Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сервизен режим

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сервизен режим

    Здравейте, миналата седмица навъртях малко над 1000 км с една Фронтера и се появи следния проблем: при движение с около 30-50 км/ч се появи знака за сервиз (кола с ключе) и оборотите се ограничават на около 2000. След известно време лампата изгасна и оборотите се оправиха.
    Първоначално си помислих че е от ЕГР-а, но след това се сетих че и в двата случай когато се появи проблемът карах с включено 4х4 (може би съвпадение). По-късно на дълъг път с 90-110 км/ч проблемът не се е появявал. Сигурно ще я закарам на диагностика преди да я върна, но все пак ако имате идея от какво може е за да съм подготвен, ще съм благодарен. Двигателят е Y22DTH.
    Последно редактирано от mocker; 13-04-15, 14:41.

  • #2
    От: Сервизен режим

    Къде кара в това време на 4х4 с 50 км/ч. като за начало?
    Иначе почвай тривиалните неща преди да даваш пари, а именно всички маркучета от вакум помпата към турбото,колектора,егр-а да се подрежат и проверят за пукнатини. Може за всеки случай да затапиш това което управлява клапите на колектора, гледам, че всички имат положителен ефект от тази процедура.
    no signature no problems

    Коментар


    • #3
      От: Сервизен режим

      Мойта като я взех от Асеновград по пътя за София светна този сервиз и не можеше да се форсира повече от 2000 оборота, оказа се проблем в TPS на дроселовата клапа, но за да имаш такава двигателя трябва да е от 2002 нагоре! Виж си ВИНа.
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        От: Сервизен режим

        Между другото какво точно индикира тази лампа ( кола с гаечен ключ ). Преди време се бях ровил по менюълите и никъде не фигурираше въпросната лампа...

        Коментар


        • #5
          От: Сервизен режим

          Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
          Между другото какво точно индикира тази лампа ( кола с гаечен ключ ). Преди време се бях ровил по менюълите и никъде не фигурираше въпросната лампа...
          нищо нищо, карай си
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            От: Сервизен режим

            Е аз си карам .. след като запали, тя изгасва. Ама никъде не мога да намеря по менюълите какво означава?
            Мислех си, че чек енджин лампата е единственото, което индикира проблем по двигател, датчици и т.н., а тази ламБа индикира някаква нужда от обслужване ( ключе и кола все пак ) - ниско ниво на маслото, изтънели накладки, изгоряла крушка...

            Коментар


            • #7
              От: Сервизен режим

              Имобилайзер може би
              vw passat B5 1.9tdi 1997 110 hp
              Suzuki GSR600 98 hp
              Nissan Pathfinder 174 hp
              0878222 три 3 шест

              Коментар


              • #8
                От: Сервизен режим

                Първоначално публикуван от _kalata_ Преглед на мнение
                Между другото какво точно индикира тази лампа ( кола с гаечен ключ ). Преди време се бях ровил по менюълите и никъде не фигурираше въпросната лампа...
                Въпроса изглежда прост, но в книжката наистина не пише почти нищо! Само се споменава, че при бензинките тази контролна лампа трябва да светва и угасва на контакт, ако мига - няма палене! Да ама аз съм с дизел и при мен се появява на контакт, пък и светна при проблем в движение както писах?! Не става ясно за какви точно проблеми сигнализира, но не е за периодичен преглед в сервиз. Най-добре си прочети грешките за да се ориентираш. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0327.jpg
Прегледи:1
Размер:79.9 КБ
ID:5657954
                Honda XL600LM, 1987
                Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
                Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

                Коментар


                • #9
                  От: Сервизен режим

                  Аз грешките горе-долу си ги знам ( ламбда, егр и свързаните с тях ).. но и когато са изчистени тая ламБа пак си свети преди да запаля.
                  Имам някъде "забил" датчик на накладки и постоянно борд компа ми изписва "френи нещо си", та си мислех, че заради това свети и ключето, ама явно не е.
                  Както и да е, явно ще си остане загадка


                  бтв, в подробния исузу менюъл, дори не фигурира тази индикация, та не може и логиката зад нея да се изкара...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Сервизен режим

                    Няма никаква загадка. Ако свети имаш проблем. Ако не свети нямаш. И при дизелите и при бензините означава едно и също.

                    п.с. Само дето говорим за различни лампи тая от снимката по-горе я има само на автоматиците и означава да се ходи на сервиз и да се приготвят 2000 лв.
                    тая за която аз говоря е другата казва се ( EML - Error message light ) и е за датчици детонационни грешки и т.н. Другата е за посещение в сервиз и не знам да я имат други освен автоматите ама може и да бъркам. На 2.2 бензин я няма, но пък може и да зависи от комплектацията.... баси загадката.
                    Последно редактирано от fanatic; 04-05-15, 22:29.
                    no signature no problems

                    Коментар


                    • #11
                      От: Сервизен режим

                      Точно за ламбата с колата и ключето говоря . Чек енджинът е ясен.
                      Утре може и снимка да пусна ако не вярваш, че я имам на бензин ръчка

                      Както и да е, сега се разчетох пак ( на инат ) в менюъла и такава индикация там няма! Но за сметка на това има "reduced power lamp", която има абсолютно същото поведение като тази за която става въпрос в темата - свети плътно на контакт и гасне като запали.
                      The reduced power lamp (PPL) turns on when the ignition
                      key is moved to the ON position. It should turn off in
                      approximately 3 seconds or immediately after the engine
                      starts.
                      If the RPL turns on during vehicle operation, a vehicle
                      system failure resulting in reduced engine output is
                      indicated.
                      If both the reduced RPL and the check engine light turn
                      on, a serious problem affecting vehicle performance is
                      indicated.
                      Refer to the OBD system check NO and RPL “ON” steady
                      in this manual.



                      А току що намерих и на кои грешки се задейства:
                      P1125
                      ETC Limit Performance Mode
                      P1290
                      ETC Forced Idle Mode
                      P1295
                      ETC Power Management Mode
                      P1299
                      ETC Forced Engine Shutdown in Mode


                      Интересното е, че наистина това чудо се споменава само при големите бензинки ( 3+ литра )...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Сервизен режим

                        хмм... 3.2 ли е твоята?
                        no signature no problems

                        Коментар


                        • #13
                          От: Сервизен режим

                          Тамън да питам същото, че и аз брах ягоди с подобни симптоми, които си отшумяха сами, както се и бяха появили....
                          В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

                          Коментар


                          • #14
                            От: Сервизен режим

                            Y22SE, 2001

                            До колкото разбирам таблата са еднотипни ( поне два модела - американски и нашия - европейски? ), като само слагат/махат крушки според окомплектовката, така че се изключва вариантът таблото да е от "от друг модел"... тоест заводско си е така ( компютър + съответните индикации ).

                            Коментар


                            • #15
                              От: Сервизен режим

                              От стар опелджия знам - лампата с ключето и грае ролята на чек. Стандартната чек лампа, като на всички коли е свързана с грешки в изпускателната система, филтър за твърди частици или катализатор. По моя скромен опит с по-новички Опели, твърдението изглежда правдоподобно - при записана грешка светва лампата с ключа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X