гледам тука една стара тема ... ама явно не много популярна 
Инак народа много се зарибява да ги модва тия сузита. То е ясно, че не става истински джип, но става нещо интересно. У нас нещо обаче не е хванала модата
Тааа, както и да е. Търкалям си аз едно такова и чат пат маам малко по къра с него покрай основното ми хоби - планинското колоездене или за някой пикник. Заглеждам сега едни оферти за лифт ... леко, 2-3см. макс. (другото вече иска сериозен майстор, а това е що годе доказано като опит от карали, че няма някакви лоши последствия). Без амбиции да става нещо брутално, просто да се кара по спокойно по черни пътища без бруталности, че сега чат пат закачам. Сложих отдолу едни метални защити, ама те пък от своя страна висят леко и всъщност хем пазят, хем ми изядоха малко клирънс.
Но на въпроса .... опциите са две и меко казано нямат нищо общо.
Едната е тампони на амортисьорите. А другата е по дълги (и по яки) пружини.
Аз някак си от общи съображения клонях по скоро към първата, обаче отзивите по форумите са по скоро в полза на 2рата. Първата опция викат била по опасна, по твърда била возията, а втората била по стабилна и по щадяща.
Има ли логика в тия отзиви?

Инак народа много се зарибява да ги модва тия сузита. То е ясно, че не става истински джип, но става нещо интересно. У нас нещо обаче не е хванала модата

Тааа, както и да е. Търкалям си аз едно такова и чат пат маам малко по къра с него покрай основното ми хоби - планинското колоездене или за някой пикник. Заглеждам сега едни оферти за лифт ... леко, 2-3см. макс. (другото вече иска сериозен майстор, а това е що годе доказано като опит от карали, че няма някакви лоши последствия). Без амбиции да става нещо брутално, просто да се кара по спокойно по черни пътища без бруталности, че сега чат пат закачам. Сложих отдолу едни метални защити, ама те пък от своя страна висят леко и всъщност хем пазят, хем ми изядоха малко клирънс.
Но на въпроса .... опциите са две и меко казано нямат нищо общо.
Едната е тампони на амортисьорите. А другата е по дълги (и по яки) пружини.
Аз някак си от общи съображения клонях по скоро към първата, обаче отзивите по форумите са по скоро в полза на 2рата. Първата опция викат била по опасна, по твърда била возията, а втората била по стабилна и по щадяща.
Има ли логика в тия отзиви?
Коментар