Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблеми с offroad-окачване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: проблеми с offroad-окачване

    Коле ми то лъскавите и шарени пружинки нали са точно така - по дължина са почти същите само дебелината на телта е по голяма ,което значи по усилени и по този начин се повдига джипа.
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #17
      От: проблеми с offroad-окачване

      Много благодаря! Както разбирам май българското си е българско!

      Коментар


      • #18
        От: проблеми с offroad-окачване

        Не знам как е при патролите.
        Просто разсъждавах въз основа на това което съм изпитал сам на моята машинка.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #19
          От: проблеми с offroad-окачване

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Не знам как е при патролите.
          Просто разсъждавах въз основа на това което съм изпитал сам на моята машинка.
          Коле не е баш същото! По-дългата пружина (но с твърдост на оригиналната) се мачка по по-различен начин заради повечето витки и промененото разстояние помежду им, от там се държи по по-различен начин спрямо амортисьора, товара и т.н. и резултата като лифт и поведение на окачването е непредсказуем...

          П.П. Изхождайки от моя скромен опит - подобно упражнение е безсмислено ако не се монтират и амортисьори с възможност за регулиране на твърдостта - за оптимална работа между пружини и амове! Същата история е и с подлагането на допълнителен ресорен лист в комбинация с амортисьор. Шанса всичко да работи както си трябва е минимален! В 90 на сто от случаите возията става твърда! В туниг-окачванията се предполага, че всичко е сметнато и тествано предварително за оптимален резултат (според цената на кит-а)... Силно се съмнявам в читавоста на пружини, поръчани със 100 кила по-твърди - на око! А после по какъв критерий се подбират подходящите амортисьори за тях (обикновено се гледа само дължината им при поръчката)..?!!
          Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 13-12-11, 20:24.

          Коментар


          • #20
            От: проблеми с offroad-окачване

            Здравейте! От юни месец тази година съм с Крънски пружини на Патрол дълга база. Мострата Добинсън взех от колега от Русе , но и той неможа да ми каже 3 или 4 инча ли са пружините,а аз преди това пък правих сиромашки лифт с повдигане на талерките на пружините .Поради тези причини немога да ти кажа точно колко инчово се получи окачвонето, но се получи много добър ефект. Преди между долната талерка на предната пружина и противоударния тампон имаше по-малко от 5 см, а сега е малко над 13 см, което е разлика от около 3 инча(но трябва да се има предвид и омекналите оригинални пружини) .Мострите са за къса база , поради което след монтажа, задницата остана по ниска и за да изравня купето се наложи леко повдигане на долната талерка на задната пружина с около 3 см подложка (спрямо оригиналното ракрепяне).Комплекта пружини с куриер до Русе ми излезе 440 лв. ,като съчетах носенето на мострите с друго ходене в тази посока.Пазя си номера на поръчката (с нея ми казаха , че най-лесно ще се ориентират , ако искам пак да поръчам),ако искаш повече информация драсни някой ред на лични.
            Последно редактирано от bat Goiko; 13-12-11, 21:31.

            Коментар


            • #21
              От: проблеми с offroad-окачване

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Коле не е баш същото!......
              Разбира се, че в заводите и тунинг фирмите се правят многобройни опити докато се намери оптималното отношение на твърдост на пружините, и процента на разлика в усилието на свиване/разпъване на амортисьорите. И при закупуването на такъв комплект е гарантирано доброто пътно поведение, но и добрите офроуд качества на новото окачване.
              Ама ние нали сме живи дяволи-мъчим се да таковаме другите дяволи във въздуха. И слагаме Крънски пружини и амортисьори подбрани само по хода им.
              Мамка и беднотия...

              За колегата с 13 см повдигане дето било 3 инча: 3х2,54 не е 13 см.
              Не е заяждане, просто ми стана интересно как ги сметна тези инчове?
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #22
                От: проблеми с offroad-окачване

                Първоначално публикуван от bat Goiko Преглед на мнение
                Здравейте! От юни месец тази година съм с Кръндки пружини на Патрол дълга база. Мострата Добинсън взех от колега от Русе , но и той неможа да ми каже 3 или 4 инча ли са пружините,а аз преди това пък правих сиромашки лифт с повдигане на талерките на пружините .Поради тези причини немога да ти кажа точно колко инчово се получи окачвонето, но се получи много добър ефект. Преди между долната талерка на предната пружина и противоударния тампон имаше по-малко от 5 см, а сега е малко над 13 см, което е разлика от около 3 инча(но трябва да се има предвид и омекналите оригинални пружини) .Мострите са за къса база , поради което след монтажа, задницата остана по ниска и за да изравня купето се наложи леко повдигане на долната талерка на задната пружина с около 3 см подложка (спрямо оригиналното ракрепяне).Комплекта пружини с куриер до Русе ми излезе 440 лв. ,като съчетах носенето на мострите с друго ходене в тази посока.Пазя си номера на поръчката (с нея ми казаха , че най-лесно ще се ориентират , ако искам пак да поръчам),ако искаш повече информация драсни някой ред на лични.
                Колега, да те попитам, като подложи с 3 см. на пружините, какво направи с местата на захващане на амортисьорите и като изключим вирването на джипа, какво се случи с ходовете на окачването..?!!

                П.П. И аз не се заяждам! Просто ми е любопитно какво е "много добър ефект"..?!!

                Коментар


                • #23
                  От: проблеми с offroad-окачване

                  Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                  ...Ако поръчваш Крънски пружини им дай задание да ги направят усилени с по 100 кг на пружина ,което отговаря на около 2,5 инча...
                  Принципно твърдостта на пружината няма отношение към лифта. Тоест 100кг.+ не е задължително да значи 2.5 инча лифт.

                  Коментар


                  • #24
                    От: проблеми с offroad-окачване

                    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                    Принципно твърдостта на пружината няма отношение към лифта. Тоест 100кг.+ не е задължително да значи 2.5 инча лифт.
                    Така е ,но когато поръчвах моите ,на искането ми да ги направят така че да се повдигне джипа с примерно 8 см ми отговориха ,че могат да увеличат дебелината на телта и да ги изчислят по усилени .Поръчах ги с диаметър на тела 16 мм и + 150 кг на пружина ,така при монтажа им джипа оборудван с лебедка ,тръбна броня и всичко останало джипа се повдигна с 3 инча .
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #25
                      От: проблеми с offroad-окачване

                      Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                      Така е ,но когато поръчвах моите ,на искането ми да ги направят така че да се повдигне джипа с примерно 8 см ми отговориха ,че могат да увеличат дебелината на телта и да ги изчислят по усилени .Поръчах ги с диаметър на тела 16 мм и + 150 кг на пружина ,така при монтажа им джипа оборудван с лебедка ,тръбна броня и всичко останало джипа се повдигна с 3 инча .
                      Джипа със сигурност се е повдигнал, но след натоварването на пружините имаха ли възможност да се свият още или се одървиха и ходовете "на горе" отидоха "у ряката"..?!! С какви амортисьори и как ги комбинира..?!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: проблеми с offroad-окачване

                        Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                        ....Поръчах ги с диаметър на тела 16 мм и + 150 кг на пружина ...
                        много странно, когато аз поръчвах пружините - технолога в завода ми каза "нямам си и представа с колко ще е натоварена тази пружина, така че това +150кг нищо не ми говори, избери си диаметър на телта и дължина на пружината и ще ти ги сметна с колко навивки трябва да бъдат"
                        Също така ми каза "щом искаш да са усилени и ще ги товариш с допълнително железа (броня, лебедка и тн) - просто ги поръчай с 1мм по- дебели от оригиналните, но ако искаш да си вдигнеш джипа- поръчай ги по дълги от оригиналните, защото ако са с прекалено дебела тел, но заводска дължина - ще имаш повдигане, но съпътстващо с прекомерно удървяне и реално няма да имаш ход на пружината.
                        I'm not Lost, I'm Discovering !

                        088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                        Коментар


                        • #27
                          От: проблеми с offroad-окачване

                          Първоначално публикуван от bat Goiko Преглед на мнение
                          ..... имаше по-малко от 5 см, а сега е малко над 13 см, което е разлика от около 3 инча.....
                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          ....За колегата с 13 см повдигане дето било 3 инча: 3х2,54 не е 13 см.
                          Не е заяждане, просто ми стана интересно как ги сметна тези инчове?
                          13-5=8~8/2.54=3.15in

                          Не е заяждане, просто се опитвам да помогна в сметките.

                          Коментар


                          • #28
                            От: проблеми с offroad-окачване

                            Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                            защото ако са с прекалено дебела тел, но заводска дължина - ще имаш повдигане, но съпътстващо с прекомерно удървяне и реално няма да имаш ход на пружината.
                            Точно това имах предвид и аз като написах онова си мнение.

                            @ Paladin-аз както винаги не съм прочел внимателно какво е написал колегата...
                            Добре, че има и такива като теб та да ни показват грешките.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #29
                              От: проблеми с offroad-окачване

                              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
                              Джипа със сигурност се е повдигнал, но след натоварването на пружините имаха ли възможност да се свият още или се одървиха и ходовете "на горе" отидоха "у ряката"..?!! С какви амортисьори и как ги комбинира..?!!
                              След натоварването хода на пружината си е съвсем нормален и в двете посоки като се запази двете най важни качества - хода на горе съчетано с увеличеното тегло /както се казва - държи джипа / и хода на долу съчетан с притискането на гумата към терена .Това най добре си пролича на състезанията - при скоростно каране не удря на тампони при скокове ,а при преминаване на траялни препятствия ходовете са перфектни за пружини и комбинацията от кални гуми ,притискане и ходове дава много добри резултати.Доскоро бях с Монро ,сега карам с Кони като съм повдигнал захватите на амовете и ходовете се запазиха .
                              Първоначално публикуван от mmtrance Преглед на мнение
                              много странно, когато аз поръчвах пружините - технолога в завода ми каза "нямам си и представа с колко ще е натоварена тази пружина, така че това +150кг нищо не ми говори, избери си диаметър на телта и дължина на пружината и ще ти ги сметна с колко навивки трябва да бъдат"
                              Също така ми каза "щом искаш да са усилени и ще ги товариш с допълнително железа (броня, лебедка и тн) - просто ги поръчай с 1мм по- дебели от оригиналните, но ако искаш да си вдигнеш джипа- поръчай ги по дълги от оригиналните, защото ако са с прекалено дебела тел, но заводска дължина - ще имаш повдигане, но съпътстващо с прекомерно удървяне и реално няма да имаш ход на пружината.
                              Поръчката на моите пружини явно са им беше първата за Патрол и на тях са се учили.
                              VEREYA MOTORSPORT TEAM

                              Коментар


                              • #30
                                От: проблеми с offroad-окачване

                                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                                ...сега карам с Кони като съм повдигнал захватите на амовете и ходовете се запазиха...
                                Колега Бакалов, ти тези КОНИ-та ли сложи - 30-1426 отпред и 82-2348 отзад? Какво имаш предвид под "повдигнал захватите" - захватите отдолу или отгоре, а също и отпред или отзад са повдигнати и с колко? Ако си взел точно тези КОНИ-та, с какви настройки на твърдостта караш? И последно - имам спомен, че четох някъде, че си с гуми 35" Simex - правилно ли съм запомнил или бъркам? Питам те всичко това, понеже искам косвено да се ориентирам в необходимите промени по моето окачване - всмисъл комбинация от удължаване/скъсяване на щангите отзад и долните захвати (пиновете) на задните амортисьори, както и плочите под гредата на раздатката, пък опитът натрупан с подобно окачване в състезания е практически безценен...
                                V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X