Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Паджеро 2, 3.0 150к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Паджеро 2, 3.0 150к.с.

    Здравейте колеги, както е написано в заглавието имам проблем с джипката и нужда от малко помощ. Джипа е 1993г. и проблема е следния:
    Първоначално джипът загуби тяга и все1 не му достигаше гориво /едвам стигаше до 5к оборота/, като понякога започваше да върви за 1-2км примерно и после пак същото /. Пробвах с, без дебитомер, нямаше разлика. Смених кабели, свещи, делко и палец пак без промяна.
    ​​Карах го така около седмица и един ден както си карах от 3к оборота джипа изгасна от един път и изгърмя силно 2-3пъти в гърнето. Спрях, опитах да запаля, върти и не пали. Изчаках минута и пробвах пак - въртя го с газ, пали изфорсира се до 3к оборота/аз съм му подал газ/ и пак рязко оборотомера пада на 0 и гасне. Махнах и закачих буксите, които съм прикачил по-долу, тъй като ми се е случвало да се извадят леко и да не правят хубав контакт, откачих и дебитомера и джипа запали и тръгна, като дори тягата му дойде и започна да върви. След това, като се прибрах спрях и пробвах да закача дебитомера, за да видя какво ще стане, закачам тръгвам 100м върви без проблем и след това пак почва да сеца и от един път гасне. После пак върти и не пали, даже при едно от завъртанията започна да върти много трудно, все1 му е избягала центровката. Откачам дебитомера, джипа пак пали и тръгва, викам си ясно дебитомера е заминал. Да обаче пробвам с здрав дебитомер от приятел, слагам карам на ръчка около 3-4к без проблем и в един хубав момент абсолютно същата история, първоначално сецане, след около 200м рязко гасне с пукане в гърнето, после опит да запали - върти и не пали, след 30секунди почивка пали и гасне, още 30 секунди пали обаче при тръгване сеца и прекъсва. Спирам откачам дебитомера, в началото повъртя малко повече от необходимото, но запали и тръгна. На другия ден става още по-странно, без дебитомер започва да сеца на около 3200 оборота, като не го прави винаги, да обаче на следващия тръгвам да го карам /минавам около 30км и без дебитомер започва едно сериозно сецане на 3к оборота и опити да изгасне /оборотомера тръгва рязко надолу до към 1.5к оборота и на магия не гасне, припомпвам газтанинсе нормализира/. Карам леко още 20км докато стигна до дестинацията и пробвам да дам пълна газ, върви без проблем.

    Доста дълго стана, но по-кратко няма как да опиша поведението на джипа. При диагностика с включен дебитомер /след сецането, гасненето и непаленето/ не вади никакви грешки. Като е изключен си дава грешка за дебитомер и други 2 датчика, които са в него. Джипа е с ГИ, гореописаното се случва и на двете горива. Върти ми се в главата датчик КВ или нещо проблем в компютъра, но просто вече нямам идея как да го диагностицирам правилно.
    Моля ако някой колега има някаква идея и е имал сходен проблем, нека сподели, че иначе трябва да започна да сменям наред.

  • #2

    Коментар


    • #3
      Датчика на КВ се замерва с осциолоскоп.....синия е сигнала,на пр. ход при 600-650 об. трябва периода на сигнала да е около 3-4 мсек.......белия кабел който отива към комутатора е връзката комутатор - ЕКУ,него също може да се замери....в делкото също има сензор,и, не е лошо и там да проверите...но според мен имате проблеми с ЕКУ-то.....

      Коментар


      • #4
        Някога имах такова Мастурбиши и при сходни симптоми се оказа, че трите електролитни кондензатора в ЕКУто са дали фира. След като ги смених, нещата се оправиха трайно. Друг път ми е правил проблем комутаторът - един транзистор, непосредствено до бобината.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Някога имах такова Мастурбиши и при сходни симптоми се оказа, че трите електролитни кондензатора в ЕКУто са дали фира. .
          ...това много зависи, ЕУ-то седи вертикално ,а лошото е че въпросните кондензатори са най горе в случая...когато се разтекат,електролита им почва да тече в/у платката и къде опре ,там дава късо ,по този начин изгарят и много други неща....имал съм случаи, в които има изгорели АЦП-а,стабилизатори по ток ,ЦПУ-то и се налага да се взима друго ЕКУ и да се преправя ....

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 7,066 в 14:57 на 11-07-20.

          Зареждам...
          X