Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преден мост - зацепване?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преден мост - зацепване?

    За много години на всички колеги

    Как точно се зацепва предният мост при Паджеро2? Имаше го описано някъде но не мога да го намеря, за съжаление. Имам няколко въпроса.
    Аз съм със Супер Селект и автоматични хъбове.
    1.Когато включа на 4Н зацепвам предния кардан в раздатката и полуваловете в предният мост, нали?
    2.Полуваловете са постоянно зацепени за главините и се въртят винаги, прав ли съм?
    3.Когато мина на 2Н всичко става обратно на т.1?
    I get High by going Down

  • #2
    До: Преден мост - зацепване?

    щом имаш авт. хъбове-зацепваш пр. кардан и се вкл. авт. и хъбовете,при изкл. на 4х4-вкл. на 2Н и даваш около метър на заден ход за да оцепиш хабовете,т.е.предните глвини не са пост. зацепени в полуваловете,...или не си пост.4х4/фултаим дето му викат/

    Коментар


    • #3
      До: Преден мост - зацепване?

      skitnik, не те разбирам!
      Казваш, че си с авт. хъбове, а питаш:
      "2.Полуваловете са постоянно зацепени за главините и се въртят винаги, прав ли съм?"
      Нали хъбовете са точно за да отцепват полуваловете?
      Да не си с парт-тайм?

      Коментар


      • #4
        До: Преден мост - зацепване?

        Неправилно използвах термина хъб. Отпред съм с това:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:bez_hub.jpg
Прегледи:1
Размер:65.1 КБ
ID:5081921.
        Не знам как се казва и бегло подозирам как работи. Ако някой обясни много ще бъда благодарен!!! Ако някой отговори и по точките от първия ми пост ще бъда и щастлив

        П.С. Авторските права за снимката са на колегата Паджеровод
        I get High by going Down

        Коментар


        • #5
          До: Преден мост - зацепване?

          Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
          Неправилно използвах термина хъб. Отпред съм с това:[ATTACH]63026[/ATTACH].
          Не знам как се казва и бегло подозирам как работи. Ако някой обясни много ще бъда благодарен!!! Ако някой отговори и по точките от първия ми пост ще бъда и щастлив

          П.С. Авторските права за снимката са на колегата Паджеровод
          Като гледам това са капачки, които са зацепили постоянно предният мост.Не са хъбове
          DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
          Skype: pach_bs

          Коментар


          • #6
            До: Преден мост - зацепване?

            В такъв случай
            По т.1 няма какво да се добави. Освен, че с лоста от купето ти включваш предния кардан към раздатката, а муфата на предния диф се включва чрез вакуум от електрониката.
            2. Да, полуоските са зацепени към главините, а изключването става с муфа при диференциала.
            3. Да

            Коментар


            • #7
              До: Преден мост - зацепване?

              Благодаря за отговорите. А може ли да ми обясните как работи муфата, която зацепва полуваловете? Или къде да прочета за това?
              Моята муфа зацепва нормално всеки път, но когато отцепва понякога отцепва в рамките на 20 метра, понякога за 200 метра, а последния път почти 3 км не отцепи - мигаха лампичките и усещах волана да тегли надясно. Когато отцепи беше със силен трясък и колата подскочи все едно минах през голям камък.
              I get High by going Down

              Коментар


              • #8
                До: Преден мост - зацепване?

                при отцепване пробвай да върнеш назад 2 метра май помага ,макар че моето паджеро изключва и без тази операция
                емил златков
                паджеро 2.5тд
                ве стром 650

                Коментар


                • #9
                  До: Преден мост - зацепване?

                  Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                  как работи муфата, която зацепва полуваловете? Или къде да прочета за това?
                  https://htftp.offroad-bulgaria.com/p...nij%20most.pdf
                  На руски. Ако това е проблем ще намерим и на английски.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Преден мост - зацепване?

                    Супер сте, хора! Благодаря отново.

                    Механично разбрах как действа муфата. Сега остава да разбера и вакуумите точно как командват муфата. Дали не работят на принципа на хидравличния цилиндър?
                    I get High by going Down

                    Коментар


                    • #11
                      До: Преден мост - зацепване?

                      Първоначално публикуван от skitnik Преглед на мнение
                      Сега остава да разбера и вакуумите точно как командват муфата. Дали не работят на принципа на хидравличния цилиндър?
                      Основната разлика между хидравличните и пневматичните задвижвания се определя от свойствата на флуида - несвиваем при хидравликата (течност) и свиваем (газ) при пневматиката. Там, където трябва да се извърши преместване на изпълнителния механизъм при строги параметри - разстояние, сила, скорост се използва най-често хидравлика, а където най-общо трябва да се приложи дадено усилие върху изпълнителния механизъм - пневматика (налягане или вакуум най-често върху мембрана).

                      Коментар


                      • #12
                        От: Преден мост - зацепване?

                        Да повдигнем малко тая прашлясала тема ....Понеже установих, че не ми изключва предния мост, търся информация относно вакуумната мембрана на дисконектора. По ръководствата го дават само в сглобен вид, а мен ме интересува какво има вътре, та ако някой е сменял мембрани ще бъда благодарен за информация. С вакуумпомпа установих, че изключва моста и задържа някакъв вакуум от едното маркуче, другото не държи вакуум хич. Предполагам второто е за да държи моста включен, но като ги оставя и двете маркучета на клапаните моста остава винаги включен и няма вакуум в системата. И тези заглушки, които са върху двата клапана, тапи ли са или са както предполагам клапанчета за регулиране на подналягането в системата? Защото те също като са поставени на местата им системата не държи вакуум. Благодаря на отзовалите се
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #13
                          От: Преден мост - зацепване?

                          Мисля че имаш проблем с клапаните.
                          2wd - двата клапана АиВ са отворени, камера а е свързана с атмосферата, а камера б с вакума.
                          4wd - двата клапана са затворени, камера б е отворена към атмосфера, а камера а към вакум.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Преден мост - зацепване?

                            От заигравките покрай вакумната система на предния мост мога да кажа, че не съм срещал само мембрана (не казвам че няма предлагане) а целия актуатор.
                            Логически ако държи вакум от едната страна би трябвало да държи и от другата. Пробвай на двата щуцера на актуатора (достъпа е лесен). Моста е в нормално включено положение и при наличие на вакум в системата изключва. За да остава включен има проблем най-вероятно с магистралата (на маркучето с жълт пунктир) или клапана с жълта точка. Заглушките не са тапи а един вид филтри.
                            Има и други варианти да не ти изключва моста, но започни от проверка на маркучетата и клапаните. Имай в предвид, че маркучетата преминават и в тръбички огледай и тях.

                            Успех

                            Коментар


                            • #15
                              От: Преден мост - зацепване?

                              Благодаря, аз тая диаграма я имам, но ще сравня с моята да видя да не е разменено нещо все пак. Интересува ме дали някой е сменял въпросните мембрани и ако да с какви, както и дали заглушките са тапи или клапан с пружинка вътре? Сега съм ги махнал и на тяхно място съм сложил запушени маркучета, защото иначе не държи вакуум. Лесно мога да счупя едната с опознавателна цел, ама нe видях да ги продават отделно, та после ще трябва да сменям цялата джаджа.
                              "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                              Неизвестен мъдрец

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X