидната част,диаметри(външен и на отвора за въжето) е такива неща ще са ми полезни за изработката.Ако някой иска, да сподели.

      Коментар


      • #18
        От: Монтаж нa лебедка в купето

        Първоначално публикуван от bps Преглед на мнение
        но поне частта през която минава въжето е конусовидна.
        Ами не е конус, тор е.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Монтаж нa лебедка в купето

          Абе кажи му тромпет, да те разбере.
          Бояне, като фунията на тромпет е. Въжето трябва да минава плавно, без да има ръбове по пътя му.
          На моята лебедка го направих от бутален болт на камион. Стругарите се лигавеха и не искаха да го работят, че било много твърдо(а не е, аз самият съм рязал на струг такъв болт), та се наложи да го стържа с камъче за дрелката.
          По-правилно е дюза от чугуний, ама тогава нямаше, та работих с каквото има. И стана, вече през тази дюза са минали сигурно над 1000 метра въже, и нищо и няма. На въжето също.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            От: Монтаж нa лебедка в купето

            Е то няма какво да стане, освен да износи въжето вместо дюзата, а и да не се хлъзга мазно.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Монтаж нa лебедка в купето

              Първоначално публикуван от bps Преглед на мнение
              А каква стомана е препоръчително?
              Иначе,може да не се нарича е конус,но поне частта през която минава въжето е конусовидна.Та,ъгъл,дълбочина на конусовидната част,диаметри(външен и на отвора за въжето) е такива неща ще са ми полезни за изработката.Ако някой иска, да сподели.
              Дюзата не се прави от стомана а от чугун / за предпочитане е сив , но става и от какъв да е /. Дюзата се прави не на конус а със закръгление за да не се пречупва въжето когато се теглиш под ъгъл . Външния диаметър на дюзата трябва да е около 80 - 100 мм , а вътрешния 20 мм като от дюзата пускаш тънкостенна тръба с вътрешен диаметър 20 мм . Тръбата я вкарваш в краката на пасажера и я закрепваш здраво защото като се отскубне и се навива на барабана / случвало ме се е два пъти ... / Разстоянието от края на тръбата трябва да е максимално голямо и въжето да идва по възможност по средата на барабана за да се реди правилно . Плочата за лебедката я правиш от 8 мм ламарина като я захващаш със П-та към двата рога на рамата . Във отворите на рамата поставяш проходни втулки за да не се смачка рамата при стягането на болтовете . 12 000 lb е нормална лебедка за теб / приказките че е прекалено голяма ги остави - явно не са закъсвали в някоя мазна кал / но ще ти трябва възможно най големия акумулатор коъто можеш да навреш защото стандартния клеква след втората дълга лебедка ... Мястото на лебедката е вътре защото като забиеш нос в някой V-образен канал ще разбереш защо ...
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #22
                От: Монтаж нa лебедка в купето

                Когато лебедката работи,предполагам двигателя трябва също.А какъв трябва да е акомулатора,дори лебедката да не е 12 000
                C20Nе '94 KБ

                https://www.youtube.com/watch?v=SJ7ganVQGjA&t=7s

                Коментар


                • #23
                  От: Монтаж нa лебедка в купето

                  Голям, желателно тягов или поне полутягов
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Монтаж нa лебедка в купето

                    Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                    като от дюзата пускаш тънкостенна тръба с вътрешен диаметър 20 мм .
                    Да се обърне внимание, че тръбата трябва да е точно по оста на въжето когато то е в центъра на барабана. И в края който е към лебедката също е добре да се сложи дюза. В противен случай тръбата се протрива от въжето, то се впива в нея, и изтеглянето на ръка при отключен барабан става много трудно, а ако се заплете някое телче-почти невъзможно. След няколко такива проблема аз изхвърлих тръбата, и сега въжето е съвсем свободно от дюзата та до барабана. Няма опасност от травми при скъсване, понеже навигатора винаги е навън, та краката му няма да пострадат, въжето минава под седалката, и тя ще му попречи да изхвърчи за да ме удари, и това е.
                    Обаче при такава схема се иска сравнително голяма дупка в ламарината пред краката на навигатора. Което за цивилен джип не е добре. Затова най-добрия начин при теб ще е тръба която да свършва при ламарината в краката на навигатора, като завършва с дюза, и самата тръба заедно с дюзата трябва да е здраво закрепена към рамата. Иначе от усилията при теглене има опасност тръбата да се изкърти.
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Монтаж нa лебедка в купето

                      Първоначално публикуван от emilganev Преглед на мнение
                      Когато лебедката работи,предполагам двигателя трябва също.А какъв трябва да е акомулатора,дори лебедката да не е 12 000
                      Не разчитай особено на това, ако си със стандартния генератор. Под товар лебедката смуче примерно 500 ампера, генератора ти е 80. Всичко е според зора де, но и 400 на 100 да са амперите, това пак не променя особено нещата. За да не стане грешка, е добра идея да си сложиш нещо, което показва точното напрежение на акумулатора. Ако има вероятност да теглиш повече от една 'дълга' лебедка без време за дозареждане, направо търси 100Ah и нагоре. Ако ще се дърпаш за по 4-5 метра и няма да бързаш между лебедките, минаваш и със 75.

                      Обърни внимание на закрепването на плочата към рамата. Че ако е хваната на майтап... Кольо може да ти каже какво става

                      П.П. А, да, и НЕ икономисвай от кабели! Файда, че имаш голяма лебедка, ако е с тънки кабеляци или са удължавани как да е някъде по трасето. Вариант е, да си направиш място за втори, голям акумулатор близо до лебедката. Хем ще си ползуваш оригиналните кабели, хем съвсем ще ти оправи баланса на колата. А като не си по трасето, големия акумулатор може да го махаш, с все стойката, за да не ти пречи. Вярно, че пак ще трябва да пускаш кабели, но те вече ще са съобразени с възможностите на генератора и ще са много по-тънки. Ако тръгнеш да го правиш по този начин, задължително предпазител! 100-120А, според генератора.
                      Последно редактирано от tef4o; 09-07-15, 07:16.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Монтаж нa лебедка в купето

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Обърни внимание на закрепването на плочата към рамата. Че ако е хваната на майтап... Кольо може да ти каже какво става
                        Що пък аз?
                        На мен никога не ми се е късала плоча на лебедката. Вярно-изкривявали са се някакви железа, ама бидоха надлежно подсилени с по-дебели такива, и вече въжето се къса, ама лебедката не мърда.
                        Обаче якото захващане, и мислене преди да се режат и заваряват железата са задължителни.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Монтаж нa лебедка в купето

                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Обаче якото захващане, и мислене преди да се режат и заваряват железата са задължителни.
                          А най-добре да не се открива топлата вода и да се отиде при някой дето знае кво прави. Опасно е, не друго.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #28
                            От: Монтаж нa лебедка в купето

                            Коле,Бакалов и всички останали-Благодаря за съветите и помоща!
                            Как започнаха да се случват нещата при мен съответно с още малко въпроси:
                            -Тръба от дюзата до купето няма да слагам.Трябва да мине през гредата на радиатора а зад него на 10см има една друга напречна тръба около 12мм заварена на шасито и нема рязане.Втора причина е ,да не връзвам твърдо купе/шаси.Трето- и покрай захващането на предния мост към шасито нема много място.Та,реших да сложа две тръбички 26/4/80мм(316L).Едната в гредата на радиатора,другата в купето през които да се движи въжето.Тръбичките и в двата си края са обработени на "тромпед".Евентуално още една тръбичка, по средата между другите две,заварена за шасито.Т.е 3 точкова пътека за въжето между лебедката и предната дюза.
                            Дюзата заварена надеждно за шасито отпред - хоризонтално и верикално- удобно е.
                            Отрязах по два отвора от двете страни на купето над шасито.Ще захвана две вертикални планки 150/200 мм 8мм дебелина към шасито и да се покажат в купето от двете страни на шасито(срещу задните две врати).Тук идва въпроса - от едната страна с болтове и втулки през шасито,ама от другата е резервоара ,та или трябва да го свалям за да има място за разпробиване на шасито или да заваря планките за шасито.Това със заварките ще ли да е ок?
                            Това с четери планки върху които да легне основната плоча ми се вижда добро решение против усукване.
                            С така направените отвори в купе и предна греда,положение на дюзата въжето на лебедката си е напрово по средата на барабана.
                            Утре ще снимам с апаратче детайлите ,че с телефона нещо са мътни.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Монтаж нa лебедка в купето

                              Тия планки не стигат - трябва да има укрепване в посоката на теглене на лебедката.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Монтаж нa лебедка в купето

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Тия планки не стигат - трябва да има укрепване в посоката на теглене на лебедката.
                                А,да.Забравих да го напиша.Само дето се чуда на всяка планка или по една разпонка на двете греди на щасито?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X