Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

    Ford Transit 350 LWB година 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

    Здравейте,

    Не е 4х4 ама поне раздела е Форд.

    Когато купих Белия Лебед знаех, че има редица забележки, скъсаха ме на ГТП заради висящ лагер на кардана, но това не е всичко и аз го знаех защото предишния собственик ми бе съсед и е от Неапол, Италиано Челентано с типичния за италианция немърлив и душмански подход към автомобилите...

    Започвам с най-значимите/належащи проблеми за решение, моля за съдействие и насоки.

    1. Хидравличен съединител, как да проверя дали феродовия диск е износен и има нужда от смяна, всичко което намерих в нета е за механични съединители, които може да ги почустваш ама този е хидравличен, отделя ниско, ама понякога 1ва не влиза хич, понякога ми се струва, че пребоксува на 2ра/3та скорост с около 2000 оборота?

    2. Предимно след като загрее, двигателя започва да играе на празен ход, оборотите не се менят значимо обаче тресе джипа, може би и да прекъсва, не съм сигурен. Симптомите са следните - на около една секунда време, оборотите все едно падат или все едно ДВГ работи на 2-3 цилиндъра защото тресе целия ван. Италиано Челентано твърди, че сума пари дал за диагностика, всичко било сменено и му казали, че 4та/1ва дюза, тази най-вътре в коша на мотора нещо се ебавала а именно тя отговаряла за оборотите на празен ход, тинтири минтири според мен. Мисля си да не би след като загрее нещо в помпата или клапан отговарящ за налягането на дизела да се ебават. Мислех си ако мога с ОБД четците ми да видя показанията на налягане на гориво или какво друго да погледна за да опитам да хвана този проблем? За да е гадно, понякога този проблем не се появява въобще, тоест има дни където не съм го усещал, но след като почнах да го карам по-редовно често го има.

    Карам с най-скъпия дизел на Бритиш Петролиум, слагам добавки за дюзи, карам на дълъг път да се продуха ДВГ, само въздушен филтър не съм сменил още, инак вана върви на самолет, набира като бензинова кола и има мощност и на ниски и на вис обороти, обаче понякога забелязах между 2500 и 3000 оборота като, че ли спира да набира, все едно има ограничител, рядко но ми се е случвало няколко пъти.

    Това е за начало, мерси предварително за съветите и насоките!

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2019-03-04 10.28.01.jpg
Прегледи:1
Размер:442.8 КБ
ID:6155719
    Последно редактирано от BatGeorgeone; 05-03-19, 20:24.
    Бъдете живи и здрави

  • #2
    От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

    На това изчадие масов проблем е демпферния маховик , хидравличната помпа , задните дискови спирачки. Поддържам два такива от нови - всеки 40000 задни дискове и накладки / апаратите са наред , да уточня предварително/ на 110000 изтрещя маховика и хидропомпата. Проблеми с лоши връзки по ел. инсталацията. Тези обаче са турска сглобка , твоя вероятно не е.
    Фиат Купе
    Опел Фронтера В
    Мицубиши Паджеро Пинин

    Коментар


    • #3
      От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

      Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
      На това изчадие масов проблем е демпферния маховик , хидравличната помпа , задните дискови спирачки. Поддържам два такива от нови - всеки 40000 задни дискове и накладки / апаратите са наред , да уточня предварително/ на 110000 изтрещя маховика и хидропомпата. Проблеми с лоши връзки по ел. инсталацията. Тези обаче са турска сглобка , твоя вероятно не е.
      Моя е точно турска сглобка.

      Това тресене е точно пулсиране на празен ход, когато не тресе работи тихо и правилно като часовник, на обороти работи като часовник.

      Спирачките са зле, знам, ама за сега не ми се пипат, искам да оправя двигателя и да видя дали да сменям съединител + Д.Маховик + лагер.
      Бъдете живи и здрави

      Коментар


      • #4
        От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

        За тресенето - егр има ли и работи ли коректно?
        Обратна нафта на дюзите гледал ли си?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

          Към проблемите които описваш, случва ли се понякога, когато потегляш да набира като товарен влак, т.е. мноооого бавно ? Случва ли се понякога да запали на 2-3-4-5-6- и път? Забележи дали това прекъсване, претрисане се случва все по-често ? Поне на нашите, при тези симптоми, се оказваше някакво клапанче по горивната система, масов проблем при доста двигатели на Форд. Мисля, че на това "клапанче" в сервиза му се вика рейл на горивна рейка или нещо от рода. Трудно е за хващане, един кара, а друг се вози и гледа по някакъв лаптоп какво се случва. Ако е от него, в БГ смяната му ляга около 1000 лв. и поне два дни опити да открият, че е точно то !
          Поне на нашите, когато се е прецаквал ЕГР, нормалната работа на двигателя прекъсва изведнъж и повече не се възстановява. Прибират се в някакъв авариен режим, с много бавна скорост и огромен разход на гориво. Смяна ЕГР в Мото Пфое беше 1008 лв. ама напоследък поевтиня и май е под 500 лв.
          А съединителя явно ти е за смяна - 1800 лв. пак в Мото Пфое.
          Висящите лагери, на нашите са по два броя, защото са най-дългата база, в един момент си става за смяна.

          Коментар


          • #6
            От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

            180 000 от нов - 140 к.с - не съм му пипал абсолютно нищо. Излъгах де малко, освен филтрите и маслото - най-обикновено 5в30 сменяемо на 20 000км, съм сменил за 110лв демпферната шайба на ремъка. Омекна гумата и започна леко да стърже в ламарината, което ме дразнеше, тогава профилактично смених и пистовият и еластичният ремъци. Задни и предните накладки съм ги сменил веднъж, дисковете са си оригиналните. Сега скърца отпред, при преминаване на неравностите, сигурно тампоните на стабилизираща щанга, но не чука никъде на биалетко-шарниро-накрайници.
            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

            Коментар


            • #7
              От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

              Мерси много на всички за съдействието!

              ЕГР не знам, не видях, ще погледна пак и ако има ще почистя и тествам.

              Тия симптоми на първо четене от нета бият на дюзи, не съм гледал обратната нафта като диагностичен метод.

              Пали лесно, набира като изтребител.

              По едно време пушеше при рязко форсиране, но след каране на магистрала, след хубаво гориво, смяна на масло и добавка не съм го хващал да пуши а го настъпвам яко и карам на ниски предавки да се продуха яко на високи обороти.

              ЕГР ако има и ако има проблеми най-много да го затапя и това е, ако е за смяна има морги и т.н.

              Съединител съм се навил на 80-90% да го сменям, защото ако мисля да карам 6-7 000КМ лятото с този ван искам да съм спокоен, комплект феродов диск + демпфер + лагер е под 400 кинта, инструмент за центриране е 10 кинта и мисля да си го сменя сам, ама не ми се пипа ако няма нужда, за това питах как се тества. Ако след тестовете показва, че е ОК и има хляб, най-много да купя частите и да тръгна на път с тях а ако се наложи смяна, ще се правят полеви ремонти по пътя.

              Висящите лагери верно са два щото това е дълга база, мисля са ОК, има едно клатене/биене ама мисля е тампони на двигател, ще погледна ама не мисля ми е спешно към момента.

              Ролки, обтегач и паразитен ремък смених наскоро, сега няма ядове там.

              Тази рейка за високо налягане и това клапанче и на мен ми бяха първа посока след инжекторите ама нямам идея как се тества и какви параметри се гледат на ОБД четеца, някакви конкретни насоки?

              Тия 2.4 ТД тучове с верига ли са или с ангренажен ремък?

              Моя е на около 230 000КМ.

              Цени на труд на ме притесняват, всичко си правя сам и части купувам след много пазарлъци и ако мога втора употреба, не случайно си викам Бай Ганьо циганина с колелото ))
              Бъдете живи и здрави

              Коментар


              • #8
                От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                Не знам конкретния мотор, но на повечето съвременни не можеш просто да затапиш егр.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #9
                  От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Не знам конкретния мотор, но на повечето съвременни не можеш просто да затапиш егр.
                  Този е 2006та, на предния ДТДИ или както се казва, просто го затапват с ламаринка, инак съм чистил ЕГР и знам как става, не е сложно просто мизерна работа, ще видя, но до колкото знам ЕГР не действа ли на високи обороти или точно на ниските играе роля?
                  Бъдете живи и здрави

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                    Зависи. Има вариант на празен ход да вкарва въздух почти само от там. Това е на теория, щото както казах не познавам конкретния
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                      Абе нещо на тези Фордове това със затапването на ЕГР май не се получава. Със ангренажна верига са. За смяна на съединител имай едно на ум. Обикновено виждат зор със развиване на някакви болтове по маховика, това във фирмения сервиз ги зори, та ти на път да сменяш, обмисли го добре.
                      Диагностицирането на рейката им е голям проблем, когато моята се прецака тотално, началник сервиза и диагностика почти два дни правиха тестове в движение да се убедят, че е точно тя.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                        Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                        На това изчадие масов проблем е демпферния маховик , хидравличната помпа , задните дискови спирачки. Поддържам два такива от нови - всеки 40000 задни дискове и накладки / апаратите са наред , да уточня предварително/ на 110000 изтрещя маховика и хидропомпата. Проблеми с лоши връзки по ел. инсталацията. Тези обаче са турска сглобка , твоя вероятно не е.
                        Ох, не се мислеше в тази посока ама си прав, този е горял поне 1-2 пъти от към под таблото, кофти ел връзки...

                        В товарния отсек има висящи поне половин дузина кабели а Италиано Челентано ревеше 1-2 години от липсващи светлини и т.н. та да, кофти ел система има.

                        Хидропомпа - това което визираш е зад колелото горе в ляво на ДВГ на моята снимка точно под пробката за масло на ДВГ, нали? Моята сълзи ама да не казвам голяма дума работи добре за сега.

                        За този демферен маховик и аз чета кофти неща ама чувам, че има симптоми и ако докажа и минимален проблем със съединителя ще сменя всичко, комплекта е под 400 паунда, което не е много за марков сет според мен, проблема ми е как да диагностицирам състоянието на съединителя след като е хидравличен???
                        Бъдете живи и здрави

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                          Това е с верига и центровката е малък ад, май не можеше да се центрова без сваляне на мотора . Щифта беше отзад на маховика и се брояха някакви зъби. Ламаринения капак се сменя , иначе ще тече.
                          Фиат Купе
                          Опел Фронтера В
                          Мицубиши Паджеро Пинин

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                            Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
                            Това е с верига и центровката е малък ад, май не можеше да се центрова без сваляне на мотора . Щифта беше отзад на маховика и се брояха някакви зъби. Ламаринения капак се сменя , иначе ще тече.
                            Стигне ли се до центровки и смяна на ангренажи...

                            Купил съм го за 500 кинта, до момента съм вкарал още толкова, ако изкара до след лятото мога със усмивка да го засиля в реката да стане бърлога за рибите, имам още 2-3 задачи за него и ако ги изпълни съм го амортизирал с печалба в момента нося павета за паркинг с него, колкото изкара толкова само да не ме остави на път с багаж в чужбина, това вече е неприятно.
                            Бъдете живи и здрави

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ford Transit 350 LWB 2006 - 2.4 TD - детски и старчески болежки, лечение и т.н.

                              Под левия фар е масата на електрониката на двигателя - кафяв кабел. Беше ме побъркала от гаснене и непалене.
                              Другата тъпня е предпазител на минусовия кабел на акумулаторите - горял е често.
                              Вярно и егр-а се обажда често.
                              Фиат Купе
                              Опел Фронтера В
                              Мицубиши Паджеро Пинин

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 4,057 в 14:19 на 14-06-16.

                              Зареждам...
                              X