Купих тази антика за предвижване на работници в гората,ако някой има подобна машина и може да каже мнение ще се радвам.Слаба ли е на окачване и в кал може ли да се движи,как е мотора 2.5 ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Мнение за nissan navara 2001
Свий
X
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнениеТоя, като гледам май е със стария изпитан дърт дизел.
Добра машина, стига да не са го тормозили някои талибани.
Дано не са си правели експерименти с него
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Така по снимки мога да кажа: Колкото пари си дал, толкова и кола си си взел. Определено тази машина е била на война и е изхвърлена на моргата. Така или иначе вече си купил. Карай докато се разпадне и хвърляй. Мен ме притеснява дупката от ръжда на задния калник. И по този повод се питам какво ли е състоянието на шасито?Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Парт тайм е. Включва се само когато ти трябва. Няма междинен диф, тоест на 4x4 (независимо бързи или бавни) все едно си с блокаж на централниа диф. Това ако е 4х4 де, щото може и само със задно да е, ама като гледам си е 4х4 - това на предните колела изглежда да са автоматични хъбове.
Блокажи на дифовете няма. Задния евентуално е LSD (има и със, има и без).
Двигателя е железен (в пряк и преносен смисъл), но малко слабоват - 101 коня. Не знам дали е с компютър или без, но като гледам е без дебитомер, та най-вероятно е без. Специално с двигателя ще видите зор докато се строши, ако вече не е изтормозен де.
На предно окачване е нещо като терано, задното вероятно е на ресори. КОрмилното управление е малко слабо, но си показва рогата повече при лифт - например тераното ми е с оригиналните си накрайници и паразитен хебел на 145000км. Горни шарнири сменям на около 20000км, ама не толкова защото са за смяна, а защото съм кокона.
Виж предните лагери за луфт. Ако имат, маха се хъба и се регулират. МОже и да са за смяна, а може и не - ако след реглаж пак направят луфт за 2-3000км, за смяна са. Регулират се да имат натяг (тоест нулев луфт и лека стегнатост) - можеш да ползваш сервизното ръководство за терано в тая му част.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Благодаря колега за изчерпателния отговор,аз 2000-3000 км. ще мина за 3 годиниПредназначението му ще бъде двама трима работника да отидат 2-3 км по черен път и да се приберат обратно два пъти в седмицата. Като дойде при мен,ще питам,ако има нещо не ясно.
Аз имам диско 2004 ,но един приятел много ми хвали тойота хайлюкс 2001-2003г. мисля зимата да взема един такъв пикап за проба.Имаш ли виждане за тях?
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Нямам виждане за хайлукс. Нито съм притежавал, нито карал такова, нито съм се заглеждал особено. То и въпросната navara я познавам просто заради сходствата с Terrano. Пикапите са ми извън полезрението, та затова.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Мнение за nissan navara 2001
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеПарт тайм е. Включва се само когато ти трябва. Няма междинен диф, тоест на 4x4 (независимо бързи или бавни) все едно си с блокаж на централниа диф. Това ако е 4х4 де, щото може и само със задно да е, ама като гледам си е 4х4 - това на предните колела изглежда да са автоматични хъбове.
Блокажи на дифовете няма. Задния евентуално е LSD (има и със, има и без).
Двигателя е железен (в пряк и преносен смисъл), но малко слабоват - 101 коня. Не знам дали е с компютър или без, но като гледам е без дебитомер, та най-вероятно е без. Специално с двигателя ще видите зор докато се строши, ако вече не е изтормозен де.
На предно окачване е нещо като терано, задното вероятно е на ресори. КОрмилното управление е малко слабо, но си показва рогата повече при лифт - например тераното ми е с оригиналните си накрайници и паразитен хебел на 145000км. Горни шарнири сменям на около 20000км, ама не толкова защото са за смяна, а защото съм кокона.
Виж предните лагери за луфт. Ако имат, маха се хъба и се регулират. МОже и да са за смяна, а може и не - ако след реглаж пак направят луфт за 2-3000км, за смяна са. Регулират се да имат натяг (тоест нулев луфт и лека стегнатост) - можеш да ползваш сервизното ръководство за терано в тая му част.
спарки само да те питам колега защо си отрицателно настрен към LSD диференциала според мен е по добро от блокажа?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар