Обява

Свий
Няма добавени обяви.

за хонда сивик -98г струва ли си ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • за хонда сивик -98г струва ли си ?

    от алфата се отказвам тогава .......а за сивик какво ще кажете ?
    все пак за 5000 лв. кола, не е нова !

  • #2
    До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

    Мога да се кълна в старата генерация (92-97 година),много здрава,доста пъргава и по икономичност има малко конкуренти (моята е карбуратор и гори градско газ максимум 8-8.5 литра).Частите за поддръжка не са скъпи особено като се има предвид качеството и срока на експлоатация.От по типичните неизправности май е тази,че ако гори масло най-често проблема е в сегментите,за друго не се сещам.На новата генерация моторите са идентични и между другото май по не се оплакват от износени сегменти.Дано да съм ти бил полезен,аз лично вече надали ще се доверя за всекидневна кола освен на Хонда,успех с покупката!

    Коментар


    • #3
      До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

      ЗА с двете ръце...Много здрави двигатели, нисък разход...

      Коментар


      • #4
        До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

        Ако е "тунингована" бягай! Има ли разни газарски волани, ауспуси, ниски гуми, спортни седалки... вероятността да я е карал някои келеш е огромна. За кубатурата си вървят много и за това само резачки с газета зад волана. Имам една, взех я нова 2001 1.7 моторче. 160 000 километра диотче в алтернатора и една крушка изгоряла. Това е. Колкото масло и сипя, толкова вадя. Много здрав мотор, супер жилава колица. За гниене не знам / тука не вали /. Ако по нея не е пипано си я отнасяй, няма да съжаляваш.
        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

        Коментар


        • #5
          До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
          Ако е "тунингована" бягай! Има ли разни газарски волани, ауспуси, ниски гуми, спортни седалки... вероятността да я е карал някои келеш е огромна. За кубатурата си вървят много и за това само резачки с газета зад волана. Имам една, взех я нова 2001 1.7 моторче. 160 000 километра диотче в алтернатора и една крушка изгоряла. Това е. Колкото масло и сипя, толкова вадя. Много здрав мотор, супер жилава колица. За гниене не знам / тука не вали /. Ако по нея не е пипано си я отнасяй, няма да съжаляваш.
          Да, прав си, трябва да се внимава с "тунингованите" коли.

          Коментар


          • #6
            До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

            А като казахте за гниене.Гният само веждите на задните калници.Виждал съм ръжда само по удряни детайли,но интересното е че не гние а само сякаш се патинира.За експеримент съм хвърлил един калник с оголена ламарина в двора и вече втора година не ще и да почне да гние.Честно казано аз съм пристрастен към японците,но от тях на първо място слагам Хонда.

            Коментар


            • #7
              До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

              За гниене - на одрано и ударено си гние. Зависи от къде е докарана. Ако е взета някъде от френския атлантически бряг, или ако е щатски внос от Ню Йорк - ела да видиш какво значи ръжда. За щастие повечето си идват от по-централната част на Европа, и няма проблем.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                Не са лоши коли. Проблема със износените сегменти според мен се крие в това, че тези двигатели развиват спокойно 6-7000 оборота, без да им се троши нищо. Често се карат във високи обороти и за това сегментите заминават по-бързо.

                Ако колата е карана по-нормално няма да имаш проблеми със сегментите.

                Само се качи в колата и виж дали ти е достатъчно удобна и комфортна. Не че е лоша, просто Алфата за която питаше преди е по-добре в това отношение, ама тя си е и друг клас автомобил
                Nissan Terrano 2,7 TDI

                Коментар


                • #9
                  До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                  А вярно ли е твърдението, че дбрият въртящ момент при хонда се появява само след 4 500 об/мин, и за да се добре нормално трябва да се кара "на ръчка" т.е. само на високи обороти?
                  Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                  "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                  Коментар


                  • #10
                    До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    А вярно ли е твърдението, че дбрият въртящ момент при хонда се появява само след 4 500 об/мин, и за да се добре нормално трябва да се кара "на ръчка" т.е. само на високи обороти?
                    Това е характерно за новите v-tec мотори. На ниски обороти я няма никаква, но подмине ли 3 500 "хуква" като бесна...

                    Коментар


                    • #11
                      До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                      здравеи, колега не знам със какъв двг е хондата аз имам 1.4 96г.Вече 2г я карам имах проблем със неоргинални части, но колата като цяло е перфектна на разход ускорение и здравина. поздрави.
                      виш к'фо нешто е.......

                      Коментар


                      • #12
                        До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                        Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                        А вярно ли е твърдението, че дбрият въртящ момент при хонда се появява само след 4 500 об/мин, и за да се добре нормално трябва да се кара "на ръчка" т.е. само на високи обороти?
                        Не, само при СПОРТНИТЕ vtec-ци (не при новите).
                        VTEC системата има сума ти разновидности - за мощност, за икономичност, за двете, и т.н. При най-спортните двигателите редовно дават мощност от 100 коня на литър работен обем без турбо, че и повече - там наистина въртящият момент в ниските обороти не е впечатляващ.

                        При всички положения - от 1000 до 3000 оборота достолепният ми сивик CRX, модел 1990, 1.6 двигател, прави смешен субаруто ми Impreza WRX, което е 227 коня ли беше колко беше.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                          Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                          Не, само при СПОРТНИТЕ vtec-ци (не при новите).
                          VTEC системата има сума ти разновидности - за мощност, за икономичност, за двете, и т.н. При най-спортните двигателите редовно дават мощност от 100 коня на литър работен обем без турбо, че и повече - там наистина въртящият момент в ниските обороти не е впечатляващ.

                          При всички положения - от 1000 до 3000 оборота достолепният ми сивик CRX, модел 1990, 1.6 двигател, прави смешен субаруто ми Impreza WRX, което е 227 коня ли беше колко беше.
                          Аз имах един Акорд от тези последните модификации 2002 - 2003 г. 2.0 155 кс, паралелно с това карах и едно Си Ар Ви. На Акорда, който беше от първите и с 5 скоростти се усещаше доста зле тази система. Трябваше си време за да свикнеш. Хубавото беше, че можеш да вкараш 1-ва скорост, без проблеми дори и при по-висока скорост (40мк/ч например) защото иначе като настингеш някой камион движещ се е 30 по сериозен налкон, нямаш абсолютно никакъв шанс да го изпревариш...

                          После подочух, че на същия този акорд му слагали 6 степенна ск. кутия серийно. може би поради този проблем...

                          Коментар


                          • #14
                            До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                            Щом е бил 155к.с е бил от икономичните ветеци. Не знам как набират, но по принцип много често идваха с много дълги предавки. Особено ако е бил внасян от Франция. Там с предавките е цяла история.

                            6 скоростни кутии на бензинови двигатели ако не се лъжа Хонда почнаха да слагат само от К серията нататък, и то само на R Type моделите. Новото поколение двигатели с новото предно окачване (по-примитивно от предишното, уви). Двигателите могат да се познаят по това че инжекционът е отпред а изпускателният колектор е назад към купето. Обърнат спрямо B серията.

                            За CRV-то - първите са без ветек, мисля че идваха с обикновен В20 двигател. В Щатите този двигател се ползваше от манияците като най-добрата база на която да се сложи спортна vtec глава от В16.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              До: за хонда сивик -98г струва ли си ?

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Щом е бил 155к.с е бил от икономичните ветеци. Не знам как набират, но по принцип много често идваха с много дълги предавки. Особено ако е бил внасян от Франция. Там с предавките е цяла история.

                              6 скоростни кутии на бензинови двигатели ако не се лъжа Хонда почнаха да слагат само от К серията нататък, и то само на R Type моделите. Новото поколение двигатели с новото предно окачване (по-примитивно от предишното, уви). Двигателите могат да се познаят по това че инжекционът е отпред а изпускателният колектор е назад към купето. Обърнат спрямо B серията.

                              За CRV-то - първите са без ветек, мисля че идваха с обикновен В20 двигател. В Щатите този двигател се ползваше от манияците като най-добрата база на която да се сложи спортна vtec глава от В16.
                              Заформихме си с тебе една темичка "Хонда впечатления и размисли" ама айде дано поне колегата чете...

                              Това с дългите скоростти е вярно... такава беше... 60 на първа 120 на втора 160 трета 190 четвърта и от там на горе в зависимост от вятъра и посоката му

                              А за първото Си-Ар-Ви, мога само 2 лоши неща да кажа... Първото - много нестабилна в завой, едно накланяне, едно държане за волана... мани... и второто... зимата да направя място на един камион, цопнах в една малка дупчица покрай пътя... (човека си беше изкопал, да му се изтича водата от къщичката) и ... до там !!! въртях, суках, напред, пълен ляв, нема братче... не мърда... та добре че мина един колега с една "скромна" Г-класичка.... спря ухили се и вика - въже имаш ли или си с джипа и нема нужда... аз разбира се немах, та извадихме неговото и хоп - чудо....

                              Обаче, като махнеме тези подробностти беше уникална кола... вървеше страшно много... звука и беше уникален... направихме и 260 х.км каране на принципа кой, колкото може.. през това време имаше срещи от тип "трамвай", "стълба пресече неправилно" и "добре че имаше път, напряко на завоя" и въпреки това, никога не ни е оставяла насред пътя, или нещо лампи да светнат.... абе не кола а желязо....

                              След това я подарихме на едни "наши хора" и все още я срещам по пътищата... А беше една от първите продадени в България... от някакъв панаир я бяхме отнесли, на премиерата и ... сега сигурно вече е на 600 х км...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X