Колеги тука съм се вкарал в некъв филм и не мога да разбера под вола теле ли търся или кво. На кратко стартера е профилактиран преди 18 месеца почистен смазан редуктор и бендикс, колата е с нов аку от 1 год, Бош с4, които бош аз обвиних преди 2 седмици че нещо не е в ред и на пук на всичко си купих нов аку Делфи. Обвинението в боша беше че като паля сутрин и първото завъртане или първия половин оборот ми се струва някък си така тежко се едно аку няма сила и имаш чувство че ако направи 1-2 оборота и повече няма да завърти, но хондата нал пали бързо на 1 оборот макс е запалила. Ядосах се и купих нов аку, да ама и с него нещата не са по розови, е сега слезнах да я преместя в гаража и виу виу ша каиш че аха аха да умре. И двата акумулатора показват в покои 12,3 волта, консумацията ми е 0,04амп. зарежда с 14,15 волта, кара се два дни и два дни после седи, наи осезаемо е на третия ден кат е паля след двата дни седяне. При въртене на стартер волтметъра показва 9,5 волта !!!
Кажете ваще хонди как палят, имали го тва първоначално зачудване като завъртите на стартер да усещате нещо като мъка да завърти, или си въртят сербез както в началото така и после?
Кажете ваще хонди как палят, имали го тва първоначално зачудване като завъртите на стартер да усещате нещо като мъка да завърти, или си въртят сербез както в началото така и после?
Коментар