До: Terrano 2
Колега , teoteodor, честита джипка!Със здраве да я караш!Предполагам , вече си убеден в правилния си избор.По долу ти предлагам някои идеи(вече съм ги споменавал в други теми) ,и снимки относно Тераното.
1)Можеш да го повдигнеш съвсем лесно.Отпред като натегнеш торсионите чрез винтовете предвидени за целта,с ролетка се контролира повдигането да е равномерно от двете страни.Максимума е около 4 см.Отзад чрез подлагане на резинови шайби може да се повдигне около 2 см. Това са най-лесните и евтини начини изпълними и в домашни условия.При такова повдигане няма нужда от разширителни фланци -джипа не губи стабилност при различни скорости и наклони(Пробвано е!)
2)Препоръчвам ти да монтираш отдолу ламарина която да пази напречната греда държаща трансмисията.Аз лично два пъти се наложи да я изправям след преодоляване на синори и дълбоки коловози.Оказа се ,че има фабрично подготвени резбовани М6 отвори за монтаж на такава ламарина.

Самата ламарина взех от вторични суровини за "без пари ".
3)Ходовата част,противно на многото мнения във форума, според мен е достатъчно здрава дори за хард офроад ако се кара с разум.Единствения проблем досега са били биелетките на стабилизиращата щанга,но те не са скъпи.
4)Монтирането на компресор в двигателния отсек е много практично.Купих го от Вромос.Шланга му достига до четирите колела без проблеми.
Напомпва от гумата от 0.8 да 2.0 бара за 2 мин.Така можеш сравнително удобно и бързо да променяш налягането за преминаване на различни по твърдост терени.Черната кутия до кампресора е релейния блок на лебедката с куплунг за дистанционното и управление.
5)Монтирането на лебедка също се оказа по-лесно отколкото предполагах.Ролбара е захванат за шасито в 4 точки с болтове М12 така че служи и за опора за повдигане с хай джека.Лебедката е захваната за ролбара,а бронята е изрязана според габаритите и.Така се запази визията на автомобила, но предполагам ,че за хард офроад ще трябва силова броня.

Аз лично предпочитам да си запазя външния вид на джипа.Ролбара служи и за опъване на вантите , които свалям когато карам в града.
6) Колкото и да е просто , но един от сериозните проблеми се оказа повдигането на джипа с хай джек отзад-няма къде да се опре.Ако има теглич обаче с помоща на един шегел и колан с куки хай джека може да се захване както за теглича така и за джантата
.
7)Прибирането на хай джека в джипа според мен е най-удобно ако се разглоби.Ръчока и рейката лягат идеално под задните седалки на Тераното, а главата с механизма -под предната седалка.
Монтирането на инвертор 12 В/220 В/1000 вата е много удобно за различни цели- осветление, зарядни устройства, ел. инструменти , бързовар за топла вода и др.
Надявам се да съм ти бил полезен с горното...
Успех!














Колега , teoteodor, честита джипка!Със здраве да я караш!Предполагам , вече си убеден в правилния си избор.По долу ти предлагам някои идеи(вече съм ги споменавал в други теми) ,и снимки относно Тераното.
1)Можеш да го повдигнеш съвсем лесно.Отпред като натегнеш торсионите чрез винтовете предвидени за целта,с ролетка се контролира повдигането да е равномерно от двете страни.Максимума е около 4 см.Отзад чрез подлагане на резинови шайби може да се повдигне около 2 см. Това са най-лесните и евтини начини изпълними и в домашни условия.При такова повдигане няма нужда от разширителни фланци -джипа не губи стабилност при различни скорости и наклони(Пробвано е!)
2)Препоръчвам ти да монтираш отдолу ламарина която да пази напречната греда държаща трансмисията.Аз лично два пъти се наложи да я изправям след преодоляване на синори и дълбоки коловози.Оказа се ,че има фабрично подготвени резбовани М6 отвори за монтаж на такава ламарина.
3)Ходовата част,противно на многото мнения във форума, според мен е достатъчно здрава дори за хард офроад ако се кара с разум.Единствения проблем досега са били биелетките на стабилизиращата щанга,но те не са скъпи.
4)Монтирането на компресор в двигателния отсек е много практично.Купих го от Вромос.Шланга му достига до четирите колела без проблеми.
5)Монтирането на лебедка също се оказа по-лесно отколкото предполагах.Ролбара е захванат за шасито в 4 точки с болтове М12 така че служи и за опора за повдигане с хай джека.Лебедката е захваната за ролбара,а бронята е изрязана според габаритите и.Така се запази визията на автомобила, но предполагам ,че за хард офроад ще трябва силова броня.
6) Колкото и да е просто , но един от сериозните проблеми се оказа повдигането на джипа с хай джек отзад-няма къде да се опре.Ако има теглич обаче с помоща на един шегел и колан с куки хай джека може да се захване както за теглича така и за джантата

Надявам се да съм ти бил полезен с горното...
Успех!
Коментар