Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Terrano 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Terrano 2

    Колега , teoteodor, честита джипка!Със здраве да я караш!Предполагам , вече си убеден в правилния си избор.По долу ти предлагам някои идеи(вече съм ги споменавал в други теми) ,и снимки относно Тераното.
    1)Можеш да го повдигнеш съвсем лесно.Отпред като натегнеш торсионите чрез винтовете предвидени за целта,с ролетка се контролира повдигането да е равномерно от двете страни.Максимума е около 4 см.Отзад чрез подлагане на резинови шайби може да се повдигне около 2 см. Това са най-лесните и евтини начини изпълними и в домашни условия.При такова повдигане няма нужда от разширителни фланци -джипа не губи стабилност при различни скорости и наклони(Пробвано е!)
    2)Препоръчвам ти да монтираш отдолу ламарина която да пази напречната греда държаща трансмисията.Аз лично два пъти се наложи да я изправям след преодоляване на синори и дълбоки коловози.Оказа се ,че има фабрично подготвени резбовани М6 отвори за монтаж на такава ламарина.Самата ламарина взех от вторични суровини за "без пари ".
    3)Ходовата част,противно на многото мнения във форума, според мен е достатъчно здрава дори за хард офроад ако се кара с разум.Единствения проблем досега са били биелетките на стабилизиращата щанга,но те не са скъпи.
    4)Монтирането на компресор в двигателния отсек е много практично.Купих го от Вромос.Шланга му достига до четирите колела без проблеми.Напомпва от гумата от 0.8 да 2.0 бара за 2 мин.Така можеш сравнително удобно и бързо да променяш налягането за преминаване на различни по твърдост терени.Черната кутия до кампресора е релейния блок на лебедката с куплунг за дистанционното и управление.
    5)Монтирането на лебедка също се оказа по-лесно отколкото предполагах.Ролбара е захванат за шасито в 4 точки с болтове М12 така че служи и за опора за повдигане с хай джека.Лебедката е захваната за ролбара,а бронята е изрязана според габаритите и.Така се запази визията на автомобила, но предполагам ,че за хард офроад ще трябва силова броня.Аз лично предпочитам да си запазя външния вид на джипа.Ролбара служи и за опъване на вантите , които свалям когато карам в града.
    6) Колкото и да е просто , но един от сериозните проблеми се оказа повдигането на джипа с хай джек отзад-няма къде да се опре.Ако има теглич обаче с помоща на един шегел и колан с куки хай джека може да се захване както за теглича така и за джантата.
    7)Прибирането на хай джека в джипа според мен е най-удобно ако се разглоби.Ръчока и рейката лягат идеално под задните седалки на Тераното, а главата с механизма -под предната седалка.
    Монтирането на инвертор 12 В/220 В/1000 вата е много удобно за различни цели- осветление, зарядни устройства, ел. инструменти , бързовар за топла вода и др.

    Надявам се да съм ти бил полезен с горното...
    Успех!








































    Прикачени файлове

    Коментар


    • #17
      До: Terrano 2

      nisanterano,

      Страхотно си направил всичко, вдъхнови ме за много неща Лебедка надали ще сложа, все пак нямам мераци за хард оффроуд, но това свободното място отляво на двигателя незнам как не ми е хрумнало че точно за компресор си е направено

      Иначе много добре че джек се побира идеално под седалките, сега там съм сложил аптечката и разни други инструменти, но за тях пък планирам да направя страничен джоб в багажника с възможност за пристягане. Както и някакво захващане за 20-30 литрова туба за дизел от другата страна че просто много ме изнервят да се търкалят и тракат разни неща докато карам. А като тръгнеш и с лопатка и брадвичка и става цяла симфония

      Относно ламарината за отдолу, доста съм мислил и за нещо такова. Не можах да се ориентирам много точно, а и колата не е при мен сега. Само за под трансмисията ли си я сложил или си заменил с нея и кората която си е попринцип под двигателя? Имам чувстовто че на Маверика фабричната кора стига до по назад.
      Аз искам да измисля някакво цялостно решение покриващо и двигателя и достигащо максимално напред дори и в утеснен вариант. Тоя фабричния картон с дунапрен (дунапрена го махнах че беше задръстен с кал) ми изглежда много несерьозен. Разбира се да е от две части че да се маха ако трябва да се гледа по двигателя нещо... И другото е - чудя се и за някакви дупки по нея, от сорта на по големи под болта за източване на маслото, и по малки навсякъде за пестене на тегло. Обаче като гледам твоята определно си върши работата по предназначение и едни дупки биха били компромис със здравината й... Мислих по скоро - дупки + някакви успоредни улеи (просто като леко вълнообразна да стане), но знам ли.

      Но като цяло, много благодаря за подорбните снимки и информацията

      Коментар


      • #18
        До: Terrano 2

        Първоначално публикуван от iliikata Преглед на мнение
        Мойто е същото,аз сложих BFG-AT 31x10.5x15 това е максимума без лифт,дори калобраните от вътрешната страна малко се постригват.

        iliikata,
        А виждам че е Маверик на снимката, джантите ти какъв размер са?
        Също на снимките на нола е маверик, или поне с алуминиевите джанти на Маверик и те за съжаление са 6J-15, най-голямата гума която може да се сложи на тях е 235/75-15 която е 28.9 инча/цола (американския еквивалент е 29х9~9.50 r15).

        На снимката ти летите джанти ми изглеждат като нисански, за тях не знам дали са 6 или 7J.

        Та на 7J се слага всичко на 10.5 (265 в метрични), но на 6J 235 ширина е максимума.

        Чудя се дали би било проблем да сложа нещо от сорта на 30х9.5 r15 или нещо подобно, американско, за минимална джанта 6.5J na 6J джанта? 1,25см не ми изглежда чак фатална разлика? Иска ми се даже 31цола, място има... Чувал съм че при по големи разлики гумата се трие по бързо в центъра, това ли е единствения проблем?
        (е ако изключим да изскочи от джантата, но това съм го виждал да се случва само след зверско ръчкане на двигателя на един ТЛК bj-60 дизел със самоделно турбо от състезателен автомобил...)

        Коментар


        • #19
          До: Terrano 2

          понеже реших след една много сериозна кал да търся вариант за блокажи (а моя няма) по препоръка на един колега тук,отидох в Гладиатор_пловдив ,оказа се че решение има,цена 2250 лева с монтаж за един диф съответно толкова и за другия,задвижват се с въздух за което трябва да се похарча още 300 лева,просто като информация ,но поне на задния ще лепна

          Коментар


          • #20
            До: Terrano 2

            Касетата на задния диф е като на NISSAN Patrol, така че отзад става всичко от Partol. Дори и блокажите, мисля на ARB, дето гледах, бяха с еднаква номерация за терано и патрол.

            Ама, не са панацея. Не мисли че ще ти решат всички проблеми. А и преден не ти трябва в 99 процента от случаите.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              До: Terrano 2

              sparky, знаеш ли , дали ако се постави твърд(принудителен) блокаж на задния мост на Терано, което има LSD диференциал, каквото е моето , дали този допълнителен блокаж би повлиял (попречил) на работата на LSD-то при нормален ход?...Или може би LSD-то се демонтира напълно при монтаж на твърд блокаж ?

              Коментар


              • #22
                До: Terrano 2

                Мисля че LSDто не е съвместимо с пълния блокаж. А би било добре.

                Не съм наясно при тоя диф, дали се сменя цялата касета, но по-скоро да. Касетата на LSD дифове, които съм виждал, изглежда доста по-разлияно от тая дето не е ЛСД. Понеже твърдия блокаж се слага на обикновена касета, вероятно или трябва да се махне LSDто, ако е възможно изобщо, или трябва да се смени цялата касета.

                Всъщност, не знам и конкретния твърд блокаж точно как изглежда и как се монтира.

                Знам само че номерата са еднакви с патролските, и вероятно и дифовете са еднакви, което е добре, понеже патролските дифове са уникално здрави, а на терано изобщо можеш да забравиш че някога ще ги строшиш, освен при откровено абдалско каране, с цел трошене.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Terrano 2

                  а къде може да се намери втора употреба евентуално ,ако някой има ино де,мерси предварително

                  Коментар


                  • #24
                    До: Terrano 2

                    Никъде. Евентуално да се вземе заден мост от катастрофирал PATROL. Има със заводски твърд блокаж. Би-трябвало да стане.

                    ...ама, трудна работа.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Terrano 2

                      имам питане,ако може някой да каже.Проблем ли ще е за колата ако изнеса задните гуми със по 7 см чрез фланци

                      Коментар


                      • #26
                        До: Terrano 2

                        Първоначално публикуван от pifco Преглед на мнение
                        имам питане,ако може някой да каже.Проблем ли ще е за колата ако изнеса задните гуми със по 7 см чрез фланци

                        А каква е целта?

                        ...иначе, принципно не е, но първо според мен 7см фланец си е доста, и второ, ще трябва да се хванеш с 2 ръце за флекса, защото съм почти сигурен че гумите ще започнат да опират в ръба на калника, при крайно сгънато положение.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Terrano 2

                          мдаа,това с калника може и да е проблем ,иначе идеята е за по голяма стабилност при страничен наклон

                          Коментар


                          • #28
                            До: Terrano 2

                            Тя по книга е 46 градуса. Какво повече ти трябва?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X