След като вчера на мен ми се наложи да бъда измъкван от сложна ситуация (Експресна спасителна операция за неуспешен Джийп-катерач.), днес се оказах "от другата страна".
Тъкмо вече всички си разотидохме от днешната разходка, ми се обади Радо (Avcho), че Дидо и Люси (tymi) имат сериозен проблем с двигателя на тяхната Фронтера (изтекла охладителна течност) и са насред нищото, по пътя между две села, при температура поне минус 10 градуса.
При пристигането ни, Дидо вече беше установил, че течът се дължи на изхвръкнала тапа на блока.

Не ни остана нищо друго, освен да се закачи Опел-а и да го завлечем.

Бавно и полека, преминахме през няколко села и достигнахме до местоназначението.

Добутахме злополучната машина в гаража - за "размразяване", последващ оглед и ремонт.

И оставихме собствениците да се стоплят, след прекараните днес почти 10 часа в студа навън.

Както се казва - всичко е добре, когато завършва добре.
Тъкмо вече всички си разотидохме от днешната разходка, ми се обади Радо (Avcho), че Дидо и Люси (tymi) имат сериозен проблем с двигателя на тяхната Фронтера (изтекла охладителна течност) и са насред нищото, по пътя между две села, при температура поне минус 10 градуса.

При пристигането ни, Дидо вече беше установил, че течът се дължи на изхвръкнала тапа на блока.
Не ни остана нищо друго, освен да се закачи Опел-а и да го завлечем.
Бавно и полека, преминахме през няколко села и достигнахме до местоназначението.
Добутахме злополучната машина в гаража - за "размразяване", последващ оглед и ремонт.
И оставихме собствениците да се стоплят, след прекараните днес почти 10 часа в студа навън.
Както се казва - всичко е добре, когато завършва добре.
