Климатроника уж работи. Духа топло, духа студено, чува се как клапите мърдат, поддържа зададената температура без проблеми първите 30тина минути. Проблемите са след тези 30 минути. За да държи приятно топло се налага постепенно да му увеличавам градусите. И така докато стигна 4 часа по-късно за където съм тръгнал вече е на зададени 27-28 градуса. Като често (през 5-10 минути) се налага да корегирам градусите с 1-2 нагоре/надолу за да духа приятно топло. Иначе почва да духа или хладно, или горещо.
Първата ми хипотеза беше, че съм влезнал в критическата и ме обливат топли и студени вълни. Ама пък само в WJ-я ми се случва. На предишната кола (Passat B5 комби) като му задам 21-22 градуса и ми е еднакво комфортно през целият път. А и на съседната седалка гледам как по едно време градусите постепенно се повдигат до 25-26-27 градуса и си остават там.
Втората хипотеза беше, че нещо го бъркат подгряващите седалки - нали уж има инфрачервен сензор дето мери температурата в двете зони и преценя колко топло/студено да духа за да поддържа зададените градуси. Е да, ама последният път не пусках седалката и пак беше така.
Третата хипотеза беше, че награвянето на панела на климатроника от крушките зад него го бърка. Когато се кара на фарове през деня светлината в купето е на максимална сила за да се вижда радиото. С нея светват и на максимална сила всички крушки в купето, включително и тези зад контролният панел на климатроника. Колкото повече работи толкова по-топъл става контролният панел на климатроника. Обаче сложих DRL реле и си пуснах DRL-а с което спрях всички нощни светлини в купето. Сега има съвсем леко затопляне в на панела и не се усеща никакво затопляне около прозореца на инфрачервеният сензор. Уви - проблема все още е на лице.
Та някой има ли подобно поведение на климатроника? И по-скоро има ли някой който си наглася климатроника на 21-22-23 градуса и няколко часа по-късно все още му е комфортно топло?
Първата ми хипотеза беше, че съм влезнал в критическата и ме обливат топли и студени вълни. Ама пък само в WJ-я ми се случва. На предишната кола (Passat B5 комби) като му задам 21-22 градуса и ми е еднакво комфортно през целият път. А и на съседната седалка гледам как по едно време градусите постепенно се повдигат до 25-26-27 градуса и си остават там.
Втората хипотеза беше, че нещо го бъркат подгряващите седалки - нали уж има инфрачервен сензор дето мери температурата в двете зони и преценя колко топло/студено да духа за да поддържа зададените градуси. Е да, ама последният път не пусках седалката и пак беше така.
Третата хипотеза беше, че награвянето на панела на климатроника от крушките зад него го бърка. Когато се кара на фарове през деня светлината в купето е на максимална сила за да се вижда радиото. С нея светват и на максимална сила всички крушки в купето, включително и тези зад контролният панел на климатроника. Колкото повече работи толкова по-топъл става контролният панел на климатроника. Обаче сложих DRL реле и си пуснах DRL-а с което спрях всички нощни светлини в купето. Сега има съвсем леко затопляне в на панела и не се усеща никакво затопляне около прозореца на инфрачервеният сензор. Уви - проблема все още е на лице.
Та някой има ли подобно поведение на климатроника? И по-скоро има ли някой който си наглася климатроника на 21-22-23 градуса и няколко часа по-късно все още му е комфортно топло?
Коментар