Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

    Здравейте Колеги,

    Много скоро ще ползваме в семейството като служебна кола Хонда Акорд комби последна генерация с двигател 2.0 бензин 156 кс.

    Моля дайте мнение как е двигателя като ускорение и най-вече с каква скоростна кутия да го взема - Ръчна 6 степенна или Автоматична 5 степени.

    Разход на гориво, ускорение, съвети ... всичко ще ми е от полза. Колата ще е лично служебна и ще се кара в града и по европата. Не ползвам самолети по ред причини, колата ще прави турове от по 800 - 1200 км.

    Чета в спецификациите, че автомата харчи 1.5 литър повече в града, дали е така в действителност?
    Ръчната скоростна ускорява за около сек и половина по бързо, дали ще се усеща обективно в практиката?

    За дизель няма бюджет, и не искам. Предишната кола беше Авенсис 2.2 дизел 150 кс, но ми писна с дизеловите проблеми и стрес за дюзи и там подобни.

    Предварително благодаря!
    Т5
    Crossrunner

  • #2
    От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

    Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
    Здравейте Колеги,

    Много скоро ще ползваме в семейството като служебна кола Хонда Акорд комби последна генерация с двигател 2.0 бензин 156 кс.

    Моля дайте мнение как е двигателя като ускорение и най-вече с каква скоростна кутия да го взема - Ръчна 6 степенна или Автоматична 5 степени.

    Разход на гориво, ускорение, съвети ... всичко ще ми е от полза. Колата ще е лично служебна и ще се кара в града и по европата. Не ползвам самолети по ред причини, колата ще прави турове от по 800 - 1200 км.

    Чета в спецификациите, че автомата харчи 1.5 литър повече в града, дали е така в действителност?
    Ръчната скоростна ускорява за около сек и половина по бързо, дали ще се усеща обективно в практиката?

    За дизель няма бюджет, и не искам. Предишната кола беше Авенсис 2.2 дизел 150 кс, но ми писна с дизеловите проблеми и стрес за дюзи и там подобни.

    Предварително благодаря!
    На Акорда дизела е същия като на CR-V (2.2-CDTi), а той от своя страна няма проблеми с дюзите или поне аз още не съм чул или поне не и както загатваш като ТЛК-120. Моята поне няма.
    Иначе успех с Акорда, лично бих избрал ръчката.
    Кой'т не скача е червен, кой'т не скача е червен!

    Коментар


    • #3
      От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

      щом ще е дълги турове дизел ръчка, двигателя няма дертове.Бензина ще гори малко повече, като вървеж и малко предимство за дизела. Проблеми с тази кола няма
      консумативите са на смешна цена сравними с конкурентите.
      Grand Vitara 2005g- за работа
      Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
      Lexus RX200t -2016г.-евридейката

      Коментар


      • #4
        От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

        Човека ви каза, дизел не ще. Разликата между ръчна и автомат е както пише в книгата, по голям градски разход и по бавно ускорение до 100. Ако ще правиш гонки на 400 метра ще трябва ръчка, ако ще те съборят 1-2 литра повече бензин, то едва ли става дума за човек които си купува чистак нов Акорд Противно на всеприетото мнение че за извън града е по добре ръчка аз ще дам глас за автомата Ще ти кажа защо, автомата при включен локъп постига по ниски обороти с по висока скорост което е важно и за икономията на гориво и за по комфортното и безшумно пътуване. Автоматика на този акорд сигурно си е стандартен хидротраснформатор, в града ще я усещаш мудна, но зависи какъв тип шофьор си, и от нервните да си много бързо ще замениш нервното и бързо превключване на предавки, рязкото отпускане на съединителя и изстрелване от светофарите с удоволствието да държиш волана с една ръка, да ядеш баничка, да пиеш кафе и да не пипаш нищо в колата освен газ-спирачка . Аз бях голям нервак в града с ръчни скорости, сега карам един градски автоматик и карам като средностатистически пенсионер, за никъде не бързам, стрелката на оборотомера не знае кво е тва 4000 об А за аиляка от карането на автомат в града няма нужда да отварям дума. Извън града ще трябва да свикнеш само с техниката на изпреварване че иска малко по от рано да започнеш Както са казали хората качиш ли се веднъж на автомат ще се чудиш как си би могъл да караш ръчка толкова време Аз лично се съмнявам вече да си купя ръчка, единствено бих направил компромиса ако желаната марка не разполага с добра и подходяща автоматична кутия
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
        Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

        Коментар


        • #5
          От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

          Тези 1.5 сек разлика в ускорението изобщо няма да ги забележиш.
          После, последния Акорд би трябвало да е с двг R20, за който нямам преки наблюдения, и нямам представа, дали, и колко е по-добър от К20 (каквито са i-vtec двигателите на повечето от тук пишещите). Мога да ти кажа, че динамиката на CR-V, с 4-степенния автомат с В20 и К20 двг, е повече от задоволителна, както при 0-100, така и при доускорение. Карал съм и Акорд 6, 2-литров автомат и ръчни, и там положението е същото. Нещо друго - автомата на Акорда би трябвало да има и опция ръчно превключване на предавки, така че ...

          На твое място аз бих избрал автоматик + круиз контрол. Иначе да, добрият "стар" Хондов дизел 2.2 също е вариант. Не съм чел за някакви страшни проблеми освен за известния при всички нови дизели DPF, и цената на демпферния маховик. Обаче при твоя режим на каране, и при положение, че колата ще е чисто нова, проблемът ще ти е никакъв.

          edit :
          A защо си се спрял на 2.0 двигател?! Няма ли да е по-добре за комбито да е 2.4 двигателя? Както казва Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече!".
          Последно редактирано от krasi-mir; 18-01-15, 17:53.
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
          Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
          Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

          Коментар


          • #6
            От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

            Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
            Здравейте Колеги,

            Много скоро ще ползваме в семейството като служебна кола Хонда Акорд комби последна генерация с двигател 2.0 бензин 156 кс.
            Чакай да се изцвъкам и аз!Колега,бре тука се ся напиняме,че и ние караме "жипки"с нашите CR-V,ти ся хептен ще ни асфалтираш.Шегувам се!Виж в другия форум , червения на "Онда"има много повече дискусии за леките автомобили.Не, че нашите са тежки де.Мисля,че там много по компетентни отговори ще получиш и за предавателни числа и за скоростно кутии и за разходи и проблеми и т.н. и т.н.Не вярвам,че не знаеш форума.
            п.п.От това дето съм чел за Хонда-бензинката последната мода също е доста икономична-ръчката 6 степенна скоростна кутия.Аз съм за ръчка и бензинка!Успех!
            имах и Toyota Rav 4 2006g.
            Mitsubishi Lancer 2008g.
            Honda CR-V 1998г.
            Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

            Коментар


            • #7
              От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

              Благодаря Колеги,

              Избрахме бензин, автоматик, има и круиз контрол.

              Бензин, защото дизела е много по-скъп и сме ограничени както в първоначалната вноска така и във вноските по изплащането.

              Автоматик, защото направих тест драйв и автоматика е толкова хубав, че въобще не ме интересува, че ръчката е по-динамична. При ръчната скоростна кутия реално можеш да караш до 7000 оборота но сърце не ти дава, така че динамиката остава на заден план. Разхода ивън града е еднакъв ръчка или бензин.

              Хонда, защото ни намалиха цената така, че колата е по-евтина и от Пасат и от Авенсис и от Инсигния. Става въпрос за модела на Акорд които излиза от производство и разпродават единични бройки и такива от Шоу-румите.

              2.0 двигателя е единствения който се предлага в БГ. Аз съм моторист и усещането от карането на тоя двигател много прилича на това от моя мотор Хонда, 4000, 5000, 6000 оборота и дърпа много добре и двигателя е направен за тия обороти и звука е на макс .....

              Питам тука защото и двигателите и СК са еднакви и при акорда и при СИ АР ВИ. Разбрах че СК май не е с класически хидротрансформатор а с съединители в маслена баня.
              Последно редактирано от Haji; 19-01-15, 12:36.
              Т5
              Crossrunner

              Коментар


              • #8
                От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                Автоматът е правилният избор за всеки, който може да си го позволи... Особенно за бензинова кола... Управляваш си само с десния крак, иначе пада доста ръчкане с лоста...
                Разлигата в разхода е само на градско - на дълъг път е минимална.
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • #9
                  От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                  Съжалявам че с малко закъснение, но нямах време преди това да отворя приказка с "изпитателя"

                  Коментара е от полицай (софийски), карал точно такъв Акорд (този двигател, ръчни скорости), от нов до малко над 40000км, малко над година ако не се лъжа (получили са го по някаква програма така и не разбрах каква, помощи за полицията или не знам какво си, която после е била прекратена и колата е била върната).

                  Коментара е "...Няма такава кола ! Взехме я от нова, оборотомера рядко е излизал от червеното, патрули, хайки, преследвания, някои от тях с щурмуване на трамвайни релси, никога никакво жалене освен масла - това нещо не хлопна, не тропна, не скръцна. С мъка на сърцето я върнахме, но закона се промени и нямахме право да я задържим. Това което е видяла с нас тази кола с твоя човек няма да го види за милион километра ..."

                  Колата сме я коментирали многократно, човекът сега е при нас и всеки път като види по улиците Акюра TSX (местния клонинг на европейския Акорд, понеже щатския Акорд си е съвсем друг) се отваря с носталгия приказка за "неговата".

                  Що се отнася до автомата - не знам дали пропорциите все още са същите, но за последен път при дилър съм пробвал нов европейски Акорд през 2004та когато излезе предшественика на сегашния дизайн (четирицилиндровия голям двигател, май беше 190 коня или нещо подобно) в един и същи ден един след друг пробвах автоматик и ръчка - автоматика беше под всякаква критика. Шумен и бавен, ужас и безумие. После пробвах дизела с автоматик, като излезе - бяха си създадени един за друг. Разлика във въртящия момент предполагам. Но така или иначе четирицилиндров автоматик 156 коня не бих си взел. Сонатата ми беше двеста коня четири цилиндрова, шестскоростен автоматик, и си вървеше добре но просто се усещаше че десет коня да и отнемеш - ще натежи, нежели 45 коня по-малко.

                  При мен личната ми сметка за бензинови двигатели е много проста: Автоматик - ако колата е осем кила на конска сила, или желателно надолу. Ако ми идват повече килограми на конска сила - ръчка. При дизели конете ги броя с 30% нагоре, сто коня дизел го броя да върви като 130 коня бензин. Сметката не е прецизна разбира се, нека не се почваме на тема въртящ момент и предавателни числа
                  Последно редактирано от Goblin; 19-01-15, 16:09.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                    Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение


                    Питам тука защото и двигателите и СК са еднакви и при акорда и при СИ АР ВИ. Разбрах че СК май не е с класически хидротрансформатор а с съединители в маслена баня.
                    Вие направихте разумен избор ако това е вярно : "а с съединители в маслена баня" то става дума за новата СК с два съединителя докато единия движи колата на втора примерно, другия чака готов с трета, смяната става адски бързо и почти неусетно, абе благинка Дори и да не съм карал такава кутия само това което четох за нея ме кара да си мечтая за нея Същата е като на скутеромотора Хонда интегра
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                    Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                    Коментар


                    • #11
                      От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение

                      Коментара е "...Няма такава кола ! Взехме я от нова, оборотомера рядко е излизал от червеното, патрули, хайки, преследвания, някои от тях с щурмуване на трамвайни релси, никога никакво жалене освен масла - това нещо не хлопна, не тропна, не скръцна. С мъка на сърцето я върнахме, но закона се промени и нямахме право да я задържим. Това което е видяла с нас тази кола с твоя човек няма да го види за милион километра ..."
                      Това важи за 99% от моделите на Хонда, жалко че няма как да се пробва и сивик 5та ген. от 90те в полицейския тест, но тук си има хора каращи ежедневно сивици по този начин и без да са на полицейска хайка, отделно че същите са на много над 40000км.
                      "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                      Коментар


                      • #12
                        От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                        И аз, малко късно за мнение, но пък навреме за честитки :-)

                        Мисля, че си направил перфектния избор. Автомата е несравним с ръчна скоростна кутия. Аз имам 50-на хиляди км с Акорд 2.0 155 к.с. 2004г. Имах проблем с изпреварването при ниска скорост. Моя беше ръчка. Ситуацията е следната. Карам зад камион, който се движи с 20 км в час например. Понеже е Ай-витек, няма мощност на втора или на трета, за да ускори бързо, а за първа пък е тегаво да ръчкаш в движение. И ситуацията става много дразнеща. Та мисълта ми беше, че с автомата, няма да имаш тези дразнещи моменти.

                        Коментар


                        • #13
                          От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                          Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                          И аз, малко късно за мнение, но пък навреме за честитки :-)
                          Ситуацията е следната. Карам зад камион, който се движи с 20 км в час например. Понеже е Ай-витек, няма мощност на втора или на трета, за да ускори бързо, а за първа пък е тегаво да ръчкаш в движение. И ситуацията става много дразнеща. Та мисълта ми беше, че с автомата, няма да имаш тези дразнещи моменти.
                          Чакай ся,чи ма зачопли любопитството.Не съм въобще запознат с Ай-витек,но така, както обясняваш ми се струва невъзможно.Не вярвам така да са направили автомобила японците.Ми ако ти се наложи.После си мисля... ми в такъв случай карай на 4-та зад камиона,би трябвало да може да върви с 20 и после да ускорява.Найстина ме зачопли!При тебе е имало някакъв проблем или така си работи този Ай-витек?
                          имах и Toyota Rav 4 2006g.
                          Mitsubishi Lancer 2008g.
                          Honda CR-V 1998г.
                          Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

                          Коментар


                          • #14
                            От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                            Иска да каже че двигателя е ни в клин ни в ръкав с 20 на 2 ра е с има няма 1200-1300 об, от там и никва тяга при подаване на газ докато не се развърти малко то тва за повечето бензинки важи И твоята е така, пробваи я от 20 на 2 ра колко бързо ще наеме
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!!!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
                            Honda cr-v 98 & Toyoa Yaris Verso AT

                            Коментар


                            • #15
                              От: 2.0 I-VTEC - 156 кс - на Хонда Акорд

                              Прав е човека Павка, при него с около 20км/ч си на 1100-1200 оборота на втора. I-vteca най-просто казано има две съставки- едната действа чрез постоянно според нуждите дефазиране на вала действащ върху всмукателните клапани а другата съставка отново на същия вал управлява колко да се отварят самите клапани чрез познатата VTEC идея. И при ниски обороти до към 2200 единия от двата всмукателни клапана на цилиндъра е съвсем леко отворен с цел икономия, и съответно окуцява двигателя и въртящия момент. Та колегата има предвид че вместо да сваля на първа с цел връщане на въртящия момент автомата се грижи това да става бързо и безболезнено. Та такива работи, тва да не ти е CR-V I с грандиозен въртящ момент по цялата скала на оборотите дето само казва "Фиуууууууу" и отминава.
                              "Ако мислиш със задника си, не се учудвай, че хората не харесват продукта на мисълта ти"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X