Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

    Дам със сигурност този път няма да купувам на сляпо.
    Ще го откарам преди покупката да го погледне пича, който ми оправя колата. Нашенец и доста печен. За разлика от тукашните гаражисти - мисли. (Благодаря Хачо, че си наоколо )
    Suzuki Grand Vitara, V6 2.5L

    Коментар


    • #17
      От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

      Е Канадата не я видях 3,7 бензинка беше, ама страшен напудрен боклук, просто човека щеше да изгори жестоко, следващото което закара беше хубаво и го взе. Този двигател работи равномерно и мазно, оня тресеше и нямаше никъв ряз. При прочитане на грешките дет се вика всичко не беше на ред. Задължително го виж обстойно, няма нищо по-страшно от неподдържана кола.

      Коментар


      • #18
        От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

        Това е един страхотен шосеен джип но не очакваи извън пътя чудеса.

        Коментар


        • #19
          От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

          За съжаление тук извън пътя няма много къде да се кара. Опитах като взех Исузуто, но удрях на камък - върви черен път до разни интересни места и после огромна табела те уведомява, че собствеността е частна и нямаш ама никакво право да минаваш от там. На по-затънтени места дори имаше заплахи, че собствеността е частна и се стреля без предупреждение
          Трябва да взема да правя снимки на подобни неща.
          В общи линии 4х4 тук го ползвам основно за снега или да скочим някъде в планината, но разбирай, че почти до навсякъде има път и евентуално ще се наложи някой заснежен баир да изкачи... Офроуда дето се учих с Нивата в КалоферЪт го няма тук...както казах за съжаление, а може би и за щастие, че не ни пускат да газим с колите природата... Знам ли и аз. Та това са целите на джипката.
          Четох четох, но не вързах един основен детайл, прощавайте ме за невежеството, но...каква е разликата между фул тайм и парт тайм. Изразите са ясни, но в техническо отношение кое какво е? И разбира се кое е по-добро за моите цели?
          Пак благодаря на всички включили се!
          Suzuki Grand Vitara, V6 2.5L

          Коментар


          • #20
            От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

            Map4 търсачка нъл знайш ко й. Без нея ..е кат бобат да кавърдиса сам на...или пък да чакаш някой друг бук да ти носи.. един вид става..ама не си е кат да си бил и ти на Бяла река, нали така?

            Коментар


            • #21
              От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

              Най-общо, при парт тайм се блокира междуосевия диф. Намира се в раздатката. Това разпределя въртящия момент между предния и задния мост по равно. Не се ползва на твърди и сухи настилки (от там и името му). По-трудно завива заради приплъзването на колелата и е нужно да се внимава, особено на сняг с по-висока скорост (при твоето ползване). Съответно при фултайм междуосеви диф е свободен. Може да се ползва през цялото време. За сняг е чудесен режим. Ще потърся една тема на 4х2. Имаше пълно описание на раздатките при Джип. Има и няколко теми от рода на "фул тайм vs парт тайм", но сега пиша от телефона и ще ми е по-трудно.
              Тази раздатка е NV 242. Това ще ти помогне при търсенето.
              Поздрави!
              edoors.bg- Джаджи за врати и врати

              Коментар


              • #22
                От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                в твоя случай / а и по принцип/ гледай на лоста да пише и фултайм!!! през зимата ще разбереш защо
                ________________________________________________
                Subaru OUTBACK 2,5
                Hyundai TUCSON 2.0

                Коментар


                • #23
                  От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                  To 242 има режим парт тайм, та не виждам с какво партаймската раздатка е по-добра освен че е по елементарна, но зимата с парттайм само си си едно семейно комби с задно.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                    Първоначално публикуван от Map4 Преглед на мнение
                    Четох четох, но не вързах един основен детайл, прощавайте ме за невежеството, но...каква е разликата между фул тайм и парт тайм. Изразите са ясни, но в техническо отношение кое какво е? И разбира се кое е по-добро за моите цели?
                    Пак благодаря на всички включили се!
                    Досегашното ти "Исузу" как си го карал ? Като си вземеш "Libby" ще видиш практически разликата в режимите - караш си в снега на full-time и се кефиш, обаче тръгваш да минаваш преспа и почва да ти боксува напр. предният мост, задният спира и колата спира - ръчваш на part-time и минаваш, забиваш се в дълбока преспа - почват да въртят на място и двата моста - ръчваш на 4x4low и джипката изкача от преспата като тапа
                    "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

                    Коментар


                    • #25
                      От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                      забиваш се в дълбока преспа - почват да въртят на място и двата моста - ръчваш на 4x4low и джипката изкача от преспата като тапа
                      Е това малко не мога да си го обясня, ама за другото съм съгласен...
                      edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                      Коментар


                      • #26
                        От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                        Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                        Е това малко не мога да си го обясня, ама за другото съм съгласен...
                        И аз, и други мои познати, не можем да си обясним "физиката" на тези процеси но става. Тук във форума също има инцидентни мнения, ама ще загубя много време да ги търся - като се закопаеш в дълбок сняг, на бавни излиза, а на бързи си върти всички гуми и евентуално се закопава още повече. Може би автоматът, дори ограничен на първа, при "бързи" вдига твърде високи обороти на колелата и те боксуват, а при бавни успява да ги зацепи в хлъзгавото. Аз до бавни съм прибягвал само в такива случаи и веднъж така + "клатене" успях да се измъкна от окопаване в люлинска кал. Все едно някой със шут изхвърля колата.
                        Те всъщност за какво са им на коли с такива двигатели бавни ? Дядо Владо твърди, че не им трябвали изобщо
                        "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

                        Коментар


                        • #27
                          От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          И аз, и други мои познати, не можем да си обясним "физиката" на тези процеси но става. Тук във форума също има инцидентни мнения, ама ще загубя много време да ги търся - като се закопаеш в дълбок сняг, на бавни излиза, а на бързи си върти всички гуми и евентуално се закопава още повече. Може би автоматът, дори ограничен на първа, при "бързи" вдига твърде високи обороти на колелата и те боксуват, а при бавни успява да ги зацепи в хлъзгавото. Аз до бавни съм прибягвал само в такива случаи и веднъж така + "клатене" успях да се измъкна от окопаване в люлинска кал. Все едно някой със шут изхвърля колата.
                          Те всъщност за какво са им на коли с такива двигатели бавни ? Дядо Владо твърди, че не им трябвали изобщо
                          Aз ползвах бавни само при спускане и при теглене.... Не че от началото много знаех какво къде да ползвам, ама нали ми беше първи, с малко четене, Дядо Владо и Алекс Маринов, та почнах да ги налучквам... Ма то си беше шосейно де...
                          edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                          Коментар


                          • #28
                            От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                            Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
                            Aз ползвах бавни само при спускане и при теглене.... Не че от началото много знаех какво къде да ползвам, ама нали ми беше първи, с малко четене, Дядо Владо и Алекс Маринов, та почнах да ги налучквам... Ма то си беше шосейно де...
                            Аз като съвестен потребител, четох където четох и навсякъде се твърди, че се включвало при необходимост от "допълнителна traction"
                            4LO - Part Time 4–Wheel Drive Low Range - Low speed
                            4–wheel drive. Locks the transfer case inter-axle differential.
                            Forces the front and rear wheels to rotate at the
                            same speed. Additional traction and maximum pulling
                            power for loose, slippery road surfaces only. Do not
                            exceed 25 mph (40 km/h).
                            Ся туй "traction" по принцип е "тяга", ама другарите хамериканци са писали и pulling power, а и в разните TCS (traction control system), ASR (Antriebsschlupfregelung) думата се използва като "сцепление".
                            Та, като стана за първи път "ни напред - ни назад" а само "надолу" , бай Боголюб, подготвен единствено теоретически , почна да пробва секви пинизи и, естествено, в някакъв момент включи бавните и - "Шут !" - някой с ритник изхвърли колата от гадното място
                            "Искате да сте руснаци и да тропате турска чалга - ще ви се получи" ©️

                            Коментар


                            • #29
                              От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                              Всички теми фул тайм вс парт тайм ги намерих и разчоплих ... Ама на пуста техчническа неграмотност... Затова питах пак с идея някой по-просто като на прост човек да ми го обясни. Тъй като съм честен пак ще споделя, че не ми стана особено ясно ама това, което отново разбрах е, че на мен ми трябва да има и фул тайм на лоста (интилигент и часовника си познавам ).
                              Suzuki Grand Vitara, V6 2.5L

                              Коментар


                              • #30
                                От: Jeep Liberty V6 3.7 - Мнения, обстоен преглед и ревю, разход

                                Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                                ... ръчваш на 4x4low и джипката изкача от преспата като тапа
                                Това е абсолютно вярно за зимни гуми, при калните гуми е обратното, трябват си обороти.
                                Каквато и машина да използвам за движение сред природата, най-приятно си остава ходенето пеш...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X