Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

    Като е по-мощен двигателят, не е задължително да се дава повече газ. Въртящият момент може да се ограничи с намаляване на порцията на горивото, но не знам какви регулатори има помпата и дали не трябва да се пипне и друго за да се запази точното впръскване. Колко е разликата във въртящия момент между СМД, 236 и 238? Аз не писах ли за това по-горе... забравих вече
    Кутията в Бг изглежда се чупи по няколко причини - грешно включване на диапазоните и предавките, грешно масло, замърсено масло, нискокачествени лагери, некачествен ремонт - все причината е извън двигателя.

    Коментар


    • #32
      От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

      Преки наблюдения върху 238 нямам,виждал съм такъв монтиран,удължават шасито напред.В една Исперихска кооперация използват осмак мерцедес към 280-300кс,и инженерчето се беше видяло в чудо с тетките,сезонни работници на норма ги трошаха като за световно,кутии,дифове,редуктори на колелетата.Реши проблема с ограничаване на порциите гориво от помпата.За ск почти няма от къде да закупиш качествени чаркалаци,всичко е ментарляк,или ще попаднеш на рециклирани неправилно хидромуфи,и има няма седмица и разглобяваш пак.ЯМЗа се държи повече от прилично с прикачният плуг(то на тетката такъв и трябва по рождение,никакви навесни боклуци,мъчат машината),купих го като 5х35 и СМД-то го влачеше със зор.След монтажа на 236,се оказа малък и го носих в завода в Завет да монтират шесто тяло,таман му идва.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #33
        От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

        Има два двигателя КРАЗ ЯМЗ 238 при един познат със вторични суровини. Мога да съдействам да се вземат за трактор. Няма да стоят дълго там. Единият изглежда доста чистичък, и двата са оборудвани със всичко. Във Варна са.

        Коментар


        • #34
          От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

          Добър ден! Колеги имам един въпрос. При комплирането на скоростите на Т-150то с западен двигател - Мерцедес или Скания,какъв феродов диск се ползва. Еднакъв ли е феродовия диск на Т-150к с този на Маз-а или имат разлики. Искам да коплирам мазови скорости с мерцедесов мотор - всичко пасва,само че мерцедесовия феродов диск е с по-широки шлици и има хлабавина,като се сложи на мазовата вилка. Правя си известни експерименти и ми идват доста странни идей. Благодаря предварително

          Коментар


          • #35
            От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

            Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
            Добър ден! Колеги имам един въпрос. При комплирането на скоростите на Т-150то с западен двигател - Мерцедес или Скания,какъв феродов диск се ползва. Еднакъв ли е феродовия диск на Т-150к с този на Маз-а или имат разлики. Искам да коплирам мазови скорости с мерцедесов мотор - всичко пасва,само че мерцедесовия феродов диск е с по-широки шлици и има хлабавина,като се сложи на мазовата вилка. Правя си известни експерименти и ми идват доста странни идей. Благодаря предварително

            Имат разлики,ползват се феродовите дискове на Т-150 на маховика на маз-а,еднакви са по диаметър,шлиците са различни.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #36
              От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

              Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
              Имат разлики,ползват се феродовите дискове на Т-150 на маховика на маз-а,еднакви са по диаметър,шлиците са различни.
              Това исках да знам. Благодаря много за информацията колега. За пореден път се обеждвам,че има много кадърник хора в този фуром!

              Коментар


              • #37
                От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                Добър ден! Колеги отново имам един въпрос. При монтиране на западен мотор,в моя случай мерцедес при комплирането с кожуха на Т-150,кой феродов диск се ползва. Мерцедесовия,влиза в шлиците на Т-150,но има луфт,а и си мисля,че на Т-150 феродовия диск е с по-голям диаметър от този на мерцедеса. Също така търпи ли феродов диск корекция,тоест престъргване с цел намаляне на диаметъра.

                Коментар


                • #38
                  От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                  Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                  Добър ден! Колеги отново имам един въпрос. При монтиране на западен мотор,в моя случай мерцедес при комплирането с кожуха на Т-150,кой феродов диск се ползва. Мерцедесовия,влиза в шлиците на Т-150,но има луфт,а и си мисля,че на Т-150 феродовия диск е с по-голям диаметър от този на мерцедеса. Също така търпи ли феродов диск корекция,тоест престъргване с цел намаляне на диаметъра.
                  Нали знаеш че съединителя трябва да може да предава определен въртящ момент който да е нито по-голям, нито по малък. А ако промениш диаметъра на феродовите дискове, пружините на притискателния диск или нещо подобно това ще доведе до промяна на възможностите на съединителя.
                  За да направиш хибриден съединител мерц/Т ще трябва да ползваш притискателния от мерцедеса и феродовите на тето на които да премахнеш част от феродото или казано по друг начин даоставиш на тетаджийските дискове толкова фердо че да остане толкова колкото има на мерцедесовите, като спазиш диаметрите на дисковете.
                  Другия вариант кито ми се струва по-труден е да пресаждаш шлици от диск за Т-150 на Мерцедесов


                  ппс. Дано съм ояснил правилно

                  Коментар


                  • #39
                    От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                    Добър вечер! Колеги,пак се обръщам към вас - след разпробиването и напсването на мазовия кожух към мерцедесовия мотор възникна следната спънка. Кой аксиален лагер се ползва,мисля че оригиналния на Маз-а няма да стане,защото е по-къс от този на мерцедеса,два пъти,даже и малко отгоре. При напасването на Маз-овата ос,оставя място,при което шлиците се показват и следователно,мястото където лагерува аксиалния лагер идва късо. Дали ще е проблем да се одължи втулката/леглото на лагера,където върви напред назад и отделя. Или при Т-150 е различен аксиален лагер от този на Маз-а. Ще съм много благодарен за малко информация. Туй чудо излезна сериозна работа да се събере,но пък ще стане доста прилично при крайния резултат.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                      При Т-150 се използва неговия си лагер в комплект със спирачката на първичния вал,по принцип втулката по която се движи лагера е чугунена,и удължаването става проблемно.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #41
                        От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                        Прави се по-дълга втулката която натиска плочката на палците (тази която се набива на вътрешната черупка на аксиалния лагер)
                        п.с. Няма ли най-накрая да качиш някоя снимка че ме изяде вече любопитството какво правиш

                        Коментар


                        • #42
                          От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                          Ето с това се занимавам,общо взето се получават нещата. Мазовия кожух се престъргва вътрешният ръб и пасва на двигателя перфектно,след това се разпробиват новите дупки,някой от тях се падат на подсилките(ребрата) на кожуха,но това не е проблем. В дясната част се запилва малко кожуха,защото опира в хидравличната помпа. От снимките става ясно,как стой работата с оста и овеличаването на хода на аксиалния лагер.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • #43
                            От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                            От снимките не се разбира как се решават въпросите с първичния вал и с вала на за хидравличната помпа, но го казвам само от любопитство.
                            Каква скоростна кутия се слага? Механична или хидравлично-механичната? Май първата, което е странно - в тази хидрваличната е огромното предимство на този трактор.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                              Той сигорно не прави трактор, а може би някакъв камион, ама и на мен ми е любопитно как изглежда първичния вал със лагера.
                              Съшо така ми е чудно как е докарано съосието м-ду двата кожуха?

                              Коментар


                              • #45
                                От: Монтаж на по-добър двигател на Т-150К - ЯМЗ 236/8, мерцедеси, скании и др.

                                По какво се различават двете кутии без да ги разглобиш?Външно,но с какво?

                                поздрави

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X