Oпитвам се да разреша дилемата - Civic 7gen [04-05y] vs Corolla (E12) 2005-06y. May be hatch 5 doors - V-TEC
-1,4 or 1,6i?
Основния критерий ми е - комфорт/ возия (Suspensions) - Някой има ли поглед над двата модела и има ли голяма разлика (имам малък опит на Корола и ми допадна)
Разбрах че Сивик е с
Front Type of Suspension = Independent
Rear - Semi-dependent
=> повече стабилност (спрямо корола, която не знам с какво точно е), което отново върна Хонда в списъка.
Обаче имам съмнения че Ground Clearance = 150мм - отвън изглежда доста по-ниска от Corolla с 150 mm clearence (а тя наистина е висока)
Моето основно притеснение е твърдостта на окачването, което е известно при старите генерации и 8 gen.
Та, може ли да стане по-меко с подмяна на амортисьорите (пружините) и да се подобри с 1-2 степени ( да кажем по десетобалната мерцедес е с 10).
2. С подбиране на по-високи гуми - и невисоко налягане - ще се получи ли напредък и дали това ще я направи нестабилна?
3 (тук може и за Fiat Scudo и аналозите му да запитам) - сетих се колелото ми което му бях купувал амортисьорно седалко колче - което имаше 2-4см ход, но там дължината надолу е в излишък, докато при седалките май няма много мегдан нещо локалко да се монтира (механично или пасивно) да поглъща вибрации. На вана не знам дали може да се монтира професионална седалка от бус.
-1,4 or 1,6i?
Основния критерий ми е - комфорт/ возия (Suspensions) - Някой има ли поглед над двата модела и има ли голяма разлика (имам малък опит на Корола и ми допадна)
Разбрах че Сивик е с
Front Type of Suspension = Independent
Rear - Semi-dependent
=> повече стабилност (спрямо корола, която не знам с какво точно е), което отново върна Хонда в списъка.
Обаче имам съмнения че Ground Clearance = 150мм - отвън изглежда доста по-ниска от Corolla с 150 mm clearence (а тя наистина е висока)
Моето основно притеснение е твърдостта на окачването, което е известно при старите генерации и 8 gen.
Та, може ли да стане по-меко с подмяна на амортисьорите (пружините) и да се подобри с 1-2 степени ( да кажем по десетобалната мерцедес е с 10).
2. С подбиране на по-високи гуми - и невисоко налягане - ще се получи ли напредък и дали това ще я направи нестабилна?
3 (тук може и за Fiat Scudo и аналозите му да запитам) - сетих се колелото ми което му бях купувал амортисьорно седалко колче - което имаше 2-4см ход, но там дължината надолу е в излишък, докато при седалките май няма много мегдан нещо локалко да се монтира (механично или пасивно) да поглъща вибрации. На вана не знам дали може да се монтира професионална седалка от бус.