Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какво си закупих-grand cherokee 2.7 crd

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Здравейте, смятам проблема с паленето след дълъг престой за решен. Колата си пали и всичко е ок. Оказва се че фактора е комплексен, освен драмата с дюзите смених всички о-пръстени по горивопроводите и клапанчето което се монтира на филтъра за обратното гориво. Поздрави!

    Коментар


    • #17
      Уплътнението на дюзите към главата не е причина за не палене. Духането от там предизвиква един друг ефект, наречен "черната смърт". Има много писано по въпроса.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1965.JPG
Прегледи:1116
Размер:690.9 КБ
ID:6725920Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_1966.JPG
Прегледи:1031
Размер:703.4 КБ
ID:6725921 Този двигател палеше и вървеше безгрижно. Даже, вече го нямаше и характерното съскане.
      Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
      SSang Yong Kyron 2.0xdi
      Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

      Коментар


      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        УжаСТ!!! Чистил съм такъв, само че 2.2CDI. 4 дни, 12 литра концентрирана химия и една щайга хирургически инструменти ми трябваха на мен и на колегата. 1 от инжекторите се скъса при ваденето, последва разпробиване и още с@кс, но в крайна сметка бусчето се кара и до днес

    • #18
      Здравейте, доста попрочетох и се чудя ако не сложим мопарско масло или валволин от вестауто, Castrol Syntrax Limited Slip 75w140 и добавка за LSD върши или не върши работа за диференциалите?
      Последно редактирано от mita4eto1977; 26-04-21, 10:10.

      Коментар


      • Bogoljub Gagic
        Bogoljub Gagic коментира
        Редактиране на коментар
        Върши. 75W140. Някои даже не слагат добавка за LSD, щото на тубите пишело, че има такава фабрично. Перфекционистите слагат и добавка

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Аз карам с 75w140 и LSD работи

      • brum
        brum коментира
        Редактиране на коментар
        Добавката уж е против разпенване на маслото. Мен ми седят май две неотворени туби добавка, щото карах близо 45 000км (със смени през 20 000км) с Motul Gear Competition 300 - 75W140. Не е да не съм ги сложил, щото съм пестил, а защото не бяха нужни.

        Та диференциалите работеха перфектно с това масло.

    • #19
      Здравейте, изпаднах в трудност с намирането на спирачна помпа. Ще съм благодарен ако някой е сменял и даде насоки от какво ,как и къде да търся. По оригинален номер нищо не ми излиза пък не ми си слага втора употреба. Благодаря!

      Коментар


      • #20
        Amazon.de, помпа от Crown (може и да не се пише точно така марката). Преди 3-4 години го играх този филм. Колата беше почти две седмици на трупчета...

        В България нямаше помпи тогава. Предполагам и сега е такъв филма.

        Коментар


        • #21
          Колега, отиди в секцията с файловете и си свали всичко за ДЖИЙП + намери някой сайтове за авто части за американски автомобили, има и на руски и на немски и на английски.

          След като намериш в каталозите номер на частта, пускаш в интернет търсачка и виждаш как се казва на английски, търсиш с английските имена и парт номер и намираш доставчици, цени, снимки и т.н.

          Ще намериш алтернативи на повече от една фирма, Краун за китайски и са най-ниско в ранглистата от към качество но пък ги има почти навсякъде доставката е сравнително бърза.

          Ако обмислиш и се решиш на оригинални части или части от Америка, след 1-2 поръчки ще видиш колко е лесно и сравнително бързо, има и фирми, които помагат в тия начинания.

          Ако не ти се занимава или ти трябва спешно, звънни на Еди Рангелов в София, има писано за него много в ДЖИЙП раздела, супер печен и отзивчив и праща по куриер с наложен платеж.

          Успех и много радостни хиляди КМ
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #22
            Здравейте! И продължаваме . Слизам паля от P на R и рита на D също, гледам индикация за позиция на лоста няма. Сервизна лампа не свети! Въртя диагностика с ключа P0702. Как се справихте с този проблем, четох за платката четох за бушон F12 който така и не открих. Та въпросът ми е да отивам на естонската платка или да поправям тази? Гледам има фирми в България, които ги поправят. Може би някой ще даде съвет как да стане и по по различен начин от тези които намерих аз.Идеята ми е да се сподалят впечатления от хора, които са справили с този проблем и как са се справили. Поздрави!

            Коментар


            • #23
              Естонската платка е най- сигурния избор, но ти решаваш. Казвам го от опит с няколко монтирани и никакъв проблем след това. Пробвал съм и с възстановени, но не винаги се получава желания дълготраен ефект. Има и трети вариант- читава патка от автоморга, но там е малко тото.
              Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
              SSang Yong Kyron 2.0xdi
              Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

              Коментар


              • #24
                Ами видях че работят с DHL трябва да позагледам как да я поръчам и така. Благодаря!

                Коментар


                • #25
                  Купувай платка, както те е посъветвал Наско.
                  Grand Cherokee WJ
                  Dodge Caliber
                  E 430 4-matic-T(S210)
                  GLK

                  Коментар


                  • #26
                    Поръчах я ! Чакам.
                    ​​​​​​

                    Коментар


                    • #27
                      Готово! Работи. Всичко е ок! Благодаря за помощта! Поздрави!

                      Коментар


                      • BatGeorgeone
                        BatGeorgeone коментира
                        Редактиране на коментар
                        Браво колега, честито, важното е историята да има щастлив завършек

                    • #28
                      Здравейте, след смяната на платката на избирача никакви проблеми. Проверявах периодично с ключа нямаше грешки. Днес без да свети чека завъртях три пъти ключа и хоп изненада p0702 и p0403 нищо не е светвало и всичко си работи.

                      Коментар


                      • #29
                        Някой да я снима тая велика платка?

                        И един съвет - ако не свети чека и колата се държи и харчи нормално, не се втелявай. Случват се случайни моментни грешки, при някои автомобили почти никога, при други са си нещо нормално.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • brum
                          brum коментира
                          Редактиране на коментар
                          Младежа дето ги продава ги е създал. Заводската остава без писти заради кофти материали и не подлежи на качествен ремонт. По моргите също са полу умрели.

                          Пича кара(ше) WJ и малко се беше вманиачил. До там, че клонира заводската диагностика за този мотор и я продава като приложение за Android. Работи си съвсем прилично .

                      • #30
                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Някой да я снима тая велика платка?

                        И един съвет - ако не свети чека и колата се държи и харчи нормално, не се втелявай. Случват се случайни моментни грешки, при някои автомобили почти никога, при други са си нещо нормално.
                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Jeep-shifter-board-ic.jpg Прегледи:0 Размер:42.1 КБ ID:6759102

                        https://jeepswj.com
                        WG 2.7 CRD

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X