Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

    Здравейте, колеги. Карам Мицубиши Паджеро 2.5, 97година, къса база. Ползвам си го вече 10 години като основен автомобил без никакви забележки, много рядко излизам извън пътя и то на леки разходки, но от около 6 месеца се появи станнен проблем. Джипа се държи нестабилно на пътя, все едно са меки гумите.При движение със скорост по-голяма от 40км. при лека маневра в ляво или дясно задницата се опитва да поднася, все едно губи сходимост. Странното е, че има моменти в които се оправя и си е стабилен. Гумите са bf goodrich AT2, 31/10.5/15. купени нови 2016г. и джанти 10j, et-44. Няма вибрации от гумите при движение. Преди 6 години от мерак смених всички тампони с полиуретанови. Предните на SuperPro. Задните с гадни ментета от Англия които след три месеца смених пак с гумени. В началото когато осетих за първи път, че е нестабилен, видях разбит горен тампон на предните носачи и реших че е от него.Смених ги пак с SuperPro , но не се оправи. От там започнах да сменям всичко наред. Сменил съм всички тампони на носачите вече с гумени /предни и задни/, четирите амортисьора, шарнирите, кормилните накрайници, хебел + паразитен, биалетки предни, притегнати лагери на предните главини, реглаж на предния мост с заводски стойности, но проблемът си остана. Джипът е от Италия и все още няма ръжди по купето и шасито. Не ми се иска да сменям повече безмислено части, затова ако някой е имал подобен проблем, нека даде акъл. Благодаря предварително.

  • #2
    От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

    Амортисьорите как са нищо, че си ги сменил с някакви? Щото с изпуснали амортисьори не можеш да хванеш пътя, особено с по-висока скорост в завой. Втулките не играят чак толкова роля, щото те си намират стабилно положение и ще разбереш, че са прецакани чак като почне да яде гумите. И много преди това при потегляне и спиране ще има удари и дрънкане във волана ...
    Последно редактирано от kuzdov; 30-04-19, 02:22.
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

      Мери се заден мост и на негова база преден.Предния може да е в норма ,задния да не е.Пробвай с леко отворена предница в допустими норми ,ако проблема го няма ,търсете някъде луфт ,дори минимален или затворена предница.Заводските норми са за нови купета .

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

        Има нещо яко объркано. Не ми се вярва да е толкова затворена предницата, че да е настабилен в завой при толкова ниска скорост. Трябва да няма никаква инерция ако е от там. Някой който знае какво вижда да влезе в канала, а двама да клатят джипа наляво надясно. Он че си каже.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

          Виж си помощния хебел и да не ти затяга кормилната кутия.На друга кола,имах същия проблем ,нямаше луфт в рейката,на 60 км.неможех да изпреваря кола на трилентов път.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 г.
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

            Благодаря за бързите отговори. В интерес на истината, имам лек луфт в секторната кутия на оста от към хебела, иначе няма течове на хидравлично масло и помпата работи без да се чува, дори в крайно положение на завит волан. Също така воланът ми става доста лек в движение, когато изпадне в това нестабилно положение. Може би ще трябва да отида да погледнат секторната кутия.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

              Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
              Амортисьорите как са нищо, че си ги сменил с някакви? Щото с изпуснали амортисьори не можеш да хванеш пътя, особено с по-висока скорост в завой. Втулките не играят чак толкова роля, щото те си намират стабилно положение и ще разбереш, че са прецакани чак като почне да яде гумите. И много преди това при потегляне и спиране ще има удари и дрънкане във волана ...

              +1 амортисьори, моите задните бяха , олеле, колата се държеше по същия начин.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                Тампони на реактивните щанги как са?
                8)

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                  Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                  Тампони на реактивните щанги как са?
                  +1 Пък и се диагностицират много лесно, без дори да лягаш под колата. Засилваш колата и пускаш волана. Натискаш спирачката и колата почва да тегли на една страна, подаваш газ и започва да тегли на другата. То и да не пускаш волана, ефекта пак се усеща. Колкото по-умрели са тампоните, толкова по-силно.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                    Първоначално публикуван от mitsubishi pajero Преглед на мнение
                    Благодаря за бързите отговори. В интерес на истината, имам лек луфт в секторната кутия на оста от към хебела, иначе няма течове на хидравлично масло и помпата работи без да се чува, дори в крайно положение на завит волан. Също така воланът ми става доста лек в движение, когато изпадне в това нестабилно положение. Може би ще трябва да отида да погледнат секторната кутия.
                    По принцип подобно положение се получава и при минимален луфт някъде.При реглаж на предница ,предните колела.са оставят в проценти затворени/в зависимост от типа окачване/,при потегляне натоварването върху тях ,докарва нещата в норми демек ,колелата отварят леко ,от тампони и т.н. ,става въпрос за милиметри и предницата си идва в нормална сходимост в движение,а за нейния реглаж се мери задния мост ,ако там има някакъв проблем.,няма да имаш точна предница.А вече и най-малкия луфт,от лагер,хебел,секторна кутия ,щанги или втулки ,допълват картинката.Секторните кутий имат реглажен болт ,но трябва да е здраво всичко по нея ,за да се регулира от там,в оста не трябва да има луфт,а и лагерите трябва да въртят свободно.Такъв проблем съм имал и от заден мост,ресорно окачване,спукан лист ,но в петата на моста и не се вижда,чак когато се измъкна от там ,разбрах картинката,та аз имах главоблъсканица и проверки,всичко здраво ,а при 90 сее и като пияна Гана!Пиши след решаване на проблема.Успех!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                      Колега, тампоните на пушките отпред имат голяма роля там здраво ли е всичко, извинявам се прочетох че си сменил всички тампони, но повечето пъти причината е там където се очаква най-много

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                        Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                        По принцип подобно положение се получава и при минимален луфт някъде.При реглаж на предница ,предните колела.са оставят в проценти затворени/в зависимост от типа окачване/,при потегляне натоварването върху тях ,докарва нещата в норми демек ,колелата отварят леко ,от тампони и т.н. ,става въпрос за милиметри и предницата си идва в нормална сходимост в движение,а за нейния реглаж се мери задния мост ,ако там има някакъв проблем.,няма да имаш точна предница.А вече и най-малкия луфт,от лагер,хебел,секторна кутия ,щанги или втулки ,допълват картинката.Секторните кутий имат реглажен болт ,но трябва да е здраво всичко по нея ,за да се регулира от там,в оста не трябва да има луфт,а и лагерите трябва да въртят свободно.Такъв проблем съм имал и от заден мост,ресорно окачване,спукан лист ,но в петата на моста и не се вижда,чак когато се измъкна от там ,разбрах картинката,та аз имах главоблъсканица и проверки,всичко здраво ,а при 90 сее и като пияна Гана!Пиши след решаване на проблема.Успех!
                        Има проблем само при счупен основен лист, ама при спукан! Сходимост на предница няма общо със задницата.
                        8)

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                          Здравейте, всичко по джипа е стегнато. Проверявал съм го преди всяка от безмислените смени на нови части, на подемник за реглаж стъпил на гуми и на подемник на който гумите увисват. Като тръгна и се държи все едно гумите се усукват. Не го прави винаги.!! Когато е в нормалното си положение е много стабилен. Също така се променя и возията. Докато си карам в един и същи ден вози приятно, не друса, загасям го, примерно на бензиностанция да заредя, паля и все едно е друг джип, започва да друса, гумите изпадат в резонанс като мина и през най- малката неравност по пътя.От София съм, ако някой може да каже при кой да отида за преглед, ще съм благодарен.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                            Закарай го да го подрусат на машина за проверка на амортисьорите. Много странно е това има-няма.
                            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с поведението на пътя. Паджеро 2

                              Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
                              Има проблем само при счупен основен лист, ама при спукан! Сходимост на предница няма общо със задницата.
                              Ходи го кажи в някой реномиран център за реглаж ХОДОВА част!Аз с това хляба съм си вадил и се оправям без стенд на каквато и кола да имам.На всички японци ,особено на леките МПС има накрайници и ексцентрици на носачите за реглаж на задния мост и на много други.Там ако нещата не са в ред ,нямаш и точна предница и въобще сходимост и стабилност.На ресьорен заден мост ,основни тампони ,тампони на обиците,пети на ресорните скоби.Централния болт дето събира ресора си има место точно в петата ,при охлабена скоба или разбита дупка на петата ,задния мост отива извън параметри ,па ти си прави предница ,всеки ден ако искаш.Ако задния мост ти е на верев,ква прединца ще регулираш и как ще върви колата или джипа!Някои имат толкова много тампони по задните мостове ,особено Мерцовете ,при омекнали възлови тампони ,най напред бяга страничния наклон,после идва нестабилноста при скорости над 90.Ама това е наука и добър занаят и си требва практика и знание.Не ми се спори за неща ,дето са ми минали през ръцете.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,660 в 19:02 на 07-04-20.

                              Зареждам...
                              X