Обява

Работници сме всички.

X

• Работници сме всички.

Работим всички. Не е лош късмет, човек да не ходи на работа с отвращение и с едничката мисъл концентрирана в хитрия балкански поглед под бодливите вежди -...ква ми е кирията... Но това е съдба и адаптивност.
    Отдавна ми са загадъчни част от разклоненията на източна Стара планина. Хем съм ходил по Ком-Емине наоколо, но четвъртината век който е минал оттогава, доста е поизтрил паметта ми относно тези незаслужено подминавани дебри. Ми ниско е, няма Хиндокуш тука, морени, езера и синята стрела дори няма. Но няма и множество щъкащи хора, , табелите са двусмислении разпробити от проектили, а картинката на места е зверски пасторална. Мирише на разгоненени напръщяли крави и на пролет.

След бързите въпроси които задаваме на местните господа из по селата Руец и Овчарово и мъглявите насрещни отговори най-сетне стигаме до х. Младост. Там се запознаваме с хижаря и след кратък релакс забързваме надолу към прохода и крепоста Мисионис. Пътеката е много приятна, а напъните ми за физически ъпгрейт дават резултати вече...

На маркировачите не им липсват освежаващи идеи.

Пролетта е напъпила. Идва ми да загриза, ухапя и осмуча тревата...

Едно заслонче в низкото.

Пушека и аромата от пържолите и кифтаците отпътуват право към полумесеца от тук. Към Луната де.
    Която се движи в околоземна обрита още.

Доста години ме е човъркала загадката какво има над Дервентския боаз... аха ограда.
    Стилно се проектира цвета и върху околните сипеи също.

Наистина сме пропуснали , че не сме идвали преди тук.

Великденска Сурвакница за любители. Дървото върху клоните на което вързвах мартениците на село изсъхна и оставям тука тая следа. Под Мисионис.

За крепоста и града има доста източници за който се интересува и не смятам лаишки да ги допълвам.

Просто няколко снимки.

Тоз двуглав великан явно е свидетел.

Информация от гората.

Е крепостта е това вече.

Масивна, голяма. Мога да си представя какво е значела през пре и пост античноста...

Църквата вътре, олтара е в дъното на изток.

Още.

Стената се проточва някъде из дерето и то дълго се проточва като змей. Накрая се губи в някакви плахи драки. Дебела и скучна е като берлинската и май е суха сглобка.

Доста обикаляме из старините, но накрая продължаваме нагоре пак обратно за хижата, но по друг път, че клони към вечер.

Сега нагоре се върви, но е приятно.

Хъката-мъката пристигаме на хижата вече привечер и верно че умора няма, но хижаря вежливо се учудва, че как сме били толкова бързи с краката досега. Нищим после дълго въпроса с повишената физическа активност на офисния планктон първо по време на ранната вечеря....

Това не пише на.уй на консервата на Ирена, както първо го разчетох в топлата, ароматна, романтична и доволна надтърговишка вечер на фона на Астрата. Подобно на мариновани фъстъчки имаше там се установи после

Аз после въобще ям гума според славянския надпис на един мой сандвич:grin:

Следва...
    Прикачени файлове
      Коментарите са забранени.

Канали

Latest Articles

• От: С Голф из Кавказ (2017)
      от Rattenfaenger
      Нека представя екипажа. Отляво е моя милост, отдясно моят добър приятел и съквартирант Георги. Тръгнахме от София на 26-ти април следобед и след има-няма 3 часа вече бяхме турската граница при Капитан Андреево.

Малко след границата спряхме на нещо като пункт, където си мислихме, че биха продавали HGS стикери, чрез които да плащаме магистрални такси и съответно да мож...
      19-05-17, 17:09
    • Карпати 2013
      от damon
      Искам да разкажа за едно кратко пътуване от лятото през Карпатите. Целта беше съвсем проста - да се поразходим, да минем през популярните проходи в румънските Южни Карпати (Трансфагарасан и Трансалпина), да видим по-голямата част от цялата верига на Карпатите на север, после...
      10-09-14, 23:22
    • Arctic Norway 2014
      от g.milusheva
      20.08.2014 Tromso

това фантастично посвещение е толкова вярно за пътуването в Приказна Норвегия, колкото за почти никъде другъде (искрено се надявам скоро да намеря другите от групата на почти-тата)

Норвегия е болест; неизлечима; за цял живот.

сега, като гледам назад към току-що приключилото ни четвърто пътешествие из тия неземни места, съм убедена, че причината
      ...
      10-09-14, 23:12
    • Викторианска коледа
      от Asteri
      Миналата събота решихме да подхванем коледното настроение и да идем на любопитно събитие в едно старо имение - възстановка на това как едно викторианско семейство е изкарвало коледния ден по времето на Чарлз Дикенс. Имението се държи от семейство, които са ентусиасти по старит...
      20-12-13, 19:53
    • По „Via Baltica“ до Прибалтика! Литва, Латвия, Естония и изкачване на най-високия ...
      от Asterix
      След известно планиране и доста промени в една чудесна августовска вечер в петък след работа в пълен комплект от 4-ма души се отправихме по маршрута София -Полските Татри – Литва(Тракай и Вилнюс) – Латвия(Рига) – Естония(Талин) – Остров Хиумаа(Естония) – Куршская коса(Литва)...
      10-12-13, 23:44
    • Пирамида 246 – край в пустошта
      от Юлиан Христов
      Защо не дойдохте като имаше бежанци? Сега ги няма... Така ни посреща баба Мария в центъра на странджанското село Голям Дервент. Само до преди по-малко от месец, заради близостта му до турската граница (по-малко от 500 метра го делят от граничната бразда), оттам са минавали между ...