След като се справя с механичните проблеми от голямата тема трябва да довърша интериора.
Подът е плосък, ще махна скобите за третия ред седалки, всяка скоба има по два М14 болт. Планирам да нямам обичайния дървен под, а да се захвана на местата на седалките.
От втория ред седалки ще отпадне единичната в дясно. Двойната в ляво ще остане функционираща за пътници.
Поизмерих, до гърба на двойната седалка отзад е 0.95м, между калниците 1.13м, до ниската част на тавана 0.86, височина на отвора на багажника 0.95 и широчина 1.34м.
Общо взето имам да запълня 0.9х1.1х0.6 ~0.6㎥
За момента съм си набавил 45л 12/220v хладилник Engel - 0.7x0.5x0.4 ~0.14㎥ или 25% от основното багажно пространсто!
Имам един 175W солар 132.6 х 66.8 х 3.5см, който в идеалния случай бих искал да мога по някакъв начин да прибирам някъде вътре. макар дам и изглежда слабо постижимо..
Чакам на път 4 клетки 3.2V 280Ah за 12V LiFePo4 батерия. Заедно в пакет батериите правят ~17х28х20см и се събират идеално над левия калник.
Стремя се да постигна подобна функционалност (Къмпинг експо 2021), но значително по-здраво и стабилно изработена.
Като цяло ми се иска да работя предимно с метал, а не с дърво. Имам къде да използвам разнообразни добри металорежещи машини, има кой да ми дава акъл, вече понаправих доста неща от метал. С дърво нито имам къде да се занимавам, нито кой да ме напътства.
Представям си метална рамка, за която директно да се хванат водачи за чекмеджета и чекмеджета от листов материал.
Нещо подобно направих в кухнята вкъщи. Стоманен скелет, върху който сложих каменен плот, а отдолу се прегради на шкафове от ПДЧ и МДФ.
Може би нещо такова е най-близо до това, което си представям, но с още един етаж и чекмеджета със стени.
От друга страна, много ме притеснява прахолякът. Ако това се използва 3-4 месеца си представям прах навсякъде. Би ми се искало да е максимално запечатано и дори да сложа уплътнения на вратите.
Нещо като това, но с челна стена по-широка, отколкото отвора. Така и рамка няма да е нужна.
Имам планове и за платнище, но там може да прибегна до купешко, ако много назрее, а времето напредне.
Подът е плосък, ще махна скобите за третия ред седалки, всяка скоба има по два М14 болт. Планирам да нямам обичайния дървен под, а да се захвана на местата на седалките.
От втория ред седалки ще отпадне единичната в дясно. Двойната в ляво ще остане функционираща за пътници.
Поизмерих, до гърба на двойната седалка отзад е 0.95м, между калниците 1.13м, до ниската част на тавана 0.86, височина на отвора на багажника 0.95 и широчина 1.34м.
Общо взето имам да запълня 0.9х1.1х0.6 ~0.6㎥
За момента съм си набавил 45л 12/220v хладилник Engel - 0.7x0.5x0.4 ~0.14㎥ или 25% от основното багажно пространсто!
Имам един 175W солар 132.6 х 66.8 х 3.5см, който в идеалния случай бих искал да мога по някакъв начин да прибирам някъде вътре. макар дам и изглежда слабо постижимо..
Чакам на път 4 клетки 3.2V 280Ah за 12V LiFePo4 батерия. Заедно в пакет батериите правят ~17х28х20см и се събират идеално над левия калник.
Стремя се да постигна подобна функционалност (Къмпинг експо 2021), но значително по-здраво и стабилно изработена.
Като цяло ми се иска да работя предимно с метал, а не с дърво. Имам къде да използвам разнообразни добри металорежещи машини, има кой да ми дава акъл, вече понаправих доста неща от метал. С дърво нито имам къде да се занимавам, нито кой да ме напътства.
Представям си метална рамка, за която директно да се хванат водачи за чекмеджета и чекмеджета от листов материал.
Нещо подобно направих в кухнята вкъщи. Стоманен скелет, върху който сложих каменен плот, а отдолу се прегради на шкафове от ПДЧ и МДФ.
Може би нещо такова е най-близо до това, което си представям, но с още един етаж и чекмеджета със стени.
От друга страна, много ме притеснява прахолякът. Ако това се използва 3-4 месеца си представям прах навсякъде. Би ми се искало да е максимално запечатано и дори да сложа уплътнения на вратите.
Нещо като това, но с челна стена по-широка, отколкото отвора. Така и рамка няма да е нужна.
Имам планове и за платнище, но там може да прибегна до купешко, ако много назрее, а времето напредне.
Коментар