Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Xterra

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan Xterra

    Съпругата ми и сина ми много харесаха на външен вид Nissan Xterra първата версия.
    Прочетох това: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Xterra
    Но освен, че е красива външно и какви двигатели използва нищо друго не ми е ясно, а най-вече дали е парт или фултайм. Знам също, че европейския аналог е Терано, но Xterra ми харесва повече като дизаин.
    Тази джипка, която сме харесали е с двг. 3,3 литра 170 к.с. и ръчна с.к.
    Моля по-запознатите да споделят инфо за задвижване /мостове, диференциали, раздатки/ двигател, възможна газификация и възможни проблеми и слабости на модела.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  • #2
    От: Nissan Xterra

    Предно окачване - хибрид между терано и примерно фронтера/паджеро. Долния носач вече не е със шиш. Отзад на ресори.

    Като изключим двигателя, всичко от там нататък е като на терано 1/2. Преден 200мм или 180мм диф, заден C200 или H233B. Скорости и раздатка - същите като на дизелово терано след 1996-та. (не знам дали корпусите са съвместими, ама вътре са същите) Даже и предавателното число им е същото - 4.375 (не знам дали на всичките).

    Мотора няма грижи с газ, до колкото ми е известно.

    Има версия само със задно и версия 4x4 - внимавайте какво купувате.

    ...и, тия точно XTerrra ги няма за Европа. Демек е американско или нещо такова. Възможно е да се иска минаване на Технотест.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Nissan Xterra

      Какво означава "Долния носач вече не е със шиш"?
      Версията 4х4 парт или фул тайм е?

      До сега прочетох, че били здрави и идиотоустойчиви, само задната седалка се сгъвала доста неудобно.
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #4
        От: Nissan Xterra

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Какво означава "Долния носач вече не е със шиш"?
        Еми, потърси картинки на окачване на терано 2. Задния тампон към шасито е проходен, в него влиза ос, закачена в другия си край за носача. Тук вече не е така, вероятно за добро. Окачването му прилича повече на Navara. С малко по-къси ходове, евентуално, ама не съм сигурен.

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        Версията 4х4 парт или фул тайм е?
        Скорости и раздатка като на терано 2 и патрол -> парт тайм.

        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
        До сега прочетох, че били здрави и идиотоустойчиви, само задната седалка се сгъвала доста неудобно.
        Колкото здраво е терано 2, толкова е и това, а може би и малко повече (заради ресорите и липсата на въпросния шиш). То практически е същото, с друг мотор. Цялата ходова част е същата.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Nissan Xterra

          Тези са доста разпространени в Канада. Здрави машини са. Леко спартански интериор. Не очаквай чудеса от икономията на двигателя. Доколкото зная 4Ф4 е парт тайм.

          Коментар


          • #6
            От: Nissan Xterra

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Предно окачване - хибрид между терано и примерно фронтера/паджеро. Долния носач вече не е със шиш. Отзад на ресори.

            Като изключим двигателя, всичко от там нататък е като на терано 1/2. Преден 200мм или 180мм диф, заден C200 или H233B. Скорости и раздатка - същите като на дизелово терано след 1996-та. (не знам дали корпусите са съвместими, ама вътре са същите) Даже и предавателното число им е същото - 4.375 (не знам дали на всичките).

            Мотора няма грижи с газ, до колкото ми е известно.

            Има версия само със задно и версия 4x4 - внимавайте какво купувате.

            ...и, тия точно XTerrra ги няма за Европа. Демек е американско или нещо такова. Възможно е да се иска минаване на Технотест.
            Спарки,таковО нящо съм виждал на живо веднъж.С цял преден мост,отзад на пружини и не приличаше да е преправяно.Беше с ДТ номера...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #7
              От: Nissan Xterra

              А това мисля, че е отзад на ресьори. Но не знам как е отпред.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                От: Nissan Xterra

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0461.jpg
Прегледи:1
Размер:97.8 КБ
ID:5621864Натиснете снимката за да я уголемите

Име:images (1).jpg
Прегледи:1
Размер:8.4 КБ
ID:5621865

                Коментар


                • #9
                  От: Nissan Xterra

                  Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                  ...С цял преден мост...
                  С цял преден мост заводско няма. Вероятно му е присаждан. Или е някякява ултра секретна серия, дето някой си е поръчал. Или е нещо друго, продавано под името "XTerra" някъде си.

                  Това отпред като окачване си е Navara на леки стероиди, евентуално. Бе терано без шишове. Говоря за WD22 версията (старото терано 1 е WD21, наварата e D22, и приликите в означенията никак НЕ СА случайни Само терано 2 е R20, което не се връзва с нищо, нищо че е също терано 1 с друга коруба. ама нали европейска само някаква си версия, та явно нЕкой е мислил по европейски ). Данните по-горе съм ги извадил от сервизното му и няколко каталога. На живо не съм го виждал.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Nissan Xterra

                    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                    ...
                    Това пък не е WD22, ами Xterra (или нещо подобно) след 2005-та. N50 се води. Нещо като R50, нещо като новите патфайндъри. Тука вече преработките са кардинални - двойно рамо в пичи вариант, пружина около амортисьора вместо торсион, рейка, стаби щанга отзад, вместо отпред. И ходове наполовина.

                    Ей ти го. Открий сам разликите:
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Nissan Xterra

                      спарки преведи думата ДЕМЕК

                      Коментар


                      • #12
                        От: Nissan Xterra

                        Първоначално публикуван от sveti54 Преглед на мнение
                        спарки преведи думата ДЕМЕК
                        https://www.google.bg/search?q=demek...BC%D0%B5%D0%BA

                        Не беше трудно, нали?
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X