Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • turtey
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    И аз съм се чудил на това масло "for life", но от друга страна съм виждал и съсипани коли от " обслужване".
    А 135 гр сигурно е границата за маслото, на електрониката нищо й няма при толкова
    Доживот е до планирания живот на колата, който е свършил малко преди да дойде нов внос без забележки тук

    Остави коментар:


  • IvanVG
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Аз самия също съм със смесени чувства за евентуални проени на каквото и да е! Ясно ми е, че една промяна води до много други в едно нещо като автоматик, двигател, и тн. Просто в случея мисля е резонно с оглед на конкретно моята експлоатация.

    Кольо - В завода има бюджет, това значи минимум компромис за максимум икономия(като второто е най-важно). Ако сега вложа в колата 2-3 пъти бюджета им защо да е по-зле ако го помисля? И защо на скоков джип му променяме окачването? За да го профилираме към персонални нужди.

    cecoa1 - Интересно , не бях попадал на такова инфо. Все пак си мисля, че по-малък температурен диапазон на работа на автомата ще удължи живота му. А и системно стоене в горна граница не е добре. Ще ползвам джипа за разходки по гората точно за там са ми притесненията. В сегашния вариант дори пуснатия климатик и постоянните ел.перки не го охлаждат. Спасявам го само с поставяне ръчно на 1-ва и 2-ра защото така лок-ъпва, но пък в градско не става?

    bushiDO - Мисля че автоматите не са много различни при нас. Не съм карал Фронтера Б автомат за да съм сигурен обаче, но не съм и чел.

    А за масла дето не се сменяли само ще кажа, че ако ги слушаме производителите значи цял живот трябва да сме на кредит за "новия модел" който след една година сами ще плюват за да продадът следващия.

    Остави коментар:


  • Паджеровод
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    И аз съм се чудил на това масло "for life", но от друга страна съм виждал и съсипани коли от " обслужване".
    А 135 гр сигурно е границата за маслото, на електрониката нищо й няма при толкова

    Остави коментар:


  • BENZBOSS
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Аз не разчитам на това,моите инжинери една щека за маслото не са сложили пък и твърдят,че маслото в автомата не се сменяло.......ебем ти глутницата аз

    Остави коментар:


  • Кольо
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Според мен е излишно влзане във филм да започнеш да махаш топлообменници, и да преправяш каквото и да е по коя да е кола.
    Това при положение,ч е колата си работи добре.
    В завода цяла глутница инжинери са смятали и пресмятали, разглобявали и експериментирали докато намерят оптималното решение.
    Не мисля, че който и да е човек може да направи нешо по-добро от това което е измислено от цял екип специалисти.

    Е, случват се и издънки, но както казаха-този автомат не е проблемен, значи в завода са си свършили работата.

    Остави коментар:


  • bushiDO
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    135 градуса е критичната граница и на Фронтерата...

    Остави коментар:


  • cecoa1
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Това, че го гледаш, значи че има датчик...Значи е нещо важно, и значи че има някъде допустими стойности на тая температура, над които нещо се променя, или барем се сигнализира...
    Като намериш тези стойности, ще знаеш за какви температури е предвидена кутията, и чак тогава можеш да съдиш измерените при теб дали са вредно високи.
    Под ръка имам(на телефона) ръководство за подобна кутия в подобно возило, за която пише следното:
    If the transmission sump temperature exceeds 135°C, the TCU will impose converter lock-up at lower vehicle
    speeds and in some vehicles flashes the mode indicator lamp. This results in maximum oil flow through the
    external oil cooler and eliminates slippage in the torque converter. Both these actions combine to reduce the oil
    temperature in the transmission.

    Остави коментар:


  • BatGeorgeone
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Следващата ми кола ще е непременно с автомат, затова се абонирам за хубавата засега тема. Мисля си по нея, че без топлообменник масло->антифриз няма да се мине. От една страна заради по-добрия топлообмен, от друга водният обем го играе като буферен съд, който обира резки температурни промени и натоварвания в маслото на автомата, които после по-мудно се отделят към въздуха?
    Освен това е особено важно в студените климати, докато позагрее двигателя да позагрее и трансмисията, защото когато маслото е с друга консистенция от предвидената кутията не работи както трябва и ако има голямо натоварване в неправилни температурни граници знаете резултатите.

    Остави коментар:


  • IvanVG
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Е има автомати като zf който лок-ъпват хидрото почти постоянно и там с някакви мизерни радиаторчета 60 градуса не се минават. На приятел Ланчията Дезис или каквото е там на място на Д освобождаваше хидр.тран. като на позиция Н.

    Мен ме вбеси факта, че знаех за това и се оказах прав. Карам го и както го накарам да заключи така 5 градуса изчезват. Ето иначе как гледам температурата.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20190322-192443.jpg
Прегледи:1
Размер:48.6 КБ
ID:5811197

    Остави коментар:


  • Паджеровод
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Следващата ми кола ще е непременно с автомат, затова се абонирам за хубавата засега тема. Мисля си по нея, че без топлообменник масло->антифриз няма да се мине. От една страна заради по-добрия топлообмен, от друга водният обем го играе като буферен съд, който обира резки температурни промени и натоварвания в маслото на автомата, които после по-мудно се отделят към въздуха?

    Остави коментар:


  • bushiDO
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    От както е с радиатор, лампата на автомата не ми е светвал нито веднъж. Преди това макар и много рядко се е случвало.

    Остави коментар:


  • IvanVG
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Мислех да цапам твоята тема, но реших да пусна нова. Как е при теб с модифицираното охлаждане?

    Остави коментар:


  • bushiDO
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Сложи си допълнителен радиатор, след топлообменника

    Остави коментар:


  • BENZBOSS
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    Аз на комбито имам датчик за температурата на маслото в трансмисията,загрява до нормална температура по-бързо от мотора.
    Задьлжително радиатор на трансмисията,тя от студено масло не се бои пък и няма как да го изстудиш там,виж спокойно обаче може да го прегрее- та радиатор и то по-голям си е задължително.

    Остави коментар:


  • IvanVG
    отговори
    От: Охлаждане на автоматици тунинг, кога, как, защо?

    При извън градско температурата е 55-67 градуса което ОК. Ама в градско знаех, че така ще стане. Най-тъпото е че когато върна гаста с над 90км/ч и хидр.тран. почва да работи като като моторна спирачка пак температурата се двига Което ми показа защо не е добре да държи автомата на скорост като ръчката, освен ако не е заключено хидрото. Принципно да заключваш всичките предавки значи, че ще пострада комфорта на колата. Когато не сме заключили всичко е плавно, а при заключено се случва да се усети пускане или подаване на газ.
    Без топлообменик все си мисля, че няма да достигне тия температури по начало. ПРинципно си прав, но мисля че няма да мине 60 градуса ако се топли сам.

    А как така 100гр. са ок, това най-малкото за електрониката в автомата не е добре. За фрикционите също мисля не е ок.

    Ще го модвам и ще давам инфо какво става?

    Като цяло се надявам да видя дали само аз се тормозя с излишни занимавки.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X