Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Какво значи 1001, 1002?
    На комън рейл подгряване му трябва рядко. При много ниски температури. При температури като сегашните трябва да пали даже и без подгряване.
    Така ме посъветва да броя колегата Веселин.Утре ще опитам без подгряване.
    Grand Cherokee 2.7crd Limited

    Коментар


    • #17
      От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

      Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
      Така ме посъветва да броя колегата Веселин.Утре ще опитам без подгряване.
      Няма смисъл да мъчиш машината.
      Като въртиш маса време и не пали излиза ли нещо от аспуха?

      Коментар


      • #18
        От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Няма смисъл да мъчиш машината.
        Като въртиш маса време и не пали излиза ли нещо от аспуха?
        Не,пушек не съм забелязал.Но всъщност и времето за въртене не е чак толкова много-2 сек.по скалата на Веселин.
        Grand Cherokee 2.7crd Limited

        Коментар


        • #19
          От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

          Първоначално публикуван от Toni Gr Преглед на мнение
          ...Но всъщност и времето за въртене не е чак толкова много-2 сек.по скалата на Веселин.
          Мисля че няма място за безпокойство.

          Коментар


          • #20
            От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

            Дано да си прав,Андро!То с тази возилка имаме закачка от първия ден ,в който я купих-догоре с бензин по инерция, и тогава стана весело-репатрак,фирмен сервиз във Вюрцбург,изобщо суперпродукция!Оттогава нещо си нямаме доверие но да е живот и здраве!!!
            Grand Cherokee 2.7crd Limited

            Коментар


            • #21
              От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

              Че как влезе пистолета на бензина, нали са с различен диаметър за да се избегнат точо тези "грешки"?
              Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
              Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

              LZ1FLY

              Коментар


              • #22
                От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
                Че как влезе пистолета на бензина, нали са с различен диаметър за да се избегнат точо тези "грешки"?
                Влезе и даже място му остана!На бензина пистолета е с по-тесен чучур.
                Grand Cherokee 2.7crd Limited

                Коментар


                • #23
                  От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                  Ясно, значи беше обратното... не можеш да вкараш дизел на бензин...
                  Audi A6 Avant - 2.7TDI (4F)
                  Kawasaki Vulcan S ABS SE '17

                  LZ1FLY

                  Коментар


                  • #24
                    От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                    Първоначално публикуван от peerless Преглед на мнение
                    Ясно, значи беше обратното... не можеш да вкараш дизел на бензин...
                    Зависи от конкретната кочина. По-старичките са Ф50.

                    Коментар


                    • #25
                      От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                      Миналата нощ моята Жипка нощува на пътя в Пловдив, под терасата на брат ми, че му бях на гости. Запалих я чак на другия ден към 15:00. Подгрях до изгасване на лампата (не съм чакал релето) и по инерция си "броих" секунди на ум, докато въртях стартера. Запали за повече от секунда, но със сигурност - по-малко от 2. Температурата навън по бордовия термометър беше -2 градуса. Опитах се да преброя "виуканията" на двигателя (които не знам какво означават - оборот на коляновия вал, нагнетяване на цилиндър или...) - бяха около 3-4-5. Искам да отбележа, че по принцип даже и стартера ми въртя малко по-бавно от нормалното, защото от 3 седмици паля и карам само от вкъщи до работа (през детската градина на малкия) и обратно. Това са 4-5 паления на ден и около 15-20 минути каране, което се отразява зле на акумулатора.
                      Това палене ми се видя малко "рисково". Просто усещането беше такова. Като се замисля трезво, обаче все ми се струва, че няма нищо ненормално. Така пали и на -15. Дали все пак на тоя двигател, при условие, че не е пален около 24 часа не му трябва малко, ча да качи налягането към дюзите? Някой няма ли инфо - колко е наистина нормално време или оботори за палене? Аз никъде не съм виждал такава "статистика".
                      Ама имам предвид наистина достоверно инфо.
                      Знанията ми се базират единствено на изказвания на колеги - монтьори, за които знам, че освен "Макс и Мориц" (прочит от бабата преди заспиване в края на миналия век) не са чели нищо друго през живота си, камо ли тясно специализирана литература, издадена след 2005-та година.
                      Наистина ще ми е много интересно да рзбера какъв е стандарта на производителя за "нормално палене на двигателя"
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • #26
                        От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                        При мен когато стои джипката повече от 24 часа вртим до 1010 (5-10 секунди). След првото палене на половин секунда. А по принцип CRD моторите не могат да палат като обикновените дизели. Ас карам само дизели и осетил сам какво е четврт оборот. ГЧ 2.7 2003 и мен ме притеснаваше от началото но просто така си е. На студеното и при мен вртеше повече. А след 12-24 часа пали за околу 3сек. Така е поне при мен. Нешто не е на ред ама???.... Докато пали не пипам!

                        Коментар


                        • #27
                          От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                          Първоначално публикуван от ljupco Преглед на мнение
                          При мен когато стои джипката повече от 24 часа вртим до 1010 (5-10 секунди). След првото палене на половин секунда. А по принцип CRD моторите не могат да палат като обикновените дизели. Ас карам само дизели и осетил сам какво е четврт оборот. ГЧ 2.7 2003 и мен ме притеснаваше от началото но просто така си е. На студеното и при мен вртеше повече. А след 12-24 часа пали за околу 3сек. Така е поне при мен. Нешто не е на ред ама???.... Докато пали не пипам!
                          Люпко,така бе при мен преди да рециклирам дюза,да сменя подгр.-2 ,гор. филтър,няколко о пръстени!
                          Grand Cherokee 2.7crd Limited

                          Коментар


                          • #28
                            От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                            От повече от 12 год. карам само дизели и имам свои наблюдения и върху обикновен предкамерен атмосферен дизел, и от такъв с директно впръскване и турбо, както и и от втори по ред commonrail дизел. Наистина има разлика в начинът, по който палят старите атмосферни и такива с директно впръскване дизели, в сравнение с commonrail-а. На стария, след подгряването му трябва само ГНПомпа да нагнети и впръска гориво в първия поред цилиндър, за да запали. При commonrail-а има доста датчици /за температура на въздуха и на антифриза, за налягане в рейла, за позиция на колянов и разпределителен вал, MAF сензор и т.н./, от които ECU-то трябва да получи съответния сигнал, преди да даде управляващ сигнал за впръскване в съответния цилиндър. След това моторът пали и вече работи нормално, но са му трябвали поне два, три оборота за да може ECU-то да си "огледа" периферията. Затова имаме усещането, че стар изправен дизел пали "от четвърт" т.е. на първия цилиндър, в който е впръскано гориво, а commonrail-а пали след няколко оборота. В това няма нищо ненормално и начинът, по който Veselinv описва паленето на неговия 2.7 CRD си е съвсем в реда на нещата. Но, ако за да запали на 2.7 CRD са му необходими доста повече обороти на стартер и примерно 15, 20 сек. време, както май е при ljupco, то тогава вече може да се мисли за специфичния за този мотор проблем с изпускане на горивото от горивопроводите, филтъра за гориво и т.н. За това има вече доста теми, в които е изписано какви са били проблемите и кой как ги е решил.
                            Поздрави!
                            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                            First impression is not always true. Get inspired.
                            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                            Reading is sooo boring, unlike writing!

                            Коментар


                            • #29
                              От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                              Днес,без подгряване-същия резултат-1-2сек.
                              Grand Cherokee 2.7crd Limited

                              Коментар


                              • #30
                                От: ПАЛЕНЕ 2.7 ГРАНД ЧЕРОКИ

                                Абе карайте си колите и си свиркайте,що ровите за проблеми.Ще вземе да ви чуе Лукавия

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X