Здравейте на всички, темата се дублира и в друг форум , но просто там не получих никаква информация , затова реших да попитам и тук.
Става въпрос за OM606 двигател на Мерцедес (този който е 177коня, незнам дали има други).
Гледам разни клипове в интернет , че му слагат ГНП от ОМ603 и го палят този мотор вън от колата и без 100те компютри, датчици и тнт.
Като помня Вальо какви проблеми имаше с неговия двигател (май ОМ605 от W202 C250TD 150 коня) се питам , толкова ли "просто" се слага ГНП от друг (по-стар) Мерцедесов мотор ?
Просто никъде в нета не намирам достатъчно информация за тази смяна на помпите освен тази в http://www.superturbodiesel.com но там се говори повече за самата смяна на турбините (с такива от някой си модел камион Scannia).
Ако някой знае повече за процедурата ще го помоля да обясни за какво идва на реч
Става въпрос за OM606 двигател на Мерцедес (този който е 177коня, незнам дали има други).
Гледам разни клипове в интернет , че му слагат ГНП от ОМ603 и го палят този мотор вън от колата и без 100те компютри, датчици и тнт.
Като помня Вальо какви проблеми имаше с неговия двигател (май ОМ605 от W202 C250TD 150 коня) се питам , толкова ли "просто" се слага ГНП от друг (по-стар) Мерцедесов мотор ?
Просто никъде в нета не намирам достатъчно информация за тази смяна на помпите освен тази в http://www.superturbodiesel.com но там се говори повече за самата смяна на турбините (с такива от някой си модел камион Scannia).
Ако някой знае повече за процедурата ще го помоля да обясни за какво идва на реч